Translate

יום ראשון, 28 באפריל 2013

Estee Lauder: Mad Men Collection - Light Snow Blush

Hi Y'all,

אחת הסדרות האהובות עלי היא Mad Men ולקראת העונה החדשה אשר עלתה לאוויר בתחילת חודש אפריל השיקה "אסתי לאודר" קולקציית איפור חדשה בהשראת הסדרה. לטעמי, אין חברה המתאימה יותר מ"אסתי לאודר" להשקת קולקציה זו היות ובדומה לגברים ונשים של מד מן, אסתי לאודר התחילה את דרכה ברחובות מנהטן בשנות הארבעים של המאה הקודמת ובעבודה קשה הפכה את החברה לאחת חברות הקוסמטיקה המצליחות בעולם כולו ואף הופיעה ברשימת " 20 אנשי העסקים המובילים בעולם במאה ה 20" של עיתון TIME 

השותפה החדשה ב Sterling Cooper Draper Pryce


בניגוד לקולצייה ראשונה בהשראת הסדרה אשר הכילה סומק קרמי ושפתון בגוונים שלא ממש דיברו אלי, הקולקציה הנוכחית בגוונים ורודים ועדינים שבתה אותי ממבט ראשון.


קולקציית אביב 2013 בהשארת Mad Men

הקולקציה הנוכחית, בדומה לרבות אחרות לא תגיע לחנויות בארץ והדרך היחידה להפוך לבעלות פריטים היפיפיים היא באמצעות רכישה ישרה מאתר החברה, אי ביי או מנג'ור מכרים/חברים הנוסעים לחו"ל :). אם תמצאנה דרך נוספת אנא שתפנה בתגובות מטה.
אני רכשתי רק פריט אחד מהקולקציה והוא סומק בגוון 01 Light Snow. אני חייבת להודות כי האנשים של אסתי לאודר  השקיעו מחשבה בכל פרט ופרט בעיצוב של המוצר.

הסומק מגיע באריזה מרובעת מעוצבת עשויה קרטון קשיח ועליה כיתוב באותיות זהובות. בתוך הקופסה המרובעת נמצא פאוצ' זהוב, סופר רך העשוי מבד דמוי עור עם כיתוב שם החברה והצהרה שמדובר במהדורה מוגבלת. בתוך הפאוצ' הזהובה נמצאת אריזה עגולה בעיצוב התואם את הקופסה החיצונית. כל פרט בעיצוב האריזה של הסומק מקרין יוקרה ופינוק :)

Estee Lauder MAD MEN Blush in Light Snow 01


כמו שציינתי, הסומק עצמו מגיע באריזה עגולה מעוצבת עם כפתור לחיץ בסגנון רטרו לפתיחה.
Estee Lauder MAD MEN Blush in Light Snow 01
האריזה העגולה של הסומק זהובה אף היא עם עיצוב פייזלי בהשראת שנות השישים בגוונים של צהוב, לבן כחול ותכלת של המכסה  (יאם יאם!).
Estee Lauder MAD MEN Blush in Light Snow 01

כשפותחים את המכסה מגלים פאף זהוב ( בחיים שלי לא הנחתי סומק עם פאף אבל זה משתלב עם העיצוב היוקרתי) ועליו כיתוב ESTEE LAUDER  באותיות לבנות. כמו שאמרתי, כל פריט באריזה מחושב עד הפרט האחרון.

Estee Lauder MAD MEN Blush in Light Snow 01

אז אחרי שביטאתי את התלהבותי מאריזת המוצר אפשר לעבור למוצר עצמו :)
הגוון של הסומק הוא ורוד שקוף בגימור פנינתי עדין. הוא אומנם נראה כהה בפאן את בהנחה מתקבל גוון ורוד עדין מושלם, לא מבריק או כבד ומוסיף גוון  "בריא" לפנים. הסומק מאוד פיגמנטי ונדרשת כמות קטנה ממנו להוספת גוון בריא ללחיים ומכיוון שהוא "שקוף" הוא נטמע בעור ונותן מראה טבעי ביותר. יתרון נוסף לסומק זה עמידותו. יש לי לא מעט סמקים של חברות שונות אך רובם די נעלמים מהעור השומני שלי לקראת סוף היום ואם יש לי יום ארוך במיוחד אני יודעת שאני אצטרך לחדש את הנחת הסומק. הסומק הנוכחי לעומת זאת, נשאר על העור במשך כככלל היום ואני מדברת על 12-14 שעות רצופות ללא תיקונים או חידושים. 
צד ימין - שמש ישירה (תסלחו לי על מסילות החלונות:) ) , צד שמאל - אור יום רגיל

קצת סווצ'ים: צד ימין הנחה קלה צד שמאל הנחה כבדה יותר, כמו שניתן לראות גם אם תפריזו בהנחה עדיין יתקבל גוון עדין ואוורירי, לא כבד או עמוס.

אור יום
שמש ישירה

כמו שאמרתי, לא ניתן לרכוש את המוצר בארץ ובדרך כלל אני לא מתפתה למוצרים יקרים מדי אך אני ממש לא מצטערת על הרכישה המדהימה הזו. האריזה המהממת והמוצר עצמו פשוט גורמים לתענוג צרוף :)... חבל שלא ניתן יהיה למחזר את האריזה לאחר שיגמר הסומק אבל עדיין אוכל להשתמש בו כמראה.

אם חשק לבכן באחד ממוצרי הקולקציה, תוכלנה להזמין ישירות מאתר החברה באמצעות חברת שילוח כמו BUY2USA.
בהזמנה ישירה מהאתר, הסומק  (סה"כ 7.5 גרם מוצר) יעלה 53 דולר כולל מיסים + 80 ש"ח לחברת שילוח.
כמובן שניתן למצוא את הסומק גם ב Ebay או ב EbayUK במגוון מחירים ועלויות משלוח.

מקווה שנהנתן :)...

Ciao Belle!


9 תגובות:

  1. חייבת להודות שבהתלהבותי הרבה מהקולקציה שמרתי את התמונה שלה על שולחן העבודה, מי יודע?

    באריזה מטמטמת ובגוון מושלם, תהני :)

    השבמחק
  2. יופי של פוסט!
    אני מסכימה לגמרי שיש מתאם בין המותג לסדרה.
    ותתחדשי, נראה פשוט הורס!!

    השבמחק
  3. תודה! השת"פ בהחלט מוצלח :)

    השבמחק
  4. תודה! ממליצה לך בחום להתפתות ;)

    השבמחק
  5. תודה! ממליצה לך בחום להתפתות ;)

    השבמחק
  6. תודה! השת"פ בהחלט מוצלח :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...