Translate

יום רביעי, 27 במרץ 2013

רומן בהמשכים : Illamasqua eye shadows & Liquid Metal

Hi Y'all,

הרומן שלי עם חברת "אילמאסקה" התחיל לפני חודשים ספורים בלבד אבל ככל שאני מתנסה במוצרי החברה כך אני מגלה מוצרים איכותיים מאוד (רובם)  וממש לא מבינה למה פסחתי על החברה לפי כן :). בעבר כתבתי על מוצרי שפתיים ולקים של החברה, הפעם אסקור מוצרי איפור לעיניים.
אתחיל מפלטת צלליות המורכבת מ- 4 צלליות בגוונים וגימורים שונים. אומנם הזמנתי את הגוונים הכי בנליים אבל הלכתי על בטוח בגלל אי הכרות עם צלליות של החברה ובגלל שקניתי אותן בעיצומו של חורף והגוונים שהזמנתי התאימו למזג אוויר הסגרירי של ינואר.

לחברה היצע של 4 סוגי פלטות צלליות:


והבחירה שלי :) ...

Illamasqua - Neautral Palette

רכשתי את ה Neautral Palette  המורכבת מ 4 צלליות :
Stealth  - צללית מאט בגוון שמנת במרקם משי להפליא.
Vintage - צללית בגוון זהב עתיק/ עם טיפונת ברונזה בגימור שימרי.
Wolf - צללית מאט גוון בחום-שוקולד במרקם משי הזהה לזה של Stealth.
Obsidian צללית מאט בגוון שחור פחם בעלת טקסטורה טיפה יותר מחוספס מצלליות מאט אחרות.

הצלליות ארוזות באריזה סליקית מרובעת בצבע שחור בעלת קווים מעוגלים עם מראה מובנת בגודל מרשים במכסה.
איכותן של צלליות פשוט מדהימה בעיני, הן מאוד עשירות בפיגמנט, קלות לטשטוש וסופר עמידות. נדרשת נגיעה רכה בצלליות עם מברשת על מנת לאסוף כמות מספקת של חומר ו..! יש להן אפס נשורת. השילובים שלהן פשוט נפלאים בעיני ומאפשרים ליצור מספר מראות טבעיים ודרמטיים כאחד. הגוון שאני הכי אוהבת הוא Vintage בגלל שהוא מדגיש ומבליט את עיני הירוקות בצורה מדהימה.

פריימר וללא פריימר בתאורות שונות , העליונה בתאורת שמש ישירה התחתונה ביום סגרירי
הפלטה המכילה בסך הכל 8 גרם מוצר : 1.5 גרם לצללית.
צללית בגוון  Vintage ייחודית לפלטה זו ולא ניתן לרכושה בנפרד, צלליות אחרות ניתן לרכוש בנפרד באריזה של 2 גרם.
את הפלטות ניתן לרכוש ב:
אתר Illamasqua:
מחיר 53.97$ בתוספת משלוח של 8.50£. - כדאי לעקוב אחר מבצעים שונים כי לעתים קרובות האתר מציע מבצעים הן על מוצרים והן על משלוחי חו"ל. 
אתר Asos:  
כרגע יש רק שתי פלטות מתוך 4 , מחיר לפלטה 57.65$ - משלוח חינם!
ואתר Ebates (דרכו מומלץ לקנות באסוס) מחזיר לכם כמובן 3.5% מהקנייה.

מוצר נוסף מוצלח מבית אילאמסקה הוא Sealing Gel.

Illamasqua - Sealing Gel

מדובר בשני בקבוקונים קטנים בגודל 6 מ"ל כל אחד המכילים נוזל שקוף שמטרתו, כשמו הוא, לאטום צלליות ולהעניק להן עמידות לאורך זמן. לא ניסיתי את הג'ל עם צלליות רגילות, למרות שצוין על האריזה כי הוא מיועד לשימוש הן עם צלליות רגילות, אני רכשתי את המוצר בעיקר לשם עבודה עם פיגמנטים. אני מאוד אוהבת את הפיגמנטים של מאק אבל העבודה איתם, במיוחד בבוקר, יכולה להיות כאב ראש לא קטן. מכיוון שמדובר בעצם בצלליות אבקה, אם לא דוחסים את האבקה היטב על המברשת ולא נזהרים בהנחתה על העפעף, היא עלולה להתפזר לכל מקום ובבוקר אין לי זמן לחומרים הדורשים ממני עבודה מדוקדקת ועדינה ואני צריכה חומרים נוחים ומהירים לעבודה, ה Sealing Gel  מספק לי בדיוק זה. טיפה אחד הופכת את האבקה לצללית נוזלית מה שמאפשר הנחה פשוטה של הצללית ובניגוד לחומרים רטובים אחרים, הג'ל מונע נשורת ואוטם את הפיגמנט למשך יום שלם. בנוסף, הג'ל מעצים את הפיגמנט של האבקה ונותן לה חיות ובוהק.
צורת העבודה שלי מאוד פשוטה, אני מעבירה כמות קטנה של פיגמנט למכסה



מטפטפת טיפה, שתיים על הפיגמנט, מערבבת את הפיגמנט עם הג'ל ו..וואלה יש לכן צללית נוזלית נוחה לשימוש ולא מלכלכת.

החיסרון היחיד בעבודה עם הג'ל זה זמן ייבוש. הנוזל מתייבש מאוד מהר ומצריך עבודה מהירה הן בערבוב והן בהנחה. דבר קטן נוסף, מכיוון שהחומר מתקשה הוא מקשיח גם את המברשת בה השתמשתן וזה מחייבת אתכן לשטוף את המברשת אחרי כל שימוש. המלצה שלי, להשתמש במברשות לא יקרות שתוכלו לשטוף לעתים קרובות.
אפשר לראות בתמונה כי הג'ל מוסיף חיים לפיגמנט ולאחר ייבוש הצללית מתקבעת ולא זז לשום מקום (תמונה תחתונה - טשטוש הצללית אחרי ייבוש מול טשטוש פיגמנט טהור).



עלות הג'ל באתר החברה 19.84$

אתר Asos:  
מחיר הג'ל  20.78$ - משלוח חינם!
ואתר Ebates (דרכו מומלץ לקנות באסוס) מחזיר לכם כמובן 3.5% מהקנייה.


המוצר האחרון שהזמנתי ולצערי הכזיב בענק הוא Liquid Metal  בגוונים Surge ו Superior. לפי החברה, מדובר בצלליות קרמיות הניתנות להנחה ושימוש על מקום מקום בגוף. מניחה שציינתי בעבר את אהבתי לשימר בצלליות :) לכן כשראיתי את הצלליות באתר החברה לא יכולתי לעמוד בפיתוי והזמנתי לי שתיים להתנסות.
הצלליות מגיעות באריזה מרובעת עם מכסה שחור המכילה 8 גרם מוצר.


Illamasqua Liquid Metal -Surge & Superior
Illamasqua Liquid Metal -Surge & Superior
אחרי הצלחה עם מגוון צלליות קרמיות של חברות אחרות חשבתי שאני אתאהב במוצר הנוכחי אך חיכתה לי אכזבה גדולה. המרקם של המוצר מאוד קרמי ועשיר בפיגמנט, הבעיה היא שהוא גם אקסטרה שומני- ניתן לראות בתמונה עליונה נקודות שומניות, במיוחד בצללית הכחולה. לצלליות יש אפס עמידות והן מתקפלות תוך שניה על העפעף וממש אין סיכוי לשרוד איתן יום שלם. בנוסף, ככל שיש יותר הפרשה שומנית על הצללית כך הופך מרקמה לעיסתי וגושי יותר הפוגע בטשטוש שלה ויוצר גושי צבע על העפעף. אם הייתי מאפרת מקצועית (לצערי אני לא) ייתכן והייתי שמחה לעבוד איתן לצורך צילומים אך בהיותי בחורה "רגילה" פשוט אין למוצר הזה שימוש מבחינתי. המלצה שלי, תוותרו על המוצר :)

קצת תמונות...

Illamasqua Liquid Metal 

ולסיום, אומנם באיחור קל אבל עדיין מצחיק...חג אביב שמח!!


Ciao Belle!

8 תגובות:

  1. עוד סקירה ממצה וטובה :) הרביעיה נראית מהממת , הגוונים כל כך רוויים - אהבתי מאוד את הוינטג' , נראה אצילי ומיוחד !! נראית אחל'ה פלטה בסיסית וטבעית לקחת - לתיקונים ולהעמקת המראה מבוקר לערב , ממש מפתה !! את הג'ל הזה לא הכרתי וטוב לדעת שיש מן מוצר כזה , לרוב אני מרטיבה מעט את המברשת כדי למנוע נשורת אבל כמובן שהמים לא משפיעים ככה על העמידות ... והקרמיות - באסה , אם הן היו בגוונים טבעיים יותר היית אולי יכולה לעשות מהן מוצר הארה או מוצר שפתיים או סומק קרמי .. אבל לא .. אולי תוכלי להחליף או למכור אם מישהי תרצה :) חג שמח ותמיד שמחה לקרוא אותך :)

    השבמחק
  2. איזו סקירה מעולה! עדיין אין לי כלום של אילמסקה, ונתת לי כמה רעיונות טובים :)
    במיוחד מעניין הסילר, ופלטות הצלליות כמובן!

    השבמחק
  3. המכורה לקוסמטיקה28 במרץ 2013 בשעה 10:29

    תודה! ואיך זה קרה שטרם ניסית את הצלליות של החברה?:)) הן מעולות..באמת. אגב, שכחתי לציין בפוסט, מסתבר שרוב מוצרי האבקה של החברה, דהיינו סמקים וצלליות מיוצרים על ידי קריולן, מה שיכול להסביר את האיכות והעמידות שלהם.

    השבמחק
  4. המכורה לקוסמטיקה28 במרץ 2013 בשעה 10:35

    תודה ומסכימה איתך, פלטה בסיסית מעולה ואני כבר זוממת על פלטות נוספות;) כמוך הייתי מרטיבה טיפה את המברשת בעבודה עם פיגמנט אבל כמו שאמרת, זה לא עושה את הצללית עמידה וכמובן עדיין יש טיפה נשורת. לקרמיות, בגלל הגוונים באמת לא הצלחתי למצוא שימוש ואפילו ניסיתי להשתמש בהן עם הג'ל אך הן לא מתערבבות איתו בגלל השומניות..בקיצור מוצר מהמם בתמונות אך לא שימושי בעליל במציאות:)) חג שמח!

    השבמחק
  5. אוהבת את המוצרים של אילמסקה. הסווטשים של הצלליות הקרמיות נראים מעולה!!!
    כבר כמה פעמים שכמעט הזמנתי אותן, ובסוף הזמנתי עוד סומק :) לא יודעת למה, אבל היתה לי תחושה שהן לא ממש עמידות, וחיזקת את התחושה שלי

    השבמחק
  6. המכורה לקוסמטיקה28 במרץ 2013 בשעה 15:25

    זה הבעיה איתן :) הסווטשים כל כך יפים והם נראים כל כך מהממים באתר שלא התאפקתי והזמנתי אבל בטוח הייתי צריכה להזמין עוד סומק במקום:) התחושה שלך הייתה נכונה לחלוטין..!

    השבמחק
  7. המכורה לקוסמטיקה5 באפריל 2013 בשעה 18:54

    ניסיון

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...