Translate

יום שבת, 20 באוקטובר 2012

Lancome: LA VIE EST BELLE בושם חדש מבית "לנקום"


Hi Y'all,

לא חשבתי שאי פעם אכתוב פוסט על בשמים, הרי על טעם וריח...אבל כל כך התמכרתי לבושם החדש שלי שהייתי חייבת לשתף.
במשך שנים השתמשתי ב "Light blue"  של Dolce & Gabbana"" ולא חשבתי שאצליח למצוא לו תחליף. אני לא מחבבת (בלשון המעטה) בשמים מתוקים כך שכל האנג'לים למיניהם לא באו בחשבון, גם כשניסיתי בשמים אחרים תמיד, תמיד חזרתי ל"Light blue" והעברתי את הניסיונות הכושלים לחברות .
לפני כחודשיים, אנשי "לנקום"  חילקו דוגמיות של הבושם החדש " LA VIE EST BELLE" ( החיים יפים) בפעילות בקבוצת הפייסבוק שלהם וזכיתי לקבל דוגמית קטנה להתנסות. 
Lancome -LA VIE EST BELLE



בהתחלה, לא התרשמתי מהבושם כלל, ניחוחו טיפה מתקתק ומזכיר את הבשמים האחרים של לנקום. למרות זאת, החלטתי לנסות את הבושם ולהתיז אותו מספר פעמים לעבודה . כמות המחמאות שקיבלתי בעבודה על הבושם החדש שלי כל כל הפתיע אותי שהחלטתי לרכוש את הבושם.
הניחוח העיקרי בבושם החדש הוא  איריס כאשר לתוכו שולבו ניחוחות של פטצ'ולי, ווניל ואגס. באחת הכתבות הגדירו את הבושם  כ "איריס טעים" ולפי דעתי זהו תיאור מדויק ביותר.
האריזה:
האריזה החיצונית מאוד נוצצת עם כיתוב שחור על גבי לבן ומסגרת בצבע וורוד. הבושם עצמו ארוז בבקבוק לא מקורי במיוחד וקצת כבד מדי לטעמי - חצי מהבקבוק עשוי מזכוכית עבה ומיותרת.

בקבוק של 50 מ"ל 

 ציפיתי לעיצוב יותר אלגנטי, נשי וקל של האריזה, למרות שאני  מסתובבת עם Travalo לכל מקום. 
הבושם עצמו: 
לפי דעתי, מדובר בבושם נשי מאוד וקלאסי , לא משתלט מדי ולא מתוק מדי עם ניחוח שמחזיק מעמד במשך כל היום.
לטובת פרסום הבושם נבחרה השחקנית ג'יוליה רוברט, פרסומת המלאה בלינק המצורף:


לסיכום,
אני מצאתי לי תחליף לבושם הקבוע שלי ואני ממש מאוהבת בבושם החדש, כמובן שאין זה אומר שהוא יתאים או יהיה אהוב על כולן אבל בהחלט שווה לנסות אותו בפעם הבא שאתן בפארם זה או אחר.
מחיר מלא עבור 50 מ"ל נע סביב 550 ₪, כרגע במבצע ב"סופר פארם50 מ"ל 249 ₪, ב"משביר לצרכן" לבעלי כרטיס מועדון 365- 244 ₪.

Ciao Belle!:0)

2 תגובות:

  1. גם בתי אוהבת את הבושם הזה של לנקום. היא אבל קונה אותו בדיותי פרי כי הוא יותר זול שם. הריח של הבושם הזה באמת משגע.

    השבמחק
  2. אסתי אבוחצירא2 בפברואר 2015 בשעה 18:27

    אנייייי מכוווורהה אליווו הוא מטרייייףף ברמווווותתת ...סופסוף מצאתי בושם באמת לטעמי!!!!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...