Translate

יום שישי, 12 באפריל 2013

טיול בזיכרון ו Lavido

Hi Y'all,

עם בואו של האביב הגיע אלינו סוף סוף גם מזג אוויר נפלא לטיולים - לא חם אש ולא קר מוות, אז החלטתי לנצל את התקופה הקצרה של מזג אוויר נעים ולצאת לטיול קטן.
יצאנו, אנוכי ועוד שתי חברות לטיול שבת "צפונה" בפארק הנדיב וזיכרון יעקב. 
המלצה קטנה, תשתדלו להגיע  לפארק הנדיב בשעות מוקדמות בשבת. יצאנו מת"א בשעה תשע וכשהגענו באיזור עשר לפארק, הכניסה לחניה כבר הייתה פקוקה, אומנם באופן סביר אבל עדיין ...לקח לנו כעשר דקות להיכנס לחניה. לכשיצאנו מהפארק, כשעה וחצי אחרי, הפקק בכניסה היה ארוך בטירוף והזכיר יותר את איילון בשעות העומס מאשר כניסה לפארק.

קצת תמונות הפארק:




 מכיוון שזה זמן הפריחה, הפארק צבעוני ומלא בפרחים חדשים וירוק טרי.


 ואחרונה..:) בכל זאת בלוג קוסמטיקה ולא טיולים..

אחרי הפארק נסענו לכיוון המדרחוב של זכרון, חנינו בחולות עקב מצוקת חניה ויצאנו לשוטט בהמולת האדם.
יש משהו במדרחוב הקטן של זכרון שמשרה הרגשה של חו"ל..המוזיקה, הבוטיקים הקטנים , האווירה וכו'..

ברכת הבית :)

אומנות מקומית...
גמדים גמדים..
גמדים גמדים..
 החתול הזה היה כזה מתוק! הוא ישב ליד חנות נעליים, תפס קצת שמש בנמנום וקיבל בברכה כל מי שעבר לידו ורצה ללטף אותו...זולה של חיים:)
חתול זכרוני

ועכשיו לחלק הקוסמטי.
מכיוון שהייתי בזכרון, לא יכולתי להתאפק ונכנסתי לחנות המפעל של "לבידו" הממוקמת במרכז המדרחוב . אין לי מושג למה לא צילמתי את החנות, כנראה שהשמש וארוחת הצהריים פשוט כיבו לי את המוח:)
בכל מקרה, למי שלא מכיר, "לבידו" היא חברת קוסטיקה ישראלית בעלת חזון ייחודי - ליצור מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואורגניים ככל האפשר. החברה החלה את דרכה לפני עשור בגלל טוסיק של תינוק. ההורים הטריים לא הצליחו למצוא משחה טיפולית מוצלחת לתפרחת חיתולים של הרך הנולד ודודו הגאה, אשר עסק בזיקוק שמנים ארומתרפיים, התייצב להציל את המצב וכל השאר, כמו שמספרים בדף החברה, היסטוריה. אחרי עשור אחד בלבד החברה התפתחה והתרחבה והיום מציע מגוון רחב של מוצרים טבעיים ואורגניים.
שני דברים משכו אותי להתנסות במוצרי החברה- ניסיון מוצלח עם מי פנים לעור שמן של החברה שקיבלתי פעם בהחלפה ושאיפה אישית לעבור לשימוש בחומרים טבעיים ככל האפשר בטיפוח עור הפנים.

 קצת התאכזבתי לגלות כי אין לחברה ליין קרמים ייעודי לעור שמן ולכן רכשתי רק שני מוצרים : סבון פנים ופילינג רימונים.

Lavido: Facial /Cleanser & Exfoliating Cream

סבון פנים לעור שמן  שייך לסדרת הרימונים ומגיע בבקבוק זכוכית חלבית בגודל 100 מ"ל עם משאבה לחיצה. הסבון בעל גוון כתמתם שקוף וניתוח תפוזי-רימוני מאוד מרענן ונעים.

Lavido - Facial Cleanerה
דבר החברה:
"הסבון מורכב מרימונים, פריחת תפוז ו"האנטיביוטיקה של הטבע" - הפרופוליס אשר הופך את הסבון למחטא יעיל ביותר, מונע פעילות בקטריאלית על פני העור ולכן אפקטיבי במיוחד לעור שמן ולעור המושפע מחוסר איזור הואמונאלי".

 הסבון מנקה את העור ביעילות רבה ומוריד שאריות איפור בקלות מבלי לייבש את העור. מכיוון שיש לי עור רגיש חששתי שאקבל תגובה אלרגית לאחד המרכיבים אך למזלי עורי קיבל את הסבון בברכה. הסבון מצליח להרגיע חלקים יבשים ומגורים על העור ובו זמנית לנקות ולחטא עור שמן בצורה ממש טובה. לאחר השימוש, העור מרגיש מאוד רך, לא מגורה וסופר נקי ללא שאריות של לכלוך.  מכיוון שהסבון "טבעי" ואינו מכיל SLS, פאראבנים וכימיקלים מזיקים, הוא לא יוצר הרבה קצף ואני צריכה שתי לחיצות קטנות של הסבון על מנת לנקות את הפנים ביעילות ולהסיר את כל הלכלוך והאיפור מהפנים.
מחיר מלא  89.90 ש"ח והוא יספיק להרבה מאוד זמן כי מספיקות שתי לחיצות מדודות לניקוי כל הפנים.
האם ארכוש שוב? בוודאות כן, במיוחד בגלל הסגולות המחטאות שלו שיהיו יעילות במיוחד בקיץ כשהעור מזיע וצובר עליו יותר לכלוך והכל מתערבב עם מ.אפ ושאר האיפור ונדרש ניקוי וחיטוי טוב לעור, במיוחד לעור שומני.

המוצר השני שרכשתי הוא קרם פיליג לכל סוגי העור.



דבר החברה:
" הנאה טהורה של ניקוי ורעננות. גרגרי הקרם, המופקים מקליפת רימונים אורגנית, מעניקים לעור עיסוי עדין, מסירים ברכות את שכבת התאים שאינה פעילה ומחדשים את רקמות העור".

הפילינג מגיע בשפופרת המכילה 50 מ"ל מוצר. כתבתי בעבר שאני לא מחבבת פילינגים באופן כללי בגלל שהם נוטים לגרות את עורי יותר מדי ולגרום לכתמים אדומים ולכן מעדיפה מסכות קילוף או פילינג עדינים. הפילינג של לבידו הוא עדין, השביבים של של הרימון טחונים דק דק ולא שורטים יותר מדי את העור. הכי אהבתי את העובדה שהגרגירים/השביבים של רימונים אינם נמסים בעת השימוש. בפילינגים כימיים שונים, הכדוריות הקטנות נוטות להתמוסס מהר ולא מאפשרות קרצוף עמוק באיזור האף לדוגמא וצריך לקחת עוד קצת חומר. בקרם פילינג זה, מכיוון שאלו לא כדוריות כימיות אלה קליפת רימונית, הגרגרים לא נמסים וממשיכים לעבוד כל עוד אתם מעסים את הקרם על העור. הרגשתי שהעור שלי מאוד נקי לאחר השימוש והפילינג מסיר את התאים המתים ביעילות ועדינות ובלי יותר מדי גירוי לעור.

צבעו של פילינג:) והגרגירים העדינים

שני דברים שקצת הפריעו לי בפיליג זה צבעו וריחו. הגוון של הפילינג הממממ..חום לא מחמיא במיוחד. ניחוחו גם הוא טיפה חזק וחריף לטעמי, אבל שני חסרונות אלה ממש לא נוראיים בעיני ואני יכולה לחיות עימם בשלום לחלוטין. אני מעדיפה מוצרים טבעיים, אורגניים לא מחמיאים לעין אך מחמיאים לעור. הפילינג נטול SLS, פאראבנים ולא נוסה על בעלי חיים!
מחיר מלא ל 50  מ"ל - 119.90 ש"ח.
האם ארכוש שוב? ייתכן שכן למרות שמניסיון העבר מוצרים מסוג זה מספיקים לי להמון זמן כי למרות שהפילינג עדין, עדיין לא אוכל להשתמש בו יותר מפעם בשבוע-שבועיים.

שורה תחתונה, אני מאוד מרוצה משני המוצרים שרכשתי וחבל שאין לחברה קרם לחות לעור שומני כי בשמחה הייתי מתנסה גם בו. המוצרים טבעיים, מכילים מרכיבים אורגניים, לא נוסו על בעלי חיים, לא מכילים חומרים מזיקים וזה תמיד נחמד לתמוך בתוצרת כחול-לבן!
אז אם אתם יוצאים לטיול בזיכרון, אל תשכחו לקפוץ לחנות של לבידו אולי תגלו מוצר או שניים :))
כמובן שניתן למצוא את מוצרי החברה במקומות שונים בארץ - בבתי מרקחת טבעי למיניהם ובאתר החברה.

Ciao Belle!



6 תגובות:

  1. טוב, אני את לבידו לא כל כך אוהבת.
    קצת קשה לי עם הריחות הטבעיים, או שאולי זה בגלל שאחותי עבדה שם תקופה ארוכה..
    מה שכן, החמאת שפתיים שלהם מעולה, וגם שמן השקדים שהייתי שמה על הרגליים בעיקר (אחרי גילוח)
    יותר מזה לא התחברתי,

    השבמחק
  2. מבינה אותך לגבי הריחות..הריח של פילינג מאוד חזק וחריף אבל אני מניחה כשזה המוצרים טבעיים אין הרבה מה לעשות. הסבון אבל מריח ממש נחמד, למי שאוהב ריח תפוזים כמובן:) לא ניסיתי את חמאה השפתיים ושמן השקדים, אזכור את המלצתך לפעם הבא שאהיה בחנות שלהם:)

    השבמחק
  3. אוף, כתבתי תגובה שלמה והיא לא עלתה:@
    כן, אחותי עוד למה רוקחות טבעית ורוקחת מלא קרמים, ואני פשוט לא מתחברת ..
    החמאה לשפתיים בהחלט מומלצת, ולפי מיטב זכרוני גם לא יקרה, והיחידה שמצילה אותי.
    והשמן שקדים תמיד טוב שיש, שימש אותי להרבה דברים
    וגם הסבון פנים שנסיתי
    דווקא הריח היה חביב :-) (וגם הסבון עצמו..)

    השבמחק
  4. את השמן שקדים את המערבבת עם שמן בסיס או שהוא כבר מוכן למריחה?

    השבמחק
  5. מוכן למריחה,
    למרות שתמיד אחותי אמרה לי
    שבגלל שהוא דיי ניטרלי בריח
    אפשר לשים כמה טיפות של שמן אתרי, למשל ורדים
    בכל פעם שאת משתמשת! גם הייתי משתמשת בו כשהייתי עושה מניקור.
    אווו עוד משהו שנזכרתי, הקרם רגליים (אני מכירה את הגרסא הישנה..) מעולההההה!!!! הכי טוב שניסיתי...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...