Translate

יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

GLOSSYBOX September 2013

Hi Y'all, 


אז אחרי חודש פלוס רווי במחלות שונות ומשונות שהובילו לאשפוזון בבית חולים (לא ממליצה לאף אחד להתקרב למיון!) אני מנסה לחזור לשדרה ובאיחור עצבני החלטתי לפרסם פוסט על קופסת גלוסיבוקס ספטמבר.

אומנם תקופת החגים מזמן מאחורינו ונראית לי כמו חלום מתוק, החלטתי בכל זאת לכתוב על מתנה אחרונה שקיבלתי בסבב החגים האחרון - קופסת הגלוסיבוקס.

קופסת ספטמבר הייתה בסימן החגים ולטעמי הייתה קופסה מאוד מוצלחת ומגוונת.




הקופסה הורכבה מ 6 מוצרים, כאשר 2 מתוכם הגיעו בגודל מלא.



Essie  לק בגוון - גודל מלא.
לק של אסי תמיד יתקבל בברכה אצלי כי אני מאוד אוהבת לגוון ומשתעממת די מהר מגוונים שברשותי. מאוד אהבתי את הגוון שקיבלתי, אדום - בורדו מנצנץ שמזכיר לי ריבת פטל כל פעם שאני מורחת אותו.
ESSIE - Leading Lady

ESSIE - Leading Lady

ESSIE - Leading Lady

מחיר למוצר בגודל מלא 13.5 מ"ל - 51.43.


Nail Wipes - מגבונים להסרת לק של LAKA - גודל מלא
" מגבונים קטנים להסרת לק, מכילים מסיר לק ללא אציטון בריח ענבים. תמיד זמינים , ממתאימים לנשיאה בתיק ונוחים לנסיעות". 
LAKA -Nail Wipes

LAKA -Nail Wipes

הרעיון של מגבונים להרסת לק קסם לי כבר מזמן ולפני כמה חודשים ניסיתי את המגבונים של "ביוטיקר" והתאכזבתי קשות. לכן, לא ציפיתי להרבה ממגבונים של לקה כי חשבתי שבדומה לאלו של ביוטיקר הם פשוט לא יצליחו להסיר את הלק כמו שצריך ובכל מקרה אצטרך להשלים את ההסרה עם צמד גפן ומסיר לק רגיל.
טעיתי!
המגבונים ארוזים באריזה עגולה קטנה ורודה ובתוכה 32 מגבונים ספוגים במסיר לק.
המגבונים הצליחו להסיר לק עמוס גליטר בקלות יחסית ונדרשו לי 2 מגבונים פר יד על מנת להסיר את כל שאריות הלק. המגבונים לא יחליפו מבחינתי את השיטה הרגילה של צמד גפן ומסיר לק אך בהחלט אקח אותם איתי לנסיעות כי הם עושים את העבודה בצורה טובה, אינם מלכלכים, אינם נשפכים וקלים לנשיאה.

מחיר למוצר בגודל מלא (32 מגבונים) - 15.


מוצרים הבאים הגיעו בגודל מיוחד.

סרום טיפוח מבית SeboCalm - Essence Serum - דוגמית בגדול  10 מ"ל
"סרום טיפוח מרוכז ומעודכן המיטיב להרגיע את העור ולהעניק לו, בו זמנית, גם לחות מפנקת. הסרום נספג בקלות ובמהירות ומותיר את העור רענן, גמיש ונעים למגע".



SeboCalm - Essence Serum

יש לא מעט סקירות של מוצרי סבוקלם בבלוג שלי ואני מאוד נהנת ממוצרי החברה. על הסרום המוצלח כתבתי בהרחבה ומי שמעוניינת לקרוא על תכונותיו והתאמתו לעור שמן מוזמנת לקרוא כאן.

קרם לחות מסדרת האיריס  - מוצר מוקטן בגודל 7 מ"ל
"קרם לחות קל, טבעי ואורגני מסדרת האיריס לעור רגיל עד מעורב המכיל תמצית אורגנית המופקת משורש האיריס ומספקת לעור לחות טבעית , מונעת יובש ותורמת לאיזון עור הפנים".
Welleda - IRIS Hydrating Lotion
הקרם שייך לסדרת ה"איריס"  המורכבת ממוצרים המסייעים לעור לאזן ולשמר מאגרי לחות. אני חושבת שזו הייתה התנסות ראשונה שלי עם קרמים של חברת ולדה. אהבתי את העובדה שהדוגמית אטומה הרמטית ושומרת על ניקיון הקרם, הקרם עצמו הרגיש לי מאוד נעים, לא כבד ונספג בקלות. הקרם מתאים לעור מעורב ולטעמי אינו מתאים כל כך לעור שמן כי העור שלי הפך למבריק כחצי שעה אחרי הנחתו ולכן אין סיכוי שארכוש אותו בגודל מלא.

מחיר למוצר בגודל מלא 30 מ"ל109.90.

הדובדבן שבקצפת בקופסת ספטמבר היה..

מסקרה מבית YSL - Volum Effet Faux  - מסקרה מוקטנת בגודל 2 מ"ל
"מסקרה יוקרתית להענקת נפח ואפקט של ריסים מלאכותיים במראה בובתי".


YSL - Mascara Volume Effet Faux Cils
אני חושבת שזו פעם ראשונה שגלוסיבוקס פינקו את הלקוחות במוצר YSL והפינוק בהחלט שווה! מאוד אהבתי את המסקרה החדשה וכבר הספקתי לרכוש לי אחת בגודל מלא. המברשת של המסקרה עשויה סיבי גומי והיא מצליחה להאריך ולהפריד את הריסים בצורה מושלמת. אינה מתפוררת ואינה נמרחת במהלך היום ושומרת על מראה ריסים דרמטי לאורך כל שעות היום. המסקרה אינה עמידה מפני מים וניתנת להסרה במסיר איפור רגיל ולא מחייבת שימוש במסיר איפור שומני בניגוד למסקרות עמידות מים של YSL שלעתים נדמה כי הדבר היחיד שמסיר אותן זה נייר זכוכית:). מאוד מומלץ!!
מחיר למוצר בגודל מלא 5 מ"ל - 201.71.

ואחרון חביב..

מבחנה של בושם מבית Diesel - Tattoo  
"סיפור חדש על אומנות המאפשרת לנשים לחיות את חייהן בצורה סקסית, מלאת תשוקה ואובססיות כטאטו היוצא מהעור הישר ללב". - אני צריכה תרגום לתיאור זה :).


DIESEL - Tattoo

מחיר למוצר בגודל מלא 50 מ"ל - 428.
מחיר למוצר בגודל מלא 75 מ"ל - 590.


לסיכום,
לטעמי מדובר באחת הקופסאות המוצלחות של החברה ולמרות שפרסמתי את הפוסט באיחור רב מקווה שנהנתן מסקירה. 

לפרטים נוספים על הקופסה כנסו לאתר החברה.

גילוי נאות - קופסת ספטמבר התקבלה לסקירה מהחברה.


Ciao Belle! 
Be Good to Others & to Yourselves!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...