Translate

יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

GLOSSYBOX OCTOBER 2013 - גלוסיבוקס אוקטובר 2013

Hi Y'all, 

הקופסה האחרונה של גלוסיבוקס עוררה סערה לא קטנה ברשת בגלל תמהילה הפשוט (?) למדי, במיוחד בהשוואה לקופסאות של חודש ספטמבר ואוגוסט.


GlossyBox October '13



הקופסה הכילה בתוכה 8 מוצרים ומתוכם 4 בגודל מלא. 

מוצרים בגודל מלא:

Laline  - קרם גוף בגודל 60 מ"ל


Laline Body Cream


"קרם גוף מועשר בשמנים מינראליים ואלוורה מעניק לעור לחות ומותיר אותו רך, חלק ובניחוח נפלא. מרגיע את העור, אינו משאיר תחושה שמנונית. הקרם נספג היטב ומעניק ברק וחיונית לגוף".

קשה להאמין שמישהי טרם התנסתה בקרם גוף של חברת "ללין". קרם גוף טיפה עשיר מדי לטעמי ולוקח לו קצת זמן להיספג בעור אך לא מותיר אחריו תחושה שומנית. ניחוחו הונילי לא לגמרי לטעמי, אבל על טעם וריח... חודש אוקטובר תמיד מסמן אצלי תחילת תקופת קרמי גוף ושמנים למיניהם כי עם היובש באוויר מגיע גם יובש עור וכל טיפת לחות עוזרת להימנע מגירודים מעצבנים. בסך הכל מוצר שימושי מאוד בתקופה נכונה במידה ואתן חובבות את הריח. 

מחיר למוצר בגודל מלא 60 מ"ל14.99 ₪ ;  100 מ"ל 33 ₪.

בושם שמן Jasmine  - בגודל 30 מ"ל.


Jasmin - Perfume Oil Extract

"חתימת ריח רכה וקטיפתית לכל אחת, לכל עת, חושנית תמיד.  תמצית שמנים מבושמת היא צורת הריח החזקה ביותר ונשארת לאורך זמן"

הבושם היה הפתעה נעימה עבורי. מצד אחד אני לא ממש אוהבת בשמים בצורתם השומנים אך הבושם הספציפי מצא חן בעיני. ניחוחו מתפתח במהלך היום והופך לניחוח מאוד נעים, נשי ונקי. הבושם נטול אלכוהול ומתאים לשימוש גם לבעלי עור רגיש במיוחד. הבושם מיוצר ע"י חברה ישראלית ומורכב מרכיבים אורגניים. לפרטים נוספים על החברה ומוצריה לחצו כאן.

מחיר למוצר בגודל מלא 30 מ"ל - 99 ש"ח.

סבון מוצק Aroma  - בגודל 90 גרם.


AROMA - Luxury Oils Soap

לא שמעתי על החברה, אבל חיפוש קטן בגוגל גילה כי מדובר בחברה הונגרית המציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח ללקוחותיה החל ממשחת שיניים ועד קרמים אנטי איג'ינג. תסלחו לי על הכללה שטחית אבל מתמחור המוצרים באתר לא מדובר בחברה יוקרתית במיוחד, הסבון משווק בחו"ל במחיר מגוחך של 0.28 יורו סנט!! הסבון בסך הכל נחמד, לא ממש הבנתי מה החלק המעסה בו, ניחוחו נעים אך הוא טיפונת מייבש את העור. אני מניחה שקרם גוף באותה קופסה אמור לתת פתרון ליובש שנוצר :). 

כרגיל, תמחורו בארץ מוגזם ועל 90 גרם תשלמו 13.90 ש"ח.

BeautyCare ליפלגלוס  - בגודל 7 מ"ל.


BeautyCare Gloss 04

"ליפגלוס דו צדדי סופר עמיד מהסדרה המתקדמת 24/7. הפתרון האולטימטיבי לשפתיים מבריקות יחד עם עמידות לשעות רבות. עשיר בניחוח תות מתקתק ומעניק לשפתייך מראה מלא, בוהק וקיצי".

אוקיי.. 
אני חושבת שהגלוס הוא הסיבה העיקרית למהומה ברשת ביחס לקופסת אוקטובר. אין לי משהו אישי נגד ביוטיקר אבל... וזו דעתי האישית בלבד כמובן. לקוחות גלוסיבוקס מצפות לקבל פעם בחודש מוצר אחד לפחות מחברה שנחשבת ליוקרתית בתחום איפור/טיפוח ומעוניינות להיחשף למוצרים חדשים שלעתים לא נמצאות בהישג ידן, דוגמת המסקרה של YSL מחודש ספטמבר. ביוטיקר לא ממש עומדרת בקרטריונים של יוקרה, ומדובר במוצר שעלותו המלאה עומדת על 7.5 ש"ח בלבד. טעות הדפסה בגלויה במחיר הגלוס ( 75 במקום 7.5) רק מוסיף שמן למדורה, למרות שלדעתי מדובר בטעות הקלדה תמימה באמת כי זו לא פעם ראשונה שמפספסים נקודה בהדפסת מחירים בגלויה. 

לא ניסיתי את הגלוס מכיוון שקיבלתי אותו בגוון 04 ובתור בחורת ניודים הוא ממש לא לטעמי. יחד עם זאת, אני בהחלט יכולה להעיד כי מדובר במוצר אובר עמיד כי נדרש ממני מאמץ להסיר את ה סווצ' מהיד כי מים וסבון פשוטים לא הצליחו להוריד ולו מילימטר ממנו. אם אתן מחפשות עמידות אני מניחה שזה מוצר בשבילכן. 

מחיר למוצר בגודל מלא 7 מ"ל – 7.5₪

מוצרים בגודל מוקטן:

Payot  דוגמית פילינג  בגודל 4 מ"ל.



"קרם גרירים להסרת תאים מתים וטיהור העור, ניקוי והסרה של איפור, תוספת לחות וחידוש השכבה הקרנית לעור בריא וזוהר.

חברת פיוט עשתה עלייה מחודשת לפני כמה שנים ונמכרת כיום ברשתות סופר פארם.  לחברה יש מגוון מוצרים מוצלחים גם לעור שמן ואחד מהם זו המסיכה המטהרת. מדובר מסיכה ולא בקרם גרגירים  כפי שצוין בגלויה וקופסת החודש הייתה הרבה יותר מוצלחת אילו המסכה הייתה מגיעה גודל מיוחד ולא בצורת דוגמית . המסיכה מנקה את העור היעילות, מתאימה לבעלות עור שמן ורגיש בו זמנית מכיוון שאינה מייבשת ואינה מגרה את העור כמו פילינג רגיל. העור מרגיש נקי יותר כי מרכיביה מצליחים להסיר עודפי שומניות ותאים מתים. מאוד מוצלחת בעיני רק חבל שהגיע בתצורה קטנטנה. 

מחיר למסיכה בגודל מלא 75 מ"ל – 225 ₪. ממליצה לכן לחכות למבצע על מוצרי החברה כי הם משתנים כל חודש ותוכלנה להשיג אותה בחצי מחיר בקלות. 


Clinique  שסט של מייקאפ   בגודל 1.5 מ"ל.



מ.אפ של חברת קליניק אשר אמור להסוות פגמי עור שונים כמו פיגמנטציה. לא ניסיתי את הדוגמיות מכיוון שהגוון שקיבלתי כהה במספר גוונים מגוון עור שלי אך תוכלנה לקרוא על המ.אפ בצורה מעמיקה בבלוג של לבנת

בנוסף לשסט, צורף קופון הנחה למ.אפ של קליניק כך שמי שהתרשמה לטובה תוכל לרכוש אותו במחיר מבצע.



מחיר למוצר בגודל מלא 75 מ"ל225 ₪

מוצרים "מיוחדים"..
Gasine's  מדבקות לציפורניים  



מדבקות ציפורניים זה תמיד כיף אני אוהבת להוסיף משהו קטן למניקור השבועי שלי. המדבקות בסך הכל בסדר אך בהחלט לא משהו מיוחד. אני פחות מתחברת לגרסה זו של קישוטי ציפורניים רק בגלל הבולטות שלהם על הציפורן ומעדיפה מבדקות מים אותן ניתן לרכוש באתר BornPreety במחירים מגוחכים ומשלוח חינם.

מחיר למוצר בגודל מלא 19.99 ₪

Clinique  מברשת לשיער



"מברשת שיער מתקפלת וקומפקטית עם מראה".

תכלס, אחלה של דבר:) מברשת קטנה ומתקפלת  עם מראה מובנת. המברשת רכה ואינה שורטת את הקרקפת והכי חשוב מאוד שימושית וחוסכת ממני לסחוב שני מוצרים בתיק שגם ככה עמוס בשאריות חיי. 

מחיר למוצר בגודל מלא 14.90 ₪

לסיכום קופסת אוקטובר, מדובר בסך הכל בקופסה די פשוטה שמתוכה אני אאמץ שלושה מוצרים שימושיים: בושם,מברשת ומסיכה. הקופסה לא מלהיבה או מחדשת במיוחד והגלוס ב 7.5 ש"ח בהחלט הורס את ההתרשמות הכללית. מסיכת פיוט בגודל מיוחד (ולא דוגמית) הייתה מוסיפה הרבה לקופסה כי מדובר במוצר מאוד מוצלח. 

בחודש נובמבר תפיץ חברת גלוסיבוקס קופסה מיוחדת במינה בעיצוב מיוחד היישר מבריטניה וכבר גילו לנו כי הקופסה תכיל לק של חברה  Color Club  ו-3 מוצרים בגודל מלא (אני מניחה שהלק הוא אחד מהם).

 שווה לחכות! :)



לפרטים אודות קופסה ודרכי רכישה לחצו כאן.

גילוי נאות- קופסת אוקטובר התקבלה לסקירה.

Ciao Belle! 
Be Good to Others & to Yourselves!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...