Translate

יום שבת, 21 ביולי 2012

Careline 393 Peach Sorbet Nail Polish - לק קרליין

Hi Y'all


 שבוע שעבר קפצתי לקניון לקנות את הלחותן של "סבון" ואם כבר הגעתי לקניון החלטתי לשוטט בחנויות.  אני לא מרבה להגיע לקניונים מכמה סיבות: קלאוסטרופוביה קלה, החופש הגדול וקניון אינם זיווג טוב בעיני, חנות של סופר-פארם ליד הבית  ואני נוטה לרכוש את רוב המוצרים שלי און ליין.
בכל אופן,
נכנסתי לסופר-פארם כדי להתרשם מהמבצעים שמפרסים בכל פינה. כרגיל, כשיש מבצעים "גרנדיוזיים" כביכול, רוב המוצרים שבמבצע לא רלוונטיים מבחינתי. הדבר היחיד שמצאתי וסקרן אותי זה הלקים החדשים (הושקו במאי) של קרליין. מחיר הלקים במבצע 14 ש"ח, מחיר מלא 35 ש"ח. אין לי הרבה לקים של קרליין אבל אני מרוצה מאלו שבבעלותי מסדרה הישנה. 


מה חדש בלק?
אריזה מרובעת חדשה.  כנראה שהחברה החליטה להשאיל את הלוק  "היוקרתי" של לקים כמו שאנל.
מברשת חדשה למריחה - Maxi Brush שאמורה והדגש פה על אמורה לספק מריחה מדויקת יותר.
פורמולה חדשה של הלק
אני רכשתי את 393 - Peach Sorbet, להלן התוצאה:





מה אני חושבת על הלק???

כרגיל נתחיל מהדברים ( במקרה הזה דבר) שאהבתי.  הגוון! לפי דעתי הצבע של הלק מאוד יפה, מלא פיגמנט וממש מתאים לקיץ. אגב, סדרת לקים זו מכילה 50 גוונים שונים ממש יפה, רק חבל ש....


האריזה אומנם חדשה ואולי שיקית יותר אבל ממש לא נוחה לשימוש. המכסה גדול ומרובה ולא נוח לאחיזה. אבל אני מניחה שניתן להתרגל לזה עם הזמן.
המברשת החדשה - פשוט מזעזעת. אין לי מושג ממה היא עשויה אבל יש לקים אחרים עם מברשות שטוחות (בורג'ואה לדוגמא) שפשוט תענוג לעבוד איתן. המברשת הזאת נורא קשיחה ורחבה, רחוקה מלספק מריחה מדויקת וצריך ממש לתמרן איתה במריחת הלק על הזרת על מנת לא ללכלך את האצבע. בנוסף, היא משאירה סימני מריחה וצריך להשתמש בכמות יחסית גדולה של הלק על מנת לקבל מראה אחיד, מה שמוביל לייבוש יותר ארוך.
 על מנת לוודא שאני לא מגזימה :) ביקשתי מחברה שלי לנסות את הלק.
היא הגיעה לאותן מסקנות - אחיזה לא נוחה ומברשת רחוקה מלהיות מדויקת.





הפורמולה החדשה- טוב אני לא יודעת אם במקרה אני רכשתי לק שאנשים אחרים פתחו בחנות על מנת להתרשם מהגוון,  אבל אחרי שני שימושים הלק הפך לנורא צמיגי, כלומר מתייבש. וזה אחרי שני שימושים?? 


לסיכום, אני מאוד התאכזבתי מהלק וזה ממש חבל :( כי החברה יצרה סדרת לקים מאוד מגוונת ויפה. מקווה שהם ישפרו את הפורמולה והמברשת כי כמו שאמרתי,לאחיזה מרובעת אפשר להתרגל.

4 תגובות:

  1. הלקים למעשה מיוצרים על ידי שיק, ככה שהמרקם לא מפתיע...

    השבמחק
  2. היי אנונימי, מה שמעצבן אבל זה שהפורמולה בלקים הישנים הייתה הרבה יותר טובה. ויש לי כמה לקים של שיק והם עדיין יותר טובים מהחדשים של קרליין. תודה על הערה מושכלת!:)

    השבמחק
  3. הפורמולה החדשה של קרליין באמת ממש מעצבנת. בשימוש-שניים הראשונים דווקא התלהבתי, היתה אחלה אטימות ודווקא לא הפריעה לי המברשת. השבוע באתי להשתמש בו שוב אחרי שימושים בודדים, הבקבוק כמעט מלא, וכמו שתיארת בקושי פתחתי אותו וגיליתי בפנים שנוזל הפך לצמיגי ומגעיל.
    לצורך ההשוואה יש לי לק של קרליין מסדרה אחת קודם ועוד כמה אפילו יותר ישנים, שהגיעו לחצי והפורמולה בהם כמעט כמו חדשה.
    טוב שמצאתי את הפוסט הזה, לפחות אני לא היחידה שזה קרה לה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, מסכימה עם כל מה שכתבת. גם לי יש לקים ישנים של החברה שמחזיקים מעמד כבר כמה שנים, הפורמולה החדשה, האריזה (הפקק שלא מתברג אחרי שני שימושים) והמברשת הלא נוחה פשוט לא עובדים :( וזה באמת חבל כי יש להם גוונים ממש משגעים!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...