Translate

יום שלישי, 9 באפריל 2013

פוסט לא קוסמטי וריחני במיוחד :) - נרות WoodWick

שלום שלום ..
תקופה לחוצה עוברת על כוחותינו, בין עבודה-לימודים-שתי התנדבויות, קשה לי למצוא Me time. הבלוג מבחינתי הוא סוג של תרפיה, הכתיבה וההתעסקות במצלמה עוזרות לי להתנתק מהיום יום העמוס שלי ולעשות אתחול מחדש למערכת :)
ואפרופו תרפיה..ידוע כי ריחות מסוימים יכולים לשפר מצב הרוח של אדם, לעזור בריכוז ואף "לרפא" כאבי ראש. חלקינו, ואני ביניהם, בעלי חוש ריח מאוד מפותח וכנראה שבגלל זה אני מאוד אוהבת נרות ריחניים ועל כך הפוסט הנוכחי.

לפני כחודשיים, בשיאו של חורף, נתקלתי בדף הפייסבוק של נרות "Woodwick" והחלטתי לנסות.

מוצרי WoodWick



הנרות מיוצרים בארה"ב ( אתר החברה Woodwick.com) אך ניתן לרכוש אותם ישירות מיבואן בהזמנה ישירה דרך אינטרנט או בחנויות נבחרות ( רשימת החנויות ולינק לאתר ההזמנות ניתן למצוא בדף הפייסבוק). חברת נרות זו שמה דגש מיוחד על עיצוב המוצר, מגוון הריחות והמרכיבים. חומרים המרכיבים את הנרות ידידותיים לסביבה, טבעיים ובעלי שעות בעירה ארוכות מהממוצע.

הנרות הראשונים שהזמנתי היו נרות עם פתיל מיוחד מעץ המשמיע פצפוצים של אח בוער. פעם ראשונה ששמעתי על נר שעושה "קולות" של אח בוער ובשיאו של חורף זה נראה לי כפינוק ממש מדליק :)

הנר הראשון בריח Creme Brulee ארוז בקופסת פח מעוצבת עם מכסה לסגירה. לצערי התמונה היחידה שיש לי היא מאינסטגרם כי לא חשבתי שאכתוב פוסט נרות..

Woodwick - Creme Brulee
למען האמת, לא ציפיתי שהנר יפצפץ (נשמע לי לא אמין אני מניחה) ורק קיוויתי שריחו יהיה נעים.. אבל הופתעתי ובגדול!! קודם כל, אומנם קצת קשה לתאר ניחוחות על גבי הבלוג, אבל הנר מריח נהדר- ריחו מתוק כמו הקינוח על שמו הוא קרוי והניחוח פשוט עושה שמח על הנשמה:) שנית, הוא באמת, אבל באמת עושה רעש של אח (קטן) בוער וזה היה ממש תענוג להתכרבל עם ספר טוב ולשמוע פצפוצים קטנים של הנר.
זמן בעירה של הנר הוא כ 80 שעות ותכולו היא 241 גרם. סוג זה של נר מוצע ב 13 ניחוחות שונים ומחירו 90 ש"ח.

דבר נוסף מדליק (no pun intended), קופסת הפח ניתנת למחזור לשימושים שונים. מכיוון שהשעווה של שהנר מסיסה, ניתן בקלות עם קצת סבון ומים לנקות את הקופסה ולמצוא לה שימוש חדש. אני אימצתי את הקופסה הריקה לאחסון מקלות אוזניים מכיוון שיש לה מכסה המאפשר שמירה על הסטריליות של המקלות.

מחזור קופסת הנר
 הנר השני שהזמנתי גם הוא מה"רועשים" אך אריזתו וניחוחו שונים לחלוטין. הנר שייך לסדרת העצים הנהדרת המורכבת מכ -7 ניחוחות יער שונים ומגיע באריזה מלבנית עם עיטורי עץ בעלת מכסה. אני הזמנתי את "סקרלט מהגוני" - ניחוח של מהגוני, פריחת טבק בשילוב מאסק, פירות הדר וקצת תפוח (ומרגישים את התפוח!). ניחוחו של נר זה דומיננטי וקצת חריף עם תפוח עדין ברקע.

Woodwick Scarlet Mahogany

בכלל, מה שאני אוהבת בסדרת נרות זו, זו עמידה בהבטחת החברה. אם כתוב באתר כי הנר בעל ניחוח X תהיו בטוחים שזה בדיוק מה שתקבלו.
מה שמייחד את שני הנרות הוא הפתיל. הפתיל עשוי מעץ וצורתו ייחודית מה שכנראה מאפשר יצירת הפצפוצים. אגב, כמו שציינתי, הצליל הוא של אח קטן, אל תצפו לשמוע צליל של אח גדל בוער מלא עצים :), בכל זאת..זהו רק נר.

פתיל נרות עם צליל של אח בוער
כשלתי לאתר את משך זמן הבעירה של הנר ואת תכולתו על הקופסה ובאתר אך ממה אני מתרשמת זמן הבעירה שלו דומה לנר הקודם. מחיר מלא באתר 90 ש"ח.

הנר השלישי והאחרון :( שהזמנתי הוא נר מסדרת האירוח אשר מגיע בזכוכית מרובעת (גם אותה ניתן למחזר!), עם פתיל מאוד מיוחד בצורת תולעת אשר בעת בעירה יוצר להבה יפיפייה ומתפתלת. אני הזמתי את ה- Citrus Salsa המורכב ממנגו ופירות הדר עם קורטוב של ריח מתקתק של מלון (תענוג אמיתי!).
Woodwick Citrus Salsa

זמן בעירה של נר זה הוא קטן יותר, כ - 20 שעות, ובעיני זהו נר אירוח מאוד מיוחד כי להבתו תקשט ותשדרג כל שולחן אירוח במיוחד אם אתם מארחים בגינה.

הלהבה המתפתלת כמו נחש:)

מחיר הנר באתר 100 ש"ח.

הדבר האחרון שהזמני הוא מפיץ ריחני לרכב.
סכנה לפניכם! אם אתם בדיאטה, אל תזמינו את הניחוח הבא! :))))
מפיץ הריח מורכב משני חלקים: עיגול ובתוכו כדורים ריחניים קטנים ומן קליפס אשר מתלבש על העיגול ואותו מלבישים על פתחי המזגן ברכב כך שהריח מופץ כאשר נושבת רוח מפתחי המזגן. על האריזה של המפיץ יש גם פינה קטנה בצד ימין אשר בלחיצה עליה משחרחר הריח אבל אני מניחה שזה יהיה שימושי רק למי שיקנה בחנויות ולא און ליין.

Woodwick מפיץ ריח לרכב
ברוב חכמתי (not!) הזמנתי את המפיץ בניחוח French Patisserie ..:) ומאז שהמפיץ בשימוש, כל פעם שאני בנהיגה אני מפנטזת על עוגת נפוליאון בעלת שלושת אלפים שכבות:)..כמו שאמרתי, הניחוחות של המוצרים מאוד מדויקים ותיאור הניחוחות קולע בול למה שתקבלו.
מחיר באתר 25 ש"ח, המפיץ מוצע ב 4 ניחוחות שונים ואת המפיץ הבא אקנה בריח ניטרלי בהחלט.

לסיכום,
אם אתם פריקים של נרות וניחוחות, בהחלט ממליצה לכם לנסות משהו מהמגוון הרחב של מוצרי החברה. את המוצרים ניתן לרכוש בחנויות ובחנות און ליין. המשלוח מגיע מהר מכיוון שהנרות נשלחים מהיבואן בארץ. למי שדואג לגבי הזמנת נרות בזכוכית או אריזה אחרת, אין מה לחשוש, החברה עוטפת את המוצרים  בקצף סופר עבה כך שגם אם בדואר יחליטו לשחק כדורגל עם הקופסה אני מאמינה כי הנרות יגיעו ליעדן בשלמותם:)

הקצף העבה לאריזת נרות זכוכית

אז אומנם לא יצא לי פוסט קוסמטי אבל מאוד ריחני ואני קיבלתי "שעת תרפיה" להיום:)..
עד הפעם הבא..

גילוי נאות: כל המוצרים נרכשו בכספי, לצערי הרב אין לי שום קשר עם החברה :)

תגובה 1:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...