Translate

יום שבת, 27 באוקטובר 2012

SeboCalm ESSENCE SERUM : סרום טיפוח מבית סבוקלם


Hi Y’all,

כשהחלפתי את הקידומת מ- 20 ל-30, החלטתי שהגיע זמן להוסיף תכשיר טיפוח נוסף לשגרת הטיפוח שלי – סרום לפנים.

אז מה זה בעצם סרום ולמה זה טוב?

סרום מוגדר כתכשיר קוסמטי המורכב מכ- 95% חומרים פעילים. כלומר, מדובר בתרכובת מרוכזת של חומרים פעילים שונים כאשר לכל מרכיב יש ייעוד ספציפי לעור.
לרוב, החומרים הפעילים בסרום יהיו בעלי פוטנציה חזקה של חדירה לשכבות האפידרמיס וכיוצא מזה יכולת השפעה שלהם על העור גבוהה יותר מתכשירים אחרים. במילים אחרות, מדובר בתכשיר מאוד מרוכז האמור להזין את העור, לשמור עליו מהזדקנות מוקדמת או/ו לטפל בבעיות ייחודיות (פיגמנטציה, קמטים עמוקים וכו').

מכיוון שלא כל הסרומים Created Equal  ולכל סרום יש מרכיבים ייחודיים לו, אני מחזיקה בארגז הטיפוח שלי מגוון קטן של סרומים מחברות שונות ועושה ביניהם רוטציה  במהלך השבוע. 
הזוי?? ייתכן..:)  
בכל אופן,
לפני שבוע וחצי הצטרף סרום חדש לנבחרת הסרומים שלי.


            סרום טיפוח להרגעת עור רגיש - סבוקלם


מדובר בסרום של חברת SeboCalm ( חברה "תוצרת הארץ" עליה כתבתי בפוסט על קרם עיניים). החברה מתמחה בלספק פתרונות (כולל אנטיאג'ינג) לכל סוגי העור אך במיוחד לעור רגיש.


האריזה:
הסרום מגיעה בבקבוק של 60 מ"ל עם משאבה לחיצה לשמירה על סטריליות, לא מעט סרומים מגיעים עם מקלון טבילה ואני פחות אוהבת אותם כי המקלון נוגע בעור הידיים או הפנים ואז  ומוחזר חזרה לבקבוק מה שמקשה לשמור על תכשיר סטרילי.
בנוסף, בעזרת המשאבה ניתן להוציא כמות מדודה של סרום מבלי שיתבזבז בחינם.

מרכיבים:




הסרום מועשר בשמן אובליפיכה לריכוך ולשמירה על גמישות העור
מכיל תמציות פרחי יערה ואלוורה להרגעת העור ולמניעת תחושת יובש
מכיל ויטמינים A ו E בשילוב עם שמן נבטי חיטה טבעי, להגנה על העור מרדיקלים חופשיים ומנזקי הסביבה
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש!!!


דבר חברה:



דעתי על המוצר:

לצורך בדיקת המוצר, החלטתי להשתמש רק בסרום זה במשך שבוע ימים.
מכיוון שיש לי עור שומני ומרכיבי השמנים בסרום, היו לי קצת חששות אשר התפוגגו לגמרי אחרי השימוש הראשון. 
הסרום בעל מרקם קליל ביותר, נספג תוך שניות בעור, לא שומני כלל וכלל ומותיר את העור חלק, מאט וקטיפתי למגע.
בנוסף, העור מרגיש מאוד רווי, כאילו קיבל זריקת לחות ישירה לתאים.
אומנם לא השתמשתי בקרם לחות של סבוקלם מעל הסרום, אך גם עם קרם לחות שלי הרגשתי שהספיגה שלו הייתה הרבה יותר מהירה .  
הכי התרשמתי מיכולת הרגעה של עור מגורה. מכיוון שיש לי עור רגיש, לעתים ( במיוחד אחרי מסיכות ניקוי) נוצרים לי כתמים אדמדמים באיזור הפה והאף, הסרום פשוט העלים לי אותם לגמרי אחרי שימוש של יומיים!! ומאז אני משתמשת בו אחרי מסיכות ניקוי, במקום מסיכות לחות שהשתמשתי בהן עד עכשיו.

בקיצור, מדובר במוצר מעולה שהפתיע אותי לטובה ובהחלט יהפוך למוצר קבוע בארגז הטיפוח שלי, במיוחד בחודשי החורף בקרובים!!

מחיר:
מחיר מלא בסופר-פארם 100 ₪.
                                                מבצע עד סוף אוקטובר




לאתר חברה: http://www.sebocalm.co.il/

*** גילוי נאות: המוצר התקבל מחברה לצורך סקירה.

2 תגובות:

  1. תיקון קטן ברשותך:
    הסרום מגיע באריזה של 60 מ"ל ולא 200. לא יודעת איפה ראית את המספר 200.
    אפשר לראות לדוגמא בקישור הבא:
    http://drugstore.co.il/ShowProduct.asp?product_id=10863&makat=13968&cat_id=273&cat_id0=38&cat_id1=40&cat_id2=273&cat_level=3

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...