Translate

יום שני, 23 בדצמבר 2013

GADE Ultimate Cleanser and Toner - מסיר איפור לעצלניות :)

Hi Y'all, 

אם אתן כמוני, מתעצלות להסיר את האיפור (לפעמים) ומחפשות פתרונות מהירים להסרת המסיכה היומית מהפנים, אתן תאהבנה כמוני את המוצר החדש מבית GADE - חלב פנים,מי פנים ומסיר איפור עיניים בתכשיר אחד!

תמונת יח"צ


את המוצר החדש של ג'ייד קיבלתי לסקירה לפני מספר שבועות ועם יד על הלב, הציפיות שלי היו מועטות אך התבדיתי לחלוטין.
כשקראתי שמדובר בחלב פנים ומי פנים בתכשיר אחד חשבתי שמדובר בעוד מוצר שומני, דמוי חלב פנים רגיל, כבד לעור פנים שמן שישאיר את עורי שומני ומבריק בתום השימוש. הנאמנות שלי למסיר איפור של ביודרמה נמשכת כבר שנים וקשה מאוד להרשים אותי בתכשיר מסיר איפור לא שומני שעושה את העבודה כמו שצריך.

דבר חברה על התכשיר:

" תחליף ניקוי בעל פעולה משולשת להסרת איפור וניקוי עדין ויעיל של העור המותאם לכל סוגי עור. התחליב מבוסס על נוסחה המורכבת מתמציות פרחים של ורד צרפתי, סחלב סגול ואלוורה אשר מסייעים בשמירה על רמת הלחות הטבעית של העור והרגעת העור. התכשיר מועשר בוויטמין E להגנת העור ולהגברת עמידותו מול נזקי הסביבה" 

אופן שימוש:
לעסות היטב על עור הפנים בוקר ו/או ערב עד להמסת האיפור ולנגב בעזרת טישו או צמר גפן.

GADE - Ultimate Cleanser and Toner


המוצר מגיע בשפופרת פשוטה מפלסטיק בגודל 200 מ"ל. התכשיר מצטיין בהסרת איפור, כולל איפור עיניים. הוא מצליח להמיס מ.אפ עמיד (קולורסטיי של רבלון), איפור עיניים (כולל מסקרה עמידה) וכו'. התכשיר מבוסס מים ומרקמו הפתיע אותי בקלילותו, הוא ממש מימי ולא שומני, מאוד עדין ומרענן את העור ומותיר אותו נקי ורך למגע. ניחוחו פרחוני וטיפה חזק מדי לטעמי אבל אני אוהבת את תכשירי עור הפנים שלי נטולי ניחוח באופן כללי.  לדעתי, בעלות עור יבש ויבש מגורה יהנו מתכשיר בגלל עדינותו וליחוחו את העור, במיוחד במזג אוויר החורפי המתעלל בעור יבש גם כך. אם אתן בעלות עור שמן, בוודאי תרגישו  צורך לשטוף את הפנים עם סבון לאחר הסרת האיפור על מנת להסיר את כל השאריות מעור שמן ולמנוע סתימת נקבוביות. , אבל זה קורה לי עם כל תכשיר מסיר איפור אחר כולל הביודרמה. אני משתמשת בתכשיר פעם ביום כמסיר איפור בלבד ולא מוותרת על סבון פנים בבוקר ובערב.

רשימת מרכיבים:

GADE - Ultimate Cleanser and Toner


לסיכום,
בעיני, מדובר במוצר מוצלח מאוד וחסכני. התכשיר קליל ומימי, מצליח להסיר איפור עיקש במיוחד כולל איפור עיניים בפעולה אחת ובלי לגרות ,לייבש את העור או להשאיר עליו שכבה שומנית מעצבנת.

מיוצר בישראל ואינו מכיל פראבנים.

מחיר למוצר בגודל  200 מ"ל -90.67 ש"ח.
מהיכרותי את "ג'ייד", אני בטוחה שתוכלנה למצוא אותו בחצי מחיר במבצעים שונים ברשות פארם השונות.

לאתר החברה לחצו כאן.

האם ארכוש את המוצר? בוודאות כן.

גילוי נאות - כפי שציינתי:) המוצר התקבל לסקירה. 

Ciao Belle! 
Be Good to Others & to Yourselves!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...