Translate

יום חמישי, 18 ביולי 2013

מסיכת קילוף (פדיקור) של TONYMOLY

Hi Y'all,


שבוע שעבר חזרתי מחופשה באירופה (פוסט בקרוב) ואחרי שחרשתי את שטחה בכפכפים או יחפה הדבר הראשון שרציתי לעשות עם חזרתי הביתה הוא פדיקור. מכיוון שאני סובלת ממיסופוביה קלה (פובייה מחיידקים) וחשה חרדה רק מהמחשבה על מכון פדיקור מקצועי , שמחתי לגלות ערכה חדשה של "מסיכת קילוף" מבית  Tony Moly מחכה לי בדואר. 

את המסיכה גיליתי לפני כחודשיים אחרי חיפושים ברשת עבור מוצר דומה ל Babyfoot.





את הפרסומת ל Babyfoot ראיתי לראשונה אי שם בפברואר ואחרי התלהבות ראשונית (אני פריירית של פרסומות) והתבאסות רצינית מעלות המוצר ( 20 דולר לא כולל משלוח) החלטתי לחפש משהו דומה באיביי בקרב חברות קוריאניות. המוצרים הקוריאניים משתלבים מאוד לאט בשווקים מערביים למרות שלדעתי רובם איכותיים מאוד ולא נופלים באיכותם ממוצרים של חברות מערביות. בכל אופן, מצאתי את ה "Shiny foot peeling liquid"  של TONYMOLY, קראתי מספר ביקורות על המוצר ברשת והחלטתי לנסות.



TONY MOLY - Shiny Foot Peeling Liquid


מסיכת הקילוף מגיעה במארז קרטון ובתוכו :
זוג "גרביים" מניילון מרודפות בבד דק
שתי אריזות של מסיכה- אחת עבור כל כף רגל




אופן שימוש מאוד פשוט:
לובשים את הגרביים, מרוקנים לתוכן את המסיכה וקושרים אותן.
לוקחים ספר טוב או שמים סדרה אהובה בדי.וי.די ומחכים בין שעה לשעה וחצי עד שהחומר נספג היטב בעור. הבד המפרד של הגרב סופג את המסיכה ומאפשר פיזור שווה של החומר לאורך כל כף הרגל.
הוראות שימוש ומרכיבים


וככה זה נראה לייב:)..


השתמשתי במסיכה כבר מספר פעמים ולא קיבלתי תגובה אלרגית או תחושה לא נעימה כלשהי במהלך השימוש. במידה ותחליטו לקנות את המוצר, אני ממליצה לכן לקרוא את רשימת המרכיבים על מנת לוודא שאין לכן רגישות כלשהי לאחד מהם (תמונה למעלה).

המסיכה היא חד פעמית ובתום שעה-שעה וחצי רוחצים את הרגליים עם מים על מנת להוריד שאריות של החומר ומייבשים אותן במגבת נקייה. 

בהוראות  השימוש מציינים כי העור היבש מתחיל להתקלף תוך 4 -7 ימים אך במקרה שלי כבר ביום שלישי התחלתי להבחין בקילופים של עור יבש דק. תהליך קילוף מלא הסתיים אחרי כשבוע והותיר אחריו עור כפות רגליים רך למגע וחלק להפליא. 

מספר טיפים קטנים:
* הגרביים מגיעות בגודל אחיד ולפי דעתי יתאימו בצורה נוחה עד למידה 42 של נשים וזה קצת חבל כי דווקא גברים חסרי      סבלנות יכולים להרוויח בגדול מהמוצר הזה.
* במידה ויש לכן קעקוע על הרגל, כדאי מאוד למרוח עליו שכבה של וזלין על מנת ליצור חוצץ בין המסיכה לעור. אם כבר        עשיתן קעקוע במקום הכי כואב בגוף כדאי שתגנו על יצירת האומנות שלכן :)
* אני ממליצה לעשות את המסיכה דווקא אחרי מקלחת ארוכה כי עור כפות הרגליים מתרכך והחומר נספג בצורה טובה ועמוקה יותר, הדבר יאפשר למסיכה לקלף שכבות עור יבש עבות יותר.
* אין לעזור לתהליך הקילוף! תאפשרו למסיכה לעשות את עבודה ואל תזרזו את תהליך הקילוף שמא תפגעו גם בתהליך     וגם בעור בריא.
* לדעתי, המסיכה מתאימה יותר למי שיש מה לקלף. אם מצב כף הרגל שלכן לא דורש טיפול עמוק אפשר לוותר ולטפל ביובש על ידי שתייה מספקת של מים וקרם רגליים איכותי.

לסיכום,
בעיני מדובר באחלה המצאה במיוחד לעצלנים והיפוכונדרים למיניהם:) אני משתמשת במסיכה כל 3-4 שבועות, כאשר התדירות עלתה בקיץ בגלל נטייתי להסתובב יחפה רוב הזמן. 

את המסיכה ניתן לרכוש EBAY במחירים הנעים בין 5-10 דולר. 

קילוף נעים!:) 

Ciao Belle!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...