Translate

יום שלישי, 3 ביולי 2012

תמצית היופי של Caudalie פריז..


בדומה להרבה נשים אחרות, גם אני מאוד אוהבת להשתמש בסרומים לפני קרם לחות. יש לי שני סרומים (יום ולילה) של אסתי לאודר שקיבלו קביעות באוסף הקוסמטיקה שלי אך לפעמים, בחודשי הקיץ החמים  זה מרגיש לי קצת יותר מדיי.

הפילוסופיה האישית שלי אומרת שזה לא כל כך "טבעי" למרוח שכבות של חומרים שונים על הפנים על מנת להיראות "טבעית". במקרים רבים, במיוחד עם עור בעייתי -  Less is More. העור הוא האיבר הכי גדול בגוף ומגיע לו לקבל חמצן ולא להיכלא תחת סרום, קרם פנים, פריימר ומייקאפ. כל השכבות האלה (בעיני!) לא יוצרות מראה טבעי ולבטח שלא מאפשרות לעור לנשום ולחדש את עצמו. תחשבו איך הייתן מרגישות אם במהלך כל ימות השנה הייתן מסתובבות עם 4 שכבות של בגדים.

ולעניינינו, עם כל אהבתי לסרומים הקבועים שלי, בחודשי הקיץ החמים אני מרגישה שאני צריכה משהו קליל ומרענן יותר מתחת לקרם לחות.
ה  Beauty Elixir של  Caudalie  עונה לדרישות שלי באופן מלא!
את המוצר גיליתי לפני כחודש וחצי באחד השיטוטים שלי באתרי הקוסטיקה בחו"ל והחלטתי לנסותו.

מדובר בבקבוקון מרסס בגודל 30 מ"ל.

  Beauty Elixir Caudalie 

ע"פ החברה: המוצר מכיל את תמצית (Elixir) היופי בהשראת תמצית היופי של מלכת הונגריה - איזבלה (לא פגשתי את המלכה כך שאין לי מושג איך היא נראתה, במאה ה-16 אפילו סבתא של הסבתא שלי לא הייתה עוד בתכנון). בכל אופן, האליקסיר הזה אמור להחליק את העור, להחזיר לו זוהר באופן מיידי ואפילו לכווץ את נקבוביות העור. הוא מומלץ לבעלי עור "עייף" וחסר ברק. מכיל: תמציות של ענבים, פריחת תפוז, וורדים, מנטה ורוזמרין.
לא נוסה על בעלי חיים ואינו מכיל פארבן או Phenoxyethanol.
אופן שימוש:
יש לנער היטב לפני השימוש כדי שכל הגודיז יתערבבו יחד. לעצום עיניים ולהתיז מספר פעמים (2-3) על עור פנים נקי ויבש, לפני קרם לחות. אגב, מעולה לגברים אחרי גילוח. 

הוראות שימוש- קשה לצלם בקבוקון עגול :)


התחושה?
פשוט אלוהיתJ ! התמציות של מנטה ווורדים מעבירות תחושת רעננות מדהימה! אני משתמשת במוצר כחודש על בסיס יום יומי, ולפני הפיאסקו עם קרם ניקוי של דר' האושקה, הרגשתי שהעור שלי רענן יותר, זוהר יותר ונקבוביות העור שלי ממש הצטמקו! כמו כן, ניתן להשתמש באליקסיר במהלך היום על מייקאפ , לא הייתי אומרת שהוא מקבע את המייקאפ אך הוא בהחלט לא הורס אותו ובימי הקיץ החמים הוא Pick Me Up אמיתי!
אני רכשתי את המוצר באתר בריטי: http://www.feelunique.com/p/Caudalie_Beauty_Elixir_30ml
 אבל אני בטוחה שיש עוד מקומות ברשת בהם ניתן למצוא את המוצר, כמובן שהוא קיים בבתי מרקחת באירופה (במיוחד צרפת), ארה"ב/קנדה. 

תגובה 1:

  1. אגב, אם תחליטו לקנות מוצר מהאתר, ביציאה הקלידו 2off20 לקבלת הנחה של 2 פאונד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...