Translate

יום שבת, 23 בפברואר 2013

Oil Fight: Lancome, L'occitane and All Good Soap

Hi Y'all,

אז אחרי הפסקה מתודית לטובת בחינות הגיע בזמן לחזור. בגלל לחץ מבחנים והעדר מוזה לא פרסמתי פוסטים חדשים מלאאאא מלא זמן :( אך במהלך התקופה התנסיתי במגוון מוצרים חדשים ועל חלקם כתבתי טיוטות והתרשמויות ועכשיו נשאר רק לצלם ולהתחיל לעלות על דפי הבלוג:)

אני מניחה שאני לא היחידה שסובלת מעור גוף יבש במהלך חודשי החורף הקצרים אבל העור שלי בתקופה זו מתייבש ומתגרד בטירוף. הסיבה הראשונה לכך לדעתי, זו העובדה שאני לא שותה את אותה כמות מים כמו בקיץ ( קפה ותה לא נחשבים כי קפאין מייבש) ומזג אוויר יבש יותר בשילוב עם מקלחות חמות הנוטות לייבש את עור, גורמים לעור שלי להפוך לעור של תנין.
בגלל היובש והגידורים, אחד המוצרים שנכנסים לארגז טיפוח החורפי שלי הוא שמן גוף ובחודשים האחרונים יצא לי להתנסות בשלושה סוגים שונים מחברות שונות ועל כך הפוסט הנוכחי.





אז מה זה שמן גוף? 
שמן גוף זהו תכשיר קוסמטי שבדרך כלל מומלץ לטיפול או מניעה של עור יבש. מרכיביו עיקריים לרוב הם שמנים המופקים ממקורות טבעיים כמו זרעי פירות או ירקות האחראים למרקם חלק של המוצר. מרכיבים פעילים נפוצים נוספים כוללים ויטמין E וחומצות שומן שונות, לשניהם תכונות ליחוח של העור. על מנת ששמן גוף יהיה יעיל ויטפל בכל אותם הגירודים ואזורים היבשים, ממליצים היצרנים בדרך כלל למרוח את התכשיר על עור לח אחרי מקלחת מכיוון שהשמן, בניגוד לקרמי גוף, לוכד את הלחות של העור ולא נותן לה להתאדות. רוב קרמי הגוף בשוק מבוססים על מים ולא מצליחים ליצור את החוצץ בין העור לבין הסביבה החיצונית ומתאדים בעצמם. השמן לעומת זאת, לוכד את הלחות ואת המים שעל העור הלח בין העור לשמן ומאפשר להם לחדור לעוד וללחח אותו בצורה יעילה יותר. עד כאן החפירה ה"מדעית" שלי:)..מקווה שזה היה ברור..פחות או יותר. 
אגב..עובדה מעניינת העוסקת בשוני תרבותי..מסתבר שנשות ארה"ב מעדיפות קרמי גוף ריחניים על שמנים לעומת נשות אירופה המעדיפות דווקא את השמנים..

בכל אופן, כפי שציינתי, החורף יצא לי להתנסות בשלושה שמני גוף שונים מחברות שונות: לנקום, לאוקסיטן ולאחרונה בשמן גוף של All Good Soap.

אתחיל מהשמן הכי פנסי שמנסי שברשותי והוא מבית "לנקום" - "Nutrix Royal". 


Lancome - NUTRIX ROYAL

שמן זה מגיע בבקבוק זכוכית המעוצב כשעון חול (או סילואט נשי?) ומכיל 100 מ"ל מוצר.

דבר החברה:
" חידוש ממעבדות לנקום: כמות מעודנת של 10 שמנים בוטאניים (קמליה, שעונית-פסיפלורה, כוסברה, אגוז מקדמיה, חוחובה, אפרסק, תירס, סובין אורז, ורד מוסק וזרעי דומדמנית שחורה) לסיוע מיידי בחידוש העור והזנתו בלחות. מתאים לכל סוגי העור לגוף ולשיער. התזה בתרסיס מאפשרת מריחה קלה ותוצאות אחידות במיוחד. העור מוזן באופן מיידי, מרגיש חלק באופן מפתה וקורן בזוהר. להתיז תוך עיסוי על עור נקי לפי הצורך". 
מחיר מלא - 300 ש"ח.

בעד:
עיצוב מאוד אלגנטי ונשי של הבקבוק ( אני פריירית של אריזות ופרסומות). מכיוון שמדובר בתרסיס המאפשר פיזור מדויק של השמן, השימוש בתכשיר מאוד נוח וקל לשמור על כמות החומר בשימוש מבלי לשפוך דליים של שמן על הגוף.  השמן נספג בעור במהירות ואינו מותיר אחריו תחושה שומנית מדי.
נגד:
ויסלחו לי החברים ב"לנקום" אבל...
ראשית, תמחור של המוצר מאוד גבוה בעיני ( 3 ש"ח ל-1 מ"ל). אכן, מדובר בחברה יוקרתית אבל בל נשכח שמדובר בתכשיר גוף ולא באיזה קרם פנים עם פתיתי זהב או כסף ויחסית ליעודו של המוצר, לפי דעתי האישית, מחירו קצת מוגזם. דבר שני, אומנם אני אוהבת את צורתו האלגנטית של בקבוק השמן, אני פחות מחבבת את העובדה שהבקבוק עשוי זכוכית. מכיוון שזהו שמן שמותז ונמרח על עור לח, ידיים שומניות עלולות להפיל את הבקבוק ( 300 ש"ח כבר אמרתי?).יחד עם זאת אומר שייתכן והסיבה לכך שהבקבוק עשוי זכוכית נובעת מהעובדה שיש שמנים מסוימים הנכנסים לראקציה כימית עם חומרי פלסטיק למיניהם מה שיכול להרוס את השמן. בנוסף,לא הרגשתי שהשמן מלחח את העור בצורה טובה יותר או מספק תוצאה מיוחדת מאלטרנטיבות זולות יותר המצדיקה את המחיר. הדבר האחרון הוא הניחוח, אני לא מתה על ריחות לימוניים במיוחד ועל העור שלי, כחצי שנה מתום המריחה הוא מריח כמו לימונים סחוטים. מי שמחבבת ניחוחות לימוניים תאהב את הריח לדעתי.
האם ארכוש שוב?
כנראה שלא, גם את הבקבוק הנוכחי קיבלתי מתנה מאמא.

המוצר הבא הוא שמן גוף מבית לאוקסיטן מסדרת השקד " Amande - Supple skin oil with Almod oil".

L'OCCITANE - Amande Suupple Skin Oil

לשמן השקדים יש מגוון תכונות המיטיבות עם העור: הוא עשיר בויטמין E ו B, במינרלים וחלבונים חיוניים לעור. בנוסף, יש הטוענים כי הוא מגן מפני ומתקן נזקי השמש על העור.

דבר החברה:
"שמן גוף עשיר בשמן שקדים למיצוק הזנה והחזרת הלחות לעור. מועשר בשמנים אתריים לשיקום והגנה על רקמת התמיכה של העור, מותיר את העור מבושם קלות. השמן מועשר באומגה 3 ו 6, ופותח במיוחד לשימוש בעת ההריון או תקופת ההרזיה לשמירה על אלסטיות של העור ומניעה של סימני מתיחה ולמיצוק העור".

מחיר מלא ל 100 מ"ל מוצר - 251 ש"ל באתר וחנויות החברה בארץ,  ו 174~  ש"ח  באתר StrawberryNet

בעד:
מודה, אני לגמרי מכורה לניחוח של השמן! כמו כל המוצרים בסדרת השקד הניחוח שלו פשוט אלוהי, טיפה מתקתק ויאמי בטירוף. הספיגה שלו מהירה והוא אינו מותיר תחושה שומנית אחריו, מלחח את העור ומותיר אותו רך ונעים למגע. השימוש מאוד נוח הודות לפקק לחיץ המאפשר שליטה על כמות החומר. לא ממש יכולה להעיד לגבי מיצוק העור או מניעה של סימני מתיחה לצערי.
נגד:
שוב, בקבוק זכוכית. ברור לי שזכוכית היא חומר איכותי יותר מפלסטיק אך אישית הייתי מעדיפה משהו פחות שביר. מחירו סביר יותר ומכיוון שאני מאוהבת במוצר הזה, אני מוכנה להשקיע בו את כספי:)...
האם ארכוש שוב? Definetly!

למוצר השלישי בחבורה "EVA" מבית All Good Soap , נחשפתי לראשונה בקופסת הבכורה של גלאם גורו.

All Good Soap - EVA body oil

דבר החברה:
"שמן גוף טבעי טהור לריכוך ועיסוי העור. מועשר במינרלים מים המלח ובתמציות צמחים ושמנים המזינים את העור ושומרים על לחותו. מעניק מראה בריא, ברק וניחוח נפלא הנשאר לאורך זמן רב".

השמן מגיע בבקבוק מפלסטיק עם פקק פיה לחיץ. בגודל מלא 250 מ"ל מחירו נע בין 54 ש"ח ב :אתר החברה ל 69 ש"ח באתר גלאם גורו .
השמן מוצע במספר ניחוחות שונים:
Musk - מניחה שאין מה לפרט :)
Romance - ניחוח התואם את הבושם Chloe.
Midnight - ניחוח התואם את הבושם Coco Mademoiselle.
Childhood - ניחוח התואם את הבושם Alien.

בקופסת גלאם קיבלתי את השמן בניחוח Midnight ומאוד אהבתי אותו אבל גם הזמנתי לי בקבוק נוסף בניחוח Romance.  באופן אישי, אני אוהבת את שניהם עם העדפה קלה לרומנס :). 
בעד:
קודם כל ולמרות שהבקבוק עצמו לא הכי אלגנטי/מעוצב העובדה שהוא עשוי מפלסטיק מאוד משמחת אותי כי אני די שלומפרית ולא צריכה לפחד להפיל את הבקבוק. דבר שני, הניחוחות! שני השמנים שברשותי בעלי ניחוחות נהדרים שנשארים על העור למשך זמן רב. יכולות ריכוך- לפי דעתי ושוב יסלחו לי החברים בחברות היוקרתיות יותר, השמן הזה יכול לרכך גם עור של פיל! בשמני גוף הקודמים עדיין הרגשתי צורך למרוח קרם מיוחד על איזורים בעיתיים יותר כמו מרפקים ועם Eva אני יכולה לדלג על מריחה נוספת כי הוא מצליח לרכך ולהחליק גם את העור היבש ביותר. דבר נוסף ולא פחות חשוב זה מחירו השווה לכל נפש ( 20 אגורות ל 1מ"ל, בניגוד 3 ש"ח!). ו..! השמנים מיוצרים בישראל וזה תמיד חשוב לתמוך בתוצרת מקומית:)

נגד:
אומנם ציינתי כי אני מחבבת את בקבוק הפלסטיק של השמן אבל חבל שהפקק של השמן "לא חכם" ואין שליטה טובה על כמות החומר הנשפך וצריך קצת להיזהר בשימוש אחרת תשפכו דלי של שמן על הגוף, נכון שזה קצת קטנוני מצידי אבל בכל זאת:)
האם ארכוש שוב? בוודאות כן, הרי כבר קניתי לי בקבוק נוסף:)

אז לסיכום החפירה הארוכה משהו על שמני גוף..
אם בא לכן להתנסות בשמן גוף טוב ללא שבירת תוכנית חסכון, Eva הוא בחירה מצוינת לדעתי, אם בא לכן להתפנק בריח משגע של שקד ולהרגיש פנסי ולמצק את העור ( לפחות זה מה שמבטיחה החברה) תבחרו בלאוקסיטן.

Ciao Belle!




2 תגובות:

  1. אם התלבטתי בנוגע לשמן של לאוקסיטן, אז עכשיו כבר לא! תודה על הסקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, בכיף! שמחתי לעזור לפתור את ההתלבטות:)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...