Translate

יום שישי, 3 במאי 2013

EMPTIES No. 1

Hi Y'all,

אני צופה בלא מעט יוטובריות מפיקות סרטונים על מוצרים שהן סיימו להשתמש בהם מה שמאפשר להן לתת חוות דעת מעמיקה ומקיפה יותר כי אין כמו שימוש מתמשך במוצר מסוים בשביל לגבש עליו דעת מבוססת. לכן, החלטתי גם אני להוסיף מהדורות קצרות על מוצרים שסיימתי בתקופה אחרונה ודעתי על יעילותם :). אשתדל לא להעמיס יותר מדי מוצרים בבת אחת , נראה לי 5 מוצרים למהדורה זה ממש סביר, כמו כן, אשתדל לעשות מיקס בין מוצרי טיפוח שנגמרים אצלי מהר למוצרי איפור שנגמרים אצלי לאט..

אז אחרי הקדמה קצרה אפשר לצאת לדרך ולהציג את החמישייה הפותחת:

EMPTIES No. 1


המוצר הראשון  הוא  "Beauty Elixir"  של CAUDALIE.



על המוצר כתבתי כבר בקיץ שעבר ואני עדיין מאוד מרוצה ממנו ותמיד רוכשת במבצעים בקבוקון או שניים.
מדובר בתרסיס של תמצית שיכולה לשמש כטונר (מי פנים) לפני הנחת קרם פנים, מקבע איפור (לא ממש, למרות הבטחת החברה) או מרענן של עור פנים במהלך היום - בקיץ אני לא יוצאת מבית בלעדיו! ניסיתי בעבר מים טרמליים של Avene ו של לה רוש פוזה שאומנם יותר מוצלחים מאלו של Avene  אבל שניהם בעיקר מרטיבים את העור אך לא ממש נותנים תחושת רעננות לאורך זמן. הסיבה העיקרית שבגללה אני מאוד אוהבת את האלקסיר הוא אפקט כיווץ הנקבוביות שלו. אני לא ראיתי שינוי דרמטי במרקם העור אבל כן שמתי לב לאפקט כיווץ נקבוביות ניכר בשימוש באלקסיר כטונר. משום מה, על העור שלי זהו המוצר היחיד שמצליח לכווץ את הנקבוביות בצורה נראית לעין.

המחיר הכי משתלם (כרגע) של התמצית ניתן למצוא באתר Echemist המציע 15% על כל האתר ומשלוח חינם קבוע.
מחיר התמצית בגודל 30 מ"ל 7.79 פאונד; 100 מ"ל -  22.67 פאונד

המוצר השני הוא קרם למראה עור מאט ומניעת ברק עור שמן- Clear Difference  מבית "אסתי לאודר".

Estee Lauder - Clear Difference

 בעיני, זהו  HOLY GRAIL של קרמים למניעת ברק של עור שומן, במיוחד בקיץ. ניסיתי קרמים שונים המתיימרים לשמר על מראה עור מאט וחלקם מצליחים לעשות זאת למספר שעות (4-5) אך אין כמו ב Clear Difference, לפחות לא על העור שלי. הקרם מגיע בבקבוקון בגודל 50 מ"ל עם משאבה לחיצה המאפשרת שימוש מדוד של החומר, צבעו ירקרק -חלבי בהיר וניחוחו פרשי ונקי. שתי סוגיות מעצבנות : הקרם לא נמכר בחנויות בארץ והדרך היחידה לרכוש אותו היא באמצעות קנייה ישירה מאתר החברה או להזמין באי ביי; כמו כן, הקרם אינו מכיל SPF. מצד אחד החברה ממליצה להשתמש בו כקרם יום ולילה לאיזון שומניות העור, מצד שני, בשימוש כקרם יום אני חייבת למרוח מעליו קרם בעל מקדם הגנה ובעצם להעמיס שכבת קרם נוספת על העור. יחד עם זאת, אם מניחים את הקרם כבסיס , לא משנה איזה קרם הגנה תניחו מעליו העור נשאר מאט למשך שעות רבות.
בקיצור, חייבים לפתח קרם שיאזן שומניות בצורה יעילה ויספק SPF מספיק גבוה בבקבוק אחד :)

ניתן להשיג ישירות באתר החברה  תמורת 34.50 דולר, אך מכיוון שהחברה לא שולחת ישירות לארץ תאלצנה להזמין באמצעות חברת שילוח כמו BUY2USA.
או ב Ebay.com  ו Ebay.uk  : בשניהם יש לברר מול המוכר עלות המשלוח :(.

המוצר הבא הוא קרם ידיים מסדרת שקד מבית "לאוקסיטן".

קרם ידיים שקד - לאוקסיטן

אני חושבת שקיבלתי את הקרם כמתנה עם אחת הרכישות שלי מהחברה ולא הייתה מאושרת ממני כשקיבלתי אותו. קודם כל, אני לגמרי מכורה לכל המוצרים בסדרת שקד- שמן רחצה, שמן גוף ועכשיו גם קרם ידיים. הניחוח של המוצרים בסדרה  זו פשוט מושלם בעיני. הקרם  מועשר בחלב שקדים ונספג תוך שניות בעור, אינו מותיר תחושת שומנית או דביקות לא נעימות והריח..אוי הריח, אני מוכנה להסניף את הניחוח 24x7.  השתמשתי בקרם  בעבודה במשך כל תקופת החורף ומכיוון שאני שוטפת ידיים באובססיביות, בלעדיו ידי היו סדוקות ומגורות. הקרם מרכך את הידיים באופן מיידי ומותיר אותן רכות להפליא. אם אתן אוהבות את מוצרי סדרת השקד מאוד מומלץ.

ניתן לרכוש בחנויות ואתר החברה במחיר 49.00 ש"ח ל 30 מ"ל.

המוצר האחרון בתחום הטיפוח הוא תחליף רחצה של Crema.


מודה, אי לגמרי פרייארית של פרסומות וזה למרות שאני אמורה להיות צרכנית חכמה אחרי אין סוף קורסים בתואר בהם לימדו אותי איך "עובדים" עלינו בפרסומות :). כשראיתי את הפרסומות ואת העדויות של נשים "רגילות" בה לא יכולתי שלא לנסות את המוצר.

על פי החברה:


גם במוצר זה השתמשתי בעיקר בחורף במיוחד בימים בהם לא היה לי זמן למרוח קרמים/שמנים אחר מקלחת. אחרי שימוש ראשון במקלחת הייתה לי תחושה מוזרה על העור, כאילו נשארה עליו שכבה של חומר אבל אחרי שימוש ממושך יותר אני חושבת שזה פשוט הלחות במוצר יוצרת את התחושה הטיפה מוזרה. לאחר שימוש רצוף ויומיומי בתחליף רחצה אני יכולה להעיד כי הוא בהחלט מררך את העור בצורה מאוד טובה ומותיר אותו רך למגע וגמיש יותר ומונע גירודים של עור יבש. החיסרון היחיד  של המוצר בעיני הוא הניחוח ( חוש הריח שלי דומיננטי מדי, אפילו זיכרונות שלי קשורים לריח בדרך כלל) ויש לו ריח קצת חזק מדי לטעמי שלא יתאים בהכרח לכולן. לא כל כך ברורה לי ההצהרה של עור זוהר - העור שלי לא הפך לזוהר לאחר שימוש רצוף :) אבל בהחלט נעשה הרבה יותר רך , גמיש ולא יבש.

ניתן למצוא ברשתות פארם/מזון שונות במחיר שנע סביב 20 ש"ח.
האם ארכוש שוב? אולי בחורף הבא אם יציעו ניחוחות אחרים.

המוצר האחרון מגיע מתחום האיפור וזהו סומק מינרלי של MAC בגוון Warm Soul.

MAC - WARM SOUL blush

כמו שניתן לראות לא ממש סיימתי את המוצר אך בהחלט הגעתי לתחתית ואין טעם לצלם קופסה ריקה:) באופן טבעי אני בחורה של סמקים בגימור מאט (עור שמן) אבל את הסומק הנ"ל רכשתי לפני מספר שנים בשיקגו בשיאו של קיץ כשהייתי שזופה וחיפשתי משהו שיוסיף לי קצת צבע וזוהר לעור ומאז הוא הפך לאחד הסמקים האהובים אלי. הגוון של הסומק טיפה אפרסקי עם אדום כהה - מלוכלך ומזכיר לי קצת בנייני אבן אדומה בארה"ב.לסומק גימור שימרי עדין שמאיר את הפנים ומוסיף להן אור וזוהר עדין ללא הברקה מוגזמת. כמו כן, הוא מוסיף חמימות עדינה לעור הפנים ואני אוהבת להשתמש בו במיוחד בחודשי הקיץ. החיסרון היחיד שלו, בדומה לסמקים מינרליים אחרים, עמידות בינונית על עור שומני, הסומק לא מחזיק על לחיי יום שלם ואני נאלצת לתקן את הנחתו בימי עבודה-לימודים-התנדבות ארוכים.

MAC - WARM SOUL blush

MAC - WARM SOUL blush

את הסומק ניתן להשיג בחנויות MAC  במחיר שנע בין 120-130 ש"ח (מצטערת, לא בדקתי) עבור 3.5 גרם מוצר.
האם ארכוש שוב? בוודאי!

ובזה סיימתי את ניקיון השישי לשבוע זה, סוף שבוע נהדר לכולן!:)

Ciao Belle!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...