Translate

יום שלישי, 18 ביוני 2013

מוצר השנה 2013 : BB קרם מבית "סבוקלם"

Hi Y'all, 

אחד המוצרים שזכיתי לקבל  באירוע "מוצר השנה" הוא ה BB קרם של חברת "סבוקלם".

הדוכן הכי עמוס באירוע:)

על מוצרי החברה כתבתי בעבר לא מעט ועל ה BB קרם החדש יצא לי לכתוב מספר שורות כבר בפוסט על קופסת גלוסיבוקס של פברואר.

למען אלו שעדיין לא יודעות מה זה BB קרם, היסטוריה קצרה של המוצר:
ה BB קרם הראשון נולד לעולם אי שם בשנות השישים של המאה הקודמת בגרמניה. דרמטולוג גרמני, Dr. Christine Schrammekהמציא את נוסחת ה BB הראשון למען מטופלות שעברו ניתוחי עור וטיפולים קוסמטיים כאשר ראשי התיבות BB הם קיצור ל Blemish Balm וייעודו היה לטפל בפגמי עור שונים.

הביבי קרם הראשון ( מקור

באמצע שנות השמונים הגיע ה BB לשוק יפני וקוריאני וכבש אותו בסערה. ה BB הפך למוצר קוסמטי מוביל בקרב נשות אסיה  הידועות באובססיה קשה למראה עור מושלם ופורצלני :). BB קרם משווק בדרך כלל כמוצר מולטיטסקינג המחליף סרום-קרם יום-מקרם הגנה ומ.אפ במוצר אחד. בנוסף, הפורמולה של BB קרם לרוב קלילה יותר מזו של מ.אפים שונים ולכן המוצר מומלץ במיוחד לבעלות עור בוגר היות והוא אינו מצטבר בקמטוטים ונספג בעור בדומה לקרם יום רגיל.

בשנים האחרונות החלו חברות קוסמטיקה מערביות להציע ללקוחותיהן מוצרי BB קרם שונים ובתחילת השנה הצטרפה גם חברת "סבוקלם" לטרנד המנצח. את מוצרי ה"סבוקלם", המפותחים במיוחד לעור רגיש, אני אוהבת במיוחד ולמרות שהמוצר החדש לא מתאים בעיני לעור שמן אני מסכימה עם בחירת הצרכניות להעניק לו את התואר היוקרתי של "מוצר השנה". 

SeboCalm BB Cream


דבר החברה:
"כיסוי מושלם לכתמים, מיצוק העור ו SPF 35. תכשיר ייחודי, רב תכליתי המעניק כיסוי מושלם לכתמים ופגעי שמש, ממצק את העור ומגן עליו מפני קרני השמש UVA ו UVB. 
הקרם מכסה כתמים ופגעי שמש ומעניק לעור מראה חלק ואחיד, מסווה הבדלי גוון מבלי להבליט קמטוטים ואינו משאיר ברק או שומניות על העור. הקרם נצמד היטב לעור הפנים ומותיר את אפקט הכיסוי לאורך זמן. בנוסף, הקרם ממצק את העור, מעניק לחות ומסייע בצמצום מראה קמטים בעזרת פפטידים מחומצת האמינו פרולין עם נגזרת שמן דקלים.
התכשיר מתאים לעור רגיל עד יבש ובפרט לעור בוגר שניזוק מהשמש".


SeboCalm BB Cream

ה BB מגיע בבקבוקון (38 גרם) מפלסטיק עם משאבה המאפשרת שימוש מדוד ולא בזבזני של חומר.


היצע גוונים: המוצר מוצע בשני גוונים בלבד 01 - Natural  ו 02 - Biege.  מכיוון שמדובר ב BB ולא מ.אפ מרוכז הגוון 01 מצליח להשתלב ולהתמזג באופן מצוין עם גוון עור שלי וגם עם עורה של נסיינית בעלת עור כהה משלי בגוון-גוון וחצי. 

מקור
דבר נסיינית על המוצר:
היות והתנסיתי במוצר בעבר ולצערי הרב הוא לא התאים לעור שמן שלי, המוצר הועבר לנסיינית בת 50 הסובלת מרוזציאה בעלת עור יבש. לפי דבריה, המוצר בהחלט מקיים את הבטחותיו. הקרם נותן כיסוי בינוני עד מלא, בהתאם לכמות בשימוש כאשר ניתן להגיע לכיסוי מלא  בשכבות דקות על מקומות בעייתיים יותר. העור מקבל מראה אחיד וזוהר וה BB מצליח להסוות פגמי שמש, פיגמנטציה קלה ואפילו רוזציאה! בנוסף לכיסוי המושלם בעיניה, הקרם לא מצטבר בקמטי הבעה ונשאר עמיד לאורך רוב שעות היום. מכיוון שהמוצר עמיד מאוד (על עור יבש), יש להוריד את המוצר עם מסיר איפור ולרחוץ את הפנים היטב בסוף היום. 

לדעתי, ה BB המנצח מתאים ל:
- בעלות עור רגיל עד יבש 
- טווח גילאים רחב ויענה במיוחד לצרכים של בעלות עור בוגר
- מחפשות חיסכון בזמן התארגנות בבוקר 
- בעלות עור רגיש
- מחפשות כיסוי בינוני עד מלא לפגמי עור שונים

מחיר מלא לצרכן: 159 ש"ח.

אם אתן מתלבטות בנוגע לגוון המתאים לכן, ממליצה לכן לפנות ל"סבוקלם" דרך עמוד הפייסבוק ולבקש דוגמית של המוצר, לרוב, החברה נענית בחיוב לבקשות מסוג זה. כמובן שתוכלנה להתרשם מהגוונים בעמדות החברה בפארמים השונים.

לי נשאר לחכות ולקוות שבעתיד הקרוב תציע "סבוקלם" BB קרם נוסף הנותן מענה לצורכי בעלות עור שמן. 

Ciao Belle!

2 תגובות:

  1. כ''כ ניסיתי להתחבר אליו אבל נאלצנו להיפרד כידידים...

    השבמחק
  2. אני די התבאסתי מזה שהוא לא מתאים לעור שלי אבל מכירה נשים עם עור יבש שממש התאהבו במוצר. אני מניחה שזה כמו עם כל מוצר טיפוח/איפור..חלק יתחברו וחלק לא:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...