Translate

יום חמישי, 5 ביולי 2012

קרב המסקרות - רבלון מול לנקום :)


מהרגע שגיליתי את המסקרות של Lancôme לפני 4 שנים, הן הפכו לפריט חובה בתיק האיפור שלי כאשר המועדפת שלי היא L'Extreme. אין לי מילה רעה להגיד על המסקרות האלו אך מחירן היקר מניע אותי לחפש אחר מסקרה אולטימטיבית במחיר סביר.
לאחרונה רכשתי את המסקרה Revlon-Grow  Luscious by Fabulash.


Revlon Grow Luscious by Fabulash - 11,2ml
דברי החברה: המסקרה משפרת את מראה הריסים, מאריכה את הריסים, מחזקת אותם ומעניקה להם ברק. המסקרה עמידה במים.

אז מה אני חושבת על המסקרה?

נתחיל מהחיובי (כי זה פשוט קצר):
  •          היא אכן עמידה במים
  •          מאריכה (אבל לא יותר ממסקרות אחרות)
ונעבור למה שלא כל כך אהבתי:

  • המברשת הענקית שלה! אני מודעות לעובדה שמדובר בהעדפה אישית,אך אם תשוו את המברשת למברשות של מסקרות אחרות תראו את ההבדל. לי אישית, המברשת לא הייתה נוחה לשימוש בכלל. מכיוון שהיא ענקית, נדרשת זהירות רבה במריחה אחרת היא מלכלכת את העפעפיים, ואני כבר לא נכנסת לפרצופים שיש לעשות כדי למרוח אותה על ריסים התחתונות J
תמונות להשוואה:





  • הפורמולה היבשה, כן אני מודעת שגם פה מדובר בהעדפה אישית בסך הכל.
  • במהלך היום היא אומנם לא נמרחת (אפשר להוסיף לנקודות למעלה אני מניחה) אבל היא כן "מתקלפת" ופתיתים קטנים מצטברים מתחת לעיניים שיש כל הזמן לנגב.
  • מתייבשת מהר, אחרי שימוש של שבוע אפשר היה לראות כי המסקרה מתחילה להתייבש

בהתייחס לטיפוח הריסים, אני לא יודעת אם היא באמת מטפחת את הריסים וגורמת להם לצמוח מהר יותר, צפוף יותר וכו' כי פשוט לא הצלחתי להשתמש בה יותר משבוע מרוב שהיא הייתה לי לא נוחה.


לסיכום, אני נותנת למסקרה 2 מתוך 6

אך כמובן, כמו כל מוצר קוסמטי מדובר בהעדפה אישית, אם אתן אוהבות פורמולות יבשות ומברשות גדולות אולי זו המסקרה בשבילכן כי בסך הכל ניתן למצוא אותה במבצעים במחיר סביר של ~ 60 שקלים.

בשבילי, החיפוש   Goes On ...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...