Translate

יום ראשון, 21 ביולי 2013

מוצרים חדשים של חברת "Yafit" והגרלה:)


Hi Y'all,

השבוע זכיתי להתפנק ולפנק (פרטים בהמשך) במארז מוצרים חדשים של חברת "Yafit" ומכיוון שאני גרה בדירה בגודל של קופסת קרטון (יתרונותיה של תל-אביב), לקחתי את המארז איתי לביקור ספא אצל הורים :)



מארז מפנק של מוצרי Yafit


סדרת מוצרי הטיפוח החדשים של יפית המשווקות על ידי בתו של רמי לוי - יפית, הינם מוצרי טיפוח איכותיים, בעלי ניחוחות ייחודיים ונפלאים שנשארים על גופך למשך שעות רבות. מרכיבי הבושם והניחוחות הייחודיים המאפיינים את הסדרה מיובאים מצרפת.
מוצרים אלה מיוצרים בישראל תחת יצור כחול – לבן בסטנדרטים מחמירים.
 סדרת מוצרי Yafit


אז מה חיכה לי במארז?

תחליף רחצה מפנק בניחוח מאסק עדין



דבר חברה:


"תחליבי רחצה ריחניים המבוססים על פורמולה מקצועית, בתוספת רכיבי הזנה, לחות ותערובת שמנים ייחודית להזנת העור. תערובות השמנים מסייעת להוספת לחות להזנתו ולהחייאתו של העור, עשירות בנוגדי חמצון, בוויטמינים ובחומצות שומן חיוניות לקבלת עור רך וזוהר".

תחליב רחצה מגיע בבקבוק גדול - 750 מ"ל בגוון לבן אטום. התחליב מאוד קרמי למגע, יוצר קצף עשיר ומפנק  בעל ניחוח מאסק עדין ולא משתלט. באופן כללי, כל המוצרים שקיבלתי במארז מאופיינים בניחוחות נעימים, עדינים מאוד ולא משתלטים מדי. מבחינתי זהו יתרון גדול כי אני מאוד רגישה לריחות חזקים ולא טבעיים שיכולים ללוות אותי יום שלם ולהשתלט לגמרי על חוש הריח. התחליב אינו מייבש את העור ומותיר אותי מאוד רך ונעים למגע.




בדומה לשאר המוצרים בסדרה:
אינו מכיל SLS או פרבנים מזיקים! 
לא נוסה על בעלי חיים
מיוצר בישראל

תחליף רחצה מוצע במספר ניחוחות שונים:

קרם גרגרים טבעיים בניחוח יפית 



דבר החברה:


"ג'ל רחצה פילינג גרגרי אפרסק וזית לעור חלק כמשי ונעים למגע. מועשר בשמנים טבעיים (שמן, אורגן, שמן חוחובה, שמן מקדמיה וחמאת שיאה) ובנוגדני חימצון טבעיים (וויטמינים C ו- E ותמצית רימונים). המוצר אינו מכיל פרובנים (חומרים משמרים) של קוסמטיקה. כמו כן אינו מכיל חומרי SLS (סודיום המסוכן לבריאות)".

עבורי, הפילינג התגלה כמוצר מנצח של המארז.
מדובר בג'ל רחצה בעל גרגרי פילינג עדינים ביותר המסירים את תאי העור המתים ברכות מרבית ולא אגרסיבית. המוצר מגיע בבקבוק בגודל 400 מ"ל ומוצע לצרכן בשני ניחוחות: וניל ויפית.

ג'ל רחצה פילינג  Yafit
לפי דעתי, המוצר יתאים מאוד לנשים בעלות עור גוף רגיש הנמנעות משימוש בפיליגי גוף בגלל גסות הגרגרים שלעתים שורטים את העור. הפילינג של יפית ממש "מתחשב" בעור, לא שורט  ולא מגרה אותו אלא מסיר את התאים בעדינות רבה ומותיר אחריו עור סופר רך ונעים למגע. צבעו של הפיליג טיפה צהבהב-שקוף עם גרגירים קטנטנים וניחוחו מתקתק ועדין עם אזכורים של אפרסק ווניל. 


ג'ל רחצה פילינג  של Yafit


קרם גוף קטיפתי בניחוח יפית 


קרם גוף של Yafit


דבר חברה:
"קרם גוף ריחני לטיפוח עור הגוף לתוספת לחות וקונדישינינג לעור לאחר מקלחת ולפי הצורך. עוטף את גופך בריח
עדין מרענן ומפנק. המוצר אינו מכיל פרובנים (חומרים משמרים) של קוסמטיקה. כמו כן אינו מכיל חומרי SLS (סודיום המסוכן לבריאות)".

קרם גוף זה משלים בניחוחו את ג'ל פילינג של הסדרה והוא מגיע בבקבוק לבן  בגודל 400 מ"ל עם משאבה לחיצה.


קרם גוף של Yafit

צבעו של הקרם לבן אטום והוא הרגיש לי עשיר מאוד מכיוון שלקח מספר דקות עד שהוא נספג בעור באופן מלא. יחד עם זאת, בתום ספיגתו, העור הרגיש מאוד רך למגע ולא שומני כלל. אמי, מכורת קרמי גוף, כל כך התלהבה מהמוצר שלא הסכימה להחזיר לי אותו:)..למזלה, אני וקרמי גוף בקיץ לא חברים הכי טובים ולא הייתה לי שום בעיה להיפרד מהמוצר. לגבי עמידות הריח- מרחתי את הקרם בערב ובבוקר היה ניתן להריח את ניחוחו העדין על העור. מאוד מומלץ למכורות קרמי גוף!

הקרם מוצע ב- 4 ניחוחות שונים:


קרמי גוף של Yafit


המוצר האחרון במארז הוא מבשם בדים בניחוח בוטיק 



דבר חברה:
"מבשם בדים יפית בניחוח בוטיק המכיל תערובת בשמים ייחודית אשר מותירה שובל של ניחוחות רעננים ונעימים לאורך זמן".




המבשם מגיע בבקבוק עם דפיוזר (שפריצר?:)) בגודל 300 מ"ל. זהו המוצר הראשון שהשתמשתי בו מתוך המארז והתזתי אותו על מצעים ומגבות בארון. מאז, כל פעם שאני פותחת את הארון, החדר מתמלא בניחוח של רעננות ונקיות. מומלץ ביותר!

אחד הדברים המפנקים בסדרת המוצרים של Yafitבנוסף לניחוחות, הוא מחירם. המוצרים נמכרים כרגע רק ברשתות רמי לוי ומשווקים על ידי יפית אטיאס. מוצרי הטיפוח מעוצבים ברמה יוקרתית ומאפשרים חווית נוחות ואיכות למשתמש, כשהמחיר בו הם נמכרים הינו נמוך ושווה לכל נפש, זאת מתוך מגמה של הוזלת מחירי מוצרים לצד שמירה על איכותם.

מחירון המוצרים:
קרם גוף – ₪14.90
פילינג - 16.99₪ 
תחליב רחצה – ₪12.99
מבשם בדים – ₪17.99

לדעתי, מדובר במחירים הוגנים ביותר תמורת מוצרים מעולים שאינם מכילים חומרים מזיקים לעור ומטפחים אותו ברכות. 

ונעבור ל..


הגרלה!:) 

לשמחתי, חברות Leaders  ו"יפית" יפנקו אחת מקוראות הבלוג במארז של מוצרים.
 כל מה שצריך לעשות זה להגיב בסוף הפוסט ולענות על השאלה הבאה 

:"איזה מוצר הכי הייתן רוצות לנסות ומדוע?".

התגובה הכי מקורית תזכה במארז "Yafit" מפנק. למען הגינות ומכיוון שלא אוכל לבחור תגובה מקורית אחת  ולהרגיש נוח עם זה, אעשה הגרלה רנדומאלית בין כל התגובות המקוריות.

אל תשכחנה להשאיר בתגובה שלכן את פרטי כתובת האי מייל שלכן ליצירת קשר.

ההגרלה תסתיים ביום שישי הקרוב (26.07) בשעה 12:00 בצהריים! 
ההגרלה פתוחה לתושבי ישראל בלד.

משתתפות ומשתתפים מתחת לגיל 18!! על אחראיותכם לקבל אישור הורים להשתתפות בהגרלה והעברת כתובת דואר למשלוח במידה ותזכו!

בהצלחה לכולן/ם!


Ciao Belle!

27/07  עדכון זכייה

והזוכה (רנדומאלית) בערכת יפית מפנקת היא אושרת רוחן. ברכות לזוכה ותודה לכל המשתתפות:)! 


6 תגובות:

  1. הייתי רוצה לזכות במבשם הבדים כיוון שבעלי קצין משטרה שיוצא ללא התרעה מוקדמת מהבית ולכן לא תמיד אני מספיקה לכבס לו את המדים שלבש כל היום..ולכן בימים לא אספיק לכב לו את המדים ארסס אותם במבשם הבדים וכך הוא יריח נפלא....עד הכביסה הבאה.

    סופי סגרון

    sofizilpa10@walla.com

    השבמחק
  2. אחת הפנטזיות שלי בכל הקשור לטיפוח הגוף, היא לעשות פילינג אמיתי לכל הגוף, ולחשוף שכבת עור חדשה, מתוחה, נקיה וחלקה לחלוטין. מסיבה זו אני אוהבת את כל תכשירי הטיפוח שעושים פילינג! כמובן שלפילינג אסור לשרוט את העור, בכך הוא מקלקל את המטרה... אולי הפילינג העדין של יפית, עליו כתבת שהוא אינו שורט את העור, יקרב אותי להגשמת הפנטזיה? :)
    בהצלחה!
    עדי
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  3. פוסט מצוין! גם אני מאוד נהנתי מהמוצרים של החברה! והתמונות מרהיבות! כל הכבוד!

    השבמחק
  4. תודה רבה :)!

    השבמחק
  5. הייתי רוצה לנסות את קרם הגרגירים הטבעיים.. לאחרונה התחיל אצלי שגעון של פילינג..
    אירה
    irapoliak2438@gmail.com

    השבמחק
  6. ההגרלה סגורה:) תודה לכל המשתתפות! הזוכה תוכרז במהלך הסופ"ש.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...