Translate

יום רביעי, 1 במאי 2013

SeboCalm MEN : Scalp Protective Lotion SPF 28


קרחת...
מילה שיכולה להכניס גם את המאצ'ו שבגברים לחרדה לא קטנה. באופן אישי, אינני חושבת שיש הצדקה לחרדת הקרחת, במיוחד לאור מספר לא מבוטל של שחקנים סקסיים מאותגרי שיער שפקדו את מסכי הטלוויזיה בעשורים אחרונים, אבל אולי אני מהזן הנדיר שרואה בקרחת משהו סקסי ומסוקס:)
כמה דוגמאות למאותגרי שיער...

Source

לא משנה מהו טיב היחסים יש לכם עם הקרחת, דבר אחד חשוב שיש להתייחס אליו ברצינות, במיוחד במזג אוויר הישראלי, זה הסכנות בחשיפת עור הקרקפת העדין לנזקי השמש הלוהטת על בסיס יומיומי. את המוצר הבא קיבלתי לסקירה  והעברתי אותו לנסיין עקשן אשר במשך שנים מסרב בכל תוקף למרוח קרם הגנה כלשהו על קרחתו עקב סיבות שונות ומשונות כאשר העיקריות ביניהן הן הריח והשומניות של מוצרי הגנה מפני השמש.

המוצר החדש לעור הקרקפת הגברית מגיע מבית "סבוקלם", חברה בעלת מוצרים טיפוליים מוצלחים ביותר אשר פותחו במיוחד לטיפול בעור רגיש ביותר.
SeboCalm- קרם הגנה לקרקפת SPF28





מדובר בקרם הגנה לקרקפת בעל SPF28 המספק הגנה רחבת טווח לעור הקרקפת העדין. 

דבר החברה:
" קרם הגנה קליל ודל שומן, המגן על עור הקרקפת מקרני השמש המזיקות UVA +UVB. הקרם האוורירי נספג בקלות מבי להשאיר תחושת כבדות ושמנוניות על העור ולפיכך מתאים לעור הקרקפת העדין, החשוף לשמש. הקרם מעושר בחוחבה ובאובליפיכה להזנה ולשמירה על גמישות העור. מכיל תה ירוק וויטמין E, אנטיאוקסידנטים המגינים על העור מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להזדקנות העור. מתאים לשימוש יומיומי, היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש". 

המוצר הנוכחי מגיע בשפופרת לחיצה, מאוד נוחה לשימוש בגודל 50 מ"ל. עיצב המוצר הותאם גם הוא לקהל הגברי ובמקום אריזה סטנדרטית של החברה בגווני לבן/תכלת , עוצבה השפופרת בגוונים של שחור-לבן וירוק כהה. 
SeboCalm- קרם הגנה לקרקפת SPF28

הוראות שימוש פשוטות וזהות לכל קרם הגנה רגיל:



חייבת לציין כי זאת הייתה משימה לא פשוטה לקבל חוות דעת מפורטת על הקרם מהנסיין ואם הייתי מסתמכת על מילים שלו בלבד, הסקירה הייתה מסתכמת במספר מילים: " טוב, לא שומני ואשתמש שוב". 
נאלצתי להפעיל שיטות חקירה שונות על מנת לקבל ביקורת יותר מקיפה :), להלן הממצאים:
הדבר הראשון שהרשים את הנסיין זה חוסר שומניות של הקרם. כמו שציינתי, אחת הסיבות העיקריות בגללן סירב הנסיין להשתמש בקרם הגנה "רגיל" (לעור הגוף/פנים) היא תחושת השומניות ומראה שומני המתקבל של הקרקפת. אני מניחה שאף אחד לא מעוניין לסנוור עם ראשו הולכי רגל ברחובות העיר:). לפי הנסיין, הקרם מאוד קליל ונספג בקלות רבה בלי להשאיר תחושה שומנית כלל והוא נשאר נטול הברקה גם מהלך היום. בנוסף, הקרם לא מותיר אחריו שכבה לבנה נראית לעין כמו שקורה עם לא מעט קרמי הגנה אחרים.  בהתייחס לניחוח המוצר, על פי הנסיין לא הובחן ריח דומיננטי למוצר והוא לא ציין האם ניחוחו נעים או לא נעים, מבחינתו פשוט אין ריח. באופן אישי, אני חושבת שלקרם קיים ניחוח קל ונייטרלי בזמן המריחה אשר נעלם לאחר ספיגתו בעור. 
יעילותו בהגנה מפני השמש נבדקה בצורה מקיפה בסופ"ש האחרון. בצהרי שישי האחרון ( חום גיהנום !) יצאנו להסתובב תחת קרני השמש הרותחת וכשחזרנו הביתה לקראת ארוחת ערב הבחנו כי עור הקרקפת נשאר בצבעו הרגיל ולא האדים כמו שקורה בדרך כלל ללא הגנה. דבר נוסף אליו התייחס הנסיין, היעדר גירוד בעור למרות חשיפה ממושכת לקרני השמש. מסתבר שבהיעדר קרם הגנה, בנוסף לאדמומיות הנראית לעין מופיע גם גירוד לא נעים אחרי חשיפה ממושכת ומריחת הקרם הנוכחי מנעה תופעה זו. 

לסיכום, 
אם זכיתם בקרחת או יש לכן מכר/קרוב משפחה הסובל מתופעות לוואי של חשיפת עור הקרקפת לקרני השמש, מומלץ לנסות את המוצר החדש שיצא בדיוק בזמן לקראת עונת הקיץ ה"נהדרת".
ואם אתם מתכננים טיול בקיץ הקרוב או סתם רביצה ממושכת על חוף הים או שפת הבריכה, הקרם יעזור לכם לשמור על עור הקרקפת ויגן עליו מפני נזקי השמש. 
את המוצר ניתן להשיג ברשתות פארם השונות במחיר מלא 69.99 ש"ח.

להת'.:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...