Translate

יום ראשון, 10 במרץ 2013

Maybelline FIT me! Foundation & Concealer

Hi Y'all,

אני תמיד שמחה לנסות מ.אפ חדש ומספיק סרטון אחד ביוטוב לשכנע אותי לרכוש משהו חדש וכך "שוכנעתי" לנסות את סדרת ה FIT me! מבית מייבלין ניו יורק.

Maybelline - FIT me! Foundation & Concealer




והסרטון האשם :)


אז אחרי שראיתי את הסקירה המהוללת הזמנתי "על עיוור" גוון 120 במ.אפ ו 10 בקונסילר.

Foundation 
המ.אפ ארוז בבקבוק זכוכית מלבני ואני מאוד אוהבת את העיצוב הפשוט שלו- בלי קשקושים מיותרים על הבקבוק. הבקבוק מכיל 30 מ"ל מוצר ומגיע עם משאבה לחיצה המאפשרת שימוש נוח ומדוד של המ.אפ.

Maybelline FIT me! Foundation
היצע של הגוונים במ.אפ זה גדול יחסית - 18 גוונים בסך הכל.

source

מה מספרת לנו החברה?

" מ.אפ נושם בעל SPF 18 אשר אינו מכיל שמנים, שעוות ושאר שטויות. כיסוי טבעי המותיר את העור במראה טבעי, נושם ורענן  כמו שהוא אמור להיות . כיסוי שקוף למחצה ופיגמנטים קלים מאפשרים לעור לנשום. אינו סותם נקבוביות, נבדק דרמטולוגית"

באופן אישי אני לא מתחברת למ.אפים כבדים בעלי כיסוי מלא שלא מאפשרים לעור לנשום, לכן ההבטחה של עור נושם וכיסוי לא כבד משכו אותי לרכישת המ.אפ.
אתחיל בדברים הטובים:
המרקם של המ.אפ קליל ביותר והוא מחליק על העור בקלות ומזכיר יותר BB קרם מאשר מ.אפ. בהנחתו על העור הוא נותן כיסוי קל ולדעתי לא יתאים לבעלות פגמים בעור כמו פצעונים או אדמומיות יתרה. הוא לא מרגיש כבד וסוג של נספג בעור כמו BB קרם וניתן לעבוד איתו עם אצבעות. בטפיחות קלות ניתן להניח ולהספיג מספר שכבות של המוצר על העור ולבנות אותו לכיסוי בינוני אבל לא מלא והעור הטבעי שלכן עדיין יבצבץ מתחת לשכבות המ.אפ.
מכיוון שיש לי עור שומני ולעתים אף שומני מאוד אני לא אוהבת מ.אפים בעלי גימור טבעי מדי (הייתי צריכה לחשוב על זה לפני הרכישה אה..? :).. הגימור של המ.אפ מאוד חי וטבעי זה ביג NO NO עבורי כי אני מנצנצת באופן טבעי ולא צריכה להוסיף "זוהר וברק" על עור שהוא מבריק .בנוסף, למרות שהוא קליל ולא מרגיש כבד הוא כן מרגיש די שומני על עור הפנים :(

לפני ואחרי
אפשר לראות בתמונה השמאלית את המרקם ובתמונה הימנית את הגימור אחרי שכבה אחת, רואות את הברק ואת ה"זוהר"?:) ..Not my thing..
בניסיון ראשון שלי, הנחתי אותו ישירות על פנים מלוחחות ללא פריימר (אני לא אוהבת לשים מיליון שכבות על העור על בסיס יום יומי ומאוד דוגלת בפילוסופיה של Less is More במיוחד במזג אוויר הארץ ישראלי..), השלמתי את המראה עם פודרה כדי לקבל מראה קצת יותר מאט. לא עברו 3 שעות והעור שלי כולו! ולא רק באיזור ה T נצנץ לקילומטרים והמ.אפ התערבב עם הפודרה למן עיסה לא מחמיאה על העור.
החלטתי לא לוותר ( הרי ראיתי סרטון!!:) ) ולמחרת הנחתי אותו על פריימר ופידרתי כמו מארי אנטואנט את הפנים...
התוצאה הייתה הרבה יותר טובה אבל עדיין המ.אפ לא החזיק מעמד עד שעות הערב ולמרות שהפעם לא נוצרה עיסה לא מחמיאה על העור ( הודות לפריימר ופידור עם פאף), כן התחלתי להבריק אחרי 3-4 שעות  באיזור ה- T. אחרי שני ניסיונות כושלים החלטתי לוותר על השימוש במ.אפ כי הוא פשוט (לדעתי) לא מתאים לעור שומני בכלל. המ.אפ יתאים יותר לבעלות עור יבש, רגיל או מעורב יבש, למי שמחפשת ואוהבת את הגימור החי והטבעי ולבעלות עור פנים ללא פצעונים או פגמים מיוחדים הדורשים כיסוי מלא יותר.

לשם השוואת גוונים צילמתי את המ.אפ מול מ.אפ אחרים שהיו על השידה

בהתייחס לעמידות המ.אפ.. אחרי שכל הסווצ'ים התייבשו לי על היד (משהו כמו 10 דקות מתום המריחה) ניסיתי לטשטש את המ.אפים השונים, שימו לב כי FIT me! ניתן לטשטוש גם אחרי 10 דקות כאשר כל השאר מקובעים לחלוטין. זו הסיבה לדעתי שהוא גם "זז" במהלך היום, במיוחד על עור שומני.


האם ארכוש את המוצר שנית?
אין סיכוי:)

Concealer

הקונסילר בסדרה מגיע באריזה מלבנית פשוטה כמו של גלוס המכילה 6.8 מ"ל עם אפליקטור ספוג.
היצע בקונסילרים קטן יותר והסדרה מכילה "רק" שישה גוונים 


source
אני הזמנתי את הגוון 10 (השני מצד שמאל).
.


Maybelline FIT me! concealer in 10
השוואת גוונים של מ.אפ וקונסילר:


FIT me! Foundation #120, Concealer #10

באופן מפתיע ובמיוחד לאור העובדה שהמ.אפ בסדרה הכזיב בענק, אני מאוד מרוצה מהקונסילר. אומנם אינני סובלת משקיות או עיגולים שחורים מסיביים מתחת לעיניים ובימים בהם אני מחסירה שעות שינה קוביית קרח מתה ירוק וקרם עיניים של סבוקלם מעלימים את הנפיחות והכהות אבל אני כן משתמשת בקונסילר בעיקר לשם האחדה של גוון העור והארה קטנה של האיזור. בכל מקרה, מכיוון שהמרקם של שני המוצרים מאוד דומה (בקונסילר יש קצת יותר פיגמנט), הקונסילר מחליק על העור בדומה למ.אפ ונספג בעור כמו קרם ולא מדגיש קמטוטים, נקבוביות ושאר ירקות. כן צריך לפדר אותו בנדיבות (להיזהר לא לקמח) אך אם לא מגזימים בפודרה הוא נשאר במקום כל היום ולא זז. הוא לא יתאים לכיסוי של פגמים בעור כמו פצעונים או צלקות כי הוא מאוד "דליל" וכמו שהחברה גורסת, שקוף למחצה:) 

בזאת מסתכמת החוויה שלי עם סדרת ה FIT me!.
בביקור האחרון שלי בסופר פארם טרם ראיתי אותו בדוכנים של החברה אבל ניתן לרכוש אותו באתרים הבאים:

Feelunique.com - משלוח חינם.
מ.אפ - 11.20 דולר , קונסילר - 9.88 דולר
אל תשכחו להירשם ל Pouringpounds.com לקבלת החזר כספי של 3.5%

E-chemist  - משלוח חינם 
מ.אפ - 11.85 דולר , קונסילר - 8.88 דולר
אל תשכחו להירשם ל Pouringpounds.com לקבלת החזר כספי של 5.25%

Cheapsmells.com  משלוח 3.40 דולר
מ.אפ - 9.44 דולר אך מוצעים רק שני גוונים ( 120 ו 210)
אל תשכחו להירשם ל Pouringpounds.com לקבלת החזר כספי של 3.75%

Ciao Belle!

5 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תודה רבה על הסקירה, אני ממש אוהבת את הסקירות שלך במיוחד כי גם לי יש עור שמן ומאוד עוזר לי לשמוע את דעתך הכנה :) ימולא בלוגך בהמוני סקירות לאלתר !!! אין לך דף פייסבוק ,נכון ? תמיד כיף לקרוא אותך

    השבמחק
  3. חמוצית החמודה תודה רבה!! אין לך מושג כמה שימחת אותי עם התגובה שלך:)). עדיין אין לי דף פייסבוק, בתכנון..:), הבלוג שלי "צעיר" ואני עדיין לומדת את כל עולם הבלוגים..את יכולה למצוא אותי בפייסבוק תחת "המכורה לקוסמטיקה" ..עם הזמן אוסיף קישור לדף ותגובות מהפייסבוק. שוב, תודה על התגובה והפרגון!:)

    השבמחק
  4. פוסט מעולה :-) הקוניסלר באמת נשמע מעניין אני אציץ לראות אם הגיע לארץ :-)

    השבמחק
  5. תודה:)..אני משתמשת בקונסילר כמעט על בסיס יום יומי..אבל תקחי בחשבון, שכמו שכתבתי הוא לא יתן כיסוי רציני, אני פשוט באמת לא צריכה לכסות את איזור הזה יותר מדי. איזור אחד בפנים שלי שלא דורש שפכטול מאסיבי:))

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...