Translate

יום רביעי, 18 ביולי 2012

Burt's Bees פילינג/ניקוי פנים


אני מאמינה כי שני דברים בסיסיים עוזרים לנו לשמור על עור הפנים: קרם לחות בעל מקדם הגנה  וניקוי טוב של עור הפנים.
בניקוי טוב אני מתכווונת הן לניקוי יום יומי אבל גם לניקוי יותר "עמוק" כמו פילינג או מסיכות. אישית, אני מעדיפה יותר מסיכות פעילות על פילינגים, אבל לעתים אני מוסיפה גם פילינג טוב לשגרת הטיפוח הקבועה שלי.
מה זה פילינג טוב בעיני?
פיליג  עדין  אשר לא מגרה את העור אך יחד עם זה יעיל מספיק בהורדת שכבות מתות של העור.
בשנה האחרונה התחלתי להתעניין יותר במוצרים טבעיים אשר לא מכילים כימיקלים ותוספות אחרות שחברות הקוסמטיקה אוהבות להשתמש בהם כמו סיליקון וחומרים משמרים למיניהם.

שמעתי על Burt's Bees מחברה טובה שלי שמאוד אוהבת את מוצרי החברה והחלטתי שהגיע הזמן להתנסות במוצרים שלהם.

היסטוריה מתומצתת של החברה:
החברה הוקמה בארה"ב בשנת 1984 בעקבות שיתוף פעולה של בורט שאביץ  - מגדל דבורים במיין ורוקסן קווימבי- מייצרת נרות משעוות דבורים. שיתוף הפעולה של השניים הוביל ליצירת עסק משותף שבהתחלה התמקדם בנרות, דבש וכו' ועם הזמן עבר למוצרי קוסמטיקה ( אני מקצרת את ההיסטוריה כי אני בספק שמישהו יתעניין בכל הפרטים הקטנים:) ) לפי אני מאמין של החברה מוצרים קוסטמיים טבעיים עובדים בשיתוף עם הטבע ויותר טובים לעור פנינו. כל המוצרים של החברה הם על בסיס חומרים טבעיים בלבד. מי שמעוניין לקרוא קצת יותר על החברה להלן הלינק: http://global.burtsbees.com/

בכל אופן,  לאחר המלצותיה של חברה רכשתי את מוצר הראשון שלי  Citrus Facial Scrub.

  Burt's Bees - Citrus Facial Scrub 




מדובר ב 55 גרם מוצר, אני רכשתי את שלי ב  Feelunique.com  תמורת 14.99$.
המוצר מגיע בצנצנת זכוכית בתוכה משחת פילינג מאוד דחוסה.



משחת הפילינג



מרכיבים: שקדים טחונים, שיבולת שועל ופקאנים בתוספת עלי כותרת של וורדים המאפשרים קילוף עדין של העור .מתאים לשימוש יום יומי עבור כל סוגי העור. שמנים של תפוז ואשכולית מאפשרים הסרה טבעית של לכלוך ושאריות מייקאפ. שמן שקדים וגליצרין מרככים את העור ומספקים לו לחות".
אופן שימושלהוסיף מס' טיפות של מים לכמות קטנה של פילינג ליצירת משחה נוזלית ולעסות בעדינות את העור בתנועות סיבוביות. יש להימנע מאיזור העיניים. לשטוף עם מים פושרים

לי מספיק משהו כמו חצי כפית של חומר לניקוי אחד,אל תוסיפו מים ישירות לצנצנת! אני השתמשתי באצבע אבל כדאי להשתמש בכפית קטנה כמו של קרם על מנת לשמור על סטריליות של המוצר.



 מה אני חושבת על המוצר אחרי שימוש של שבועיים?

קודם כל, אומנם לא ציינו זאת על גבי האריזה ויש אנשים שמתייחסים למוצר כסבון ניקוי עם גרגירים, אני רואה בו פילינג לכל דבר ולכן אני מנקה את העור עם סבון פנים לפני השימוש על מנת לא להעביר לכלוך ובקטריות על העור החדש שייחשף בתום השימוש. בנוסף, אני משתמשת במוצר יום כן יום לא, כבר כתבתי מה אני חושבת על הורדת שכבות הגנה של העור :) .

חזרה למוצר. המוצר מריח טוב, מזכיר ריח של קליפות תפוז ודבש. התוצאות המתקבלות דיי טובות - עור פני נקי ורך.מה שהרגיש לי שונה זה הרכות של העור לאחר השימוש, עם לא מעט פילינגים אחרים יש  לי תחושת יובש לאחר שימוש שלא קיימת עם פילינג זה. יחד עם זאת,  מכיוון שהמוצר מכיל שמנים וגליצרין אני מרגישה כאילו נשארת שכבה דקה של חומר על הפנים לאחר השטיפה ואני חייבת להשלים את הטיפול עם מי פנים. אישית, אני לא אוהבת את התחושה אבל ייתכן ובעלות עור פנים יבש יאהבו את תחושת הלחות על העור הנוצרת עקב שמנים וגליצרין.

לסיכום,
אני אוהבת את העובדה שמדובר במוצר שהוא 99.9% טבעי.
המוצר אכן מנקה את העור ביעילות רבה ומתאים לעור פנים רגיש ( לא היו לי שום תופעות לוואי).
אני לא חושבת שהוא הכי מתאים לעור פנים שומני, למרות הצהרת היצרן. הגליצרין והשמנים שמשאירים שאריות אחריהם לא מתיישבים טוב עם עור שומני (לדעתי כמובן). 
האם ארכוש את המוצר שנית?
רוב הסיכויים שלא אבל רק בגלל התחושה שהוא משאיר אחרי שימוש. כמו שאמרתי, ייתכן ובעלות עור פנים יבש, כמו חברה טובה שלי שהמליצה על המוצר, ממש ייהנו מהתוצאה כי העור באמת נשאר רך ולח. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...