Translate

יום ראשון, 15 ביולי 2012

Body Lotion Mist by "Sabon"


בפוסט לפני שבוע  סיפרתי שקפצתי ל "סבון של פעם" כדי להתחדש במוצר חדש של החברה,
אך המוצר נעדר מהחנות. 

אחרי התכתבות קצרה עם Sabon בפייסבוק שבסופה עדכנו אותי מתי יגיע המוצר לחנות הקרובה אליי, קפצתי (שוב) ביום חמישי האחרון ורכשתי את המוצר.

ת'אמת..מרוב שהתלהבתי מהמוצר, רכשתי שניים... ( מכורה או לא מכורה?)

להלן המוצרים:
לחותן :)

אוקי, אז במה מדובר ?

"לחותן":) לא יודעת למה אבל השם הזה נורא משעשע אותי. מדובר במוצר נוסף מהסדרה   של מוצרים בריאים יותר.
דברי חברה: 
תרסיס גוף בעל אפקט לחות מרוכז ללא פארבנים, שמן מינראלי, שעוות פראפין, DEA,PABA. בתוספת אלוורה להרגעת העור.
מחיר:
ל100 מ"ל - 55 ש"ח. 
הוראות שימוש:
להתיז על הגוף לפי הצורך. מתאים לכל סוגי העור.


דעתי על המוצר:
טוב, נתחיל מזה שאני די משוחדת לגבי המוצרים של "סבון", אני מאוד אוהבת את המוצרים של החברה ועד היום היו לי מעט אכזבות.
האריזה- המוצר ארוז בבקבוק המכיל 100 מ"ל ועשוי ממה שנראה כמו זכוכית צבועה בצבע מאט המזכירה חרסינה, מה שעושה לטעמי את הבקבוק קצת כבד מדי לסחוב כל היום בתיק. 
כפי שציינתי בעבר, אני מכורה לריח לבנדר-תפוח אבל הפעם רכשתי גם את הלבנדר-פטצ'ולי -וניל כי כאשר ניסיתי אותו בחנות הריח לא היה חזק מדי ולא השתלט על החושים.


החוויה שלי מהמוצר,
אני יכולה להגדיר את המוצר כקרם לחות מאוד מאוד מדולל, ממש מימי שנספג תוך שניות בעור ולא משאיר שום שאריות של שמנוניות. יחד עם זאת, הוא מספק לחות ומרכך את העור. בגלל שכנראה  המוצר סופר מדולל ומכיל חומרים מלחחים הוא ממש מרענן ומצנן את העור, מה שמעולה בחום שלנו. 


היום הייתה הפעם הראשונה שהשתמשתי במוצר מחוץ לבית וכשהגעתי לעבודה אנשים לא הפסיקו לשאול אותי באיזה בושם אני משתמשת (השתמשתי בריח הפטצ'ולי אגב). הניחוח מחזיק מעמד שעות רבות כאשר פטצ'ולי מחזיק יותר מהתפוח.
במזגנים שמפעילים בעבודה שלי  בקיץ, לקראת הצהריים העור שלי מרגיש ממש יבש ומגורה, עם הלחותן תחושת היובש לא קיימת בכלל.
כמו כן, הלחותן הרבה יותר נחמד לשימוש מקרם גוף שבדרך כלל לוקח זמן עד שהוא נספג וניתן להוסיף ולהתיז אותו בכיף במהלך היום.


בקיצור,
אני אהבתי, ובאופן מפתיע אהבתי יותר את הפטצ'ולי- לבנדר-וניל מתפוח-לבנדר האהוב שלי:).
מומלץ בחום! (תרתי משמע)...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...