Translate

יום שישי, 25 בינואר 2013

Glossybox January 2013 :גלוסיבוקס ינואר

Hi Y'all,

אתמול קיבלתי את הגלוסי, כנראה שעבורי זו הולכת להיות קופסה אחת לפני אחרונה, על זה בהמשך. 
קופסה החודש הייתה בסימן יום הולדת שנה למיזם הגלוסיבוקס בישראל. 

קופסת היום הולדת שונה מקופסאות הרגילות ועוצבה בצבע לבן עם עיטורים.


Glossybox January 2013 Box- Israel

בדומה לחודשים קודמים הכילה הקופסה 5 מוצרים: שניים בגודל מלא, שניים בגודל מיוחד ומבחנת בושם אחת. בנוסף, צורף בלון ורוד לכבוד היום הולדת:)

Glossybox January 2013 - Israel


מוצרים בגודל מלא:

מסקרה לה דיוה של Careline 
"מסקרה לאיפור דרמטי של ריסים המכילה פורמולה במרקם עשיר המעניקה נפח לריסים, מעבה ומאריכה."
מסקרה מוצעת ב 5 גוונים אופנתיים: שחור, כחול, חום, ירוק וסגול.
אני (כמו רוב המנויות) קיבלתי מסקרה כחולה.
מחיר למוצר בגודל מלא 12 מ"ל - 109.99 ש"ח.


Glossybox January - Careline La Diva Mascara

   Glossybox January - Careline La Diva Mascara in BLUE


זאת התנסות ראשונה שלי עם המסקרה ואומנם קיבלתי אותה בגוון כחול לא הכי שימושי לי (לא מכירה הרבה נשים שמשתמשות במסקרה כחולה), החלטתי לנסותה. מהתנסות שלי, המסקרה אכן מאריכה את הריסים והכחול הוא לא כחול ניאוני אלא כחול כהה ממש יפה, את הריסים שלי היא לא ממש הצליחה לעבות. לא אהבתי את העמידות שלה, אחרי כ- 4 שעות היא התחילה להתפורר והייתי צריכה לנקות אבקה כחולה מתחת לעיניים. 

קולור גלוס של Careline
הגלוס מוצע ב 15 גוונים שונים "במקרם עשיר ויכולת היצמדות טובה לשפתיים מבלי לגרום ליובש ודביקות". 
דבר החברה:
"קולור גלוס מבוסס על נוסחה חדשנית המועשרת בתמציות טבעיות של שמנים המעניקות לשפתיים לחות, הגנה וברק  וביניהן: שמן פיסטוק, שמן זרעי עץ פלפל ברזילאי, תמצית אצות, שמן זרעי פסיפלורה וויטמין E. הגלוס אינו מכיל פארבנים, טאלק או חומרי בישום סינתטיים." מקור: אתר החברה. 
אני  קיבלתי גוון 310- חום ניוד-ורדרד שעל שפתיים שלי נראה יותר ורדרד מחום.
מחיר למוצר בגודל מלא 2.5 מ"ל - 109.99 ש"ח.

 Glossybox January - Careline Lip Gloss in 310

 Glossybox January - Careline Lip Gloss in 310

 Glossybox January - Careline Lip Gloss in 310

חששתי שהגלוס יראה עלי חום זקן אך להפתעתי הוא מתקבל עלי יותר ורדרד מאשר חום, האפליקטור שלו מאוד נוח למריחה והוא נותן כיסוי חצי מלא עם המון ברק. הגלוס כמעט אינו דביק ומאוד נעים על השפתיים. יש לו ניחוח קליל אך לא מורגש בתום המריחה (מבחינתי זה חשוב כי כבר היו לי גלוסים שפשוט השתלטו על חוש הריח שלי). אהבתי את הגלוס והוא בהחלט יהיה לי שימושי.

מוצרים בגדלים מיוחדים:
מסיכת בריליאנס של WELLA Professionals
מוצר בגודל מיוחד 25 מ"ל.
Glossybox January - WELLA Brilliance mask

מדובר ב"מסכה מעצימה ומדגישה את הברק והזוהר של השיער. המסכה משמרת את חיונית השיער ומותירה אותו עם תחושת חלקלקות מיידית ורכות הנראית לעין כבר לאחר השימוש הראשון".

Glossybox January - WELLA Brilliance mask

המסיכה מיועדת לבעלות שיער צבוע עבה ופגום. למרות שאין לי שיער עבה אך יש לי שיער צבוע החלטתי לנסות את המסיכה בכל זאת. 
מחיר למוצר בגודל מלא 500 מ"ל - 134 ש"ח.
למסיכה יש ריח מאוד חזק ודומיננטי שאני אישית לא התחברתי אליו אבל היא בהחלט ריככה את השיער והחזירה לו חיות ורכות. 
סבון פנים משמן זית כתית Lavender
מוצר מוקטן בגודל 15 מ"ל
" סבון פנים טבעי המתאים לשימוש יומיומי. עושה פלאים לעור הפנים ושומר עליו רך, רענן, נקי ובריא עם ניחוח מרענן ומשמח. סבון הפנים מנקה את עורך ומאזן את הלחות הטבעית שלו".

Glossybox January - Lavender Face Soap

אז אני כמו ג'אנקית אמיתית, ראיתי מוצר חדש וישר נכנסתי לקרוא עליו באתר החברה.
דבר החברה:
"סבון פנים עדין מתאים גם לעור רגיש. מנקה ואינו מייבש את עור הפנים. מומלץ להשתמש בוקר וערב.
הסבון מיוצר מ-100% חומרים טבעיים, משמן זית כתית (מעל 75% מהשמן), ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מלח להסמכה, ללא SLS ותוצרי נפט, ללא חומרי ריח מלבד שמנים ארומטיים. (יש להימנע ממגע הסבון בעיניים)" - מקור.
השתמשתי בסבון אתמול והיום בבוקר ואני ממש אהבתי את התוצאה. קודם כל, אחרי שני ניסיונות אני מרגישה שהוא מצליח לעמוד בהבטחות החברה והוא אכן נעים מאוד ובעל ניחוח מאוד "טבעי". העור הרגיש לי מאוד רענן ונקי ונושם. הסבון לא יוצר קצף עשיר כמו סבונים עם כימיקלים ואינו מותיר תחושה של שאריות על העור. בקיצור, מאוד אהבתי וכבר שמתי עין על ערכת סבון ופילינג מפרחים :).
מבחנת בושם Flowerbomb  של Victor & Rolf.
" פצצה פרחונית ובעל ניחוח שלא ניתן להתעלם ממנו. מאחורי המותג עומדים צמד מעצבים בלגים בעלי חזון שובר מוסכמות ופורץ גבולות".

Glossybox January - VICTOR&ROLF

טוב...אני יודעת שעל טעם וריח אין מה להתווכח אבל..מבחינתי, מניחוח של הבושם בהחלט לא ניתן להתעלם כי הוא פשוט לא מריח טוב (עלי). קיבלתי את הקופסה בעבודה ואחרי שדגמתי אותו כל אדם שעבר ליד התא שלי שאל מה זה הריח הזה ולא לחיוב :))... אני והבושם לא נהפוך לחברים טובים אבל אולי על מישהי אחרת הוא יהיה פורץ מוסכמות וגבולות וכו'..

ולחדשות ה"מרעישות"!! 
השבוע קיבלנו הודעה ובה גלוסיבוקס הודיעו על העלאת מחירים גורפת לכלל לקוחות החברה החל מחודש פברואר. החל מחודש פברואר כל מנוי באשר הוא (ישן או חדש) יעלה 75 ש"ח במנוי של איסוף עצמי/קורפורט, ו 75 ש"ח + 24 ש"ח של טיפול ומשלוח במנוי של משלוח. בנוסף, ממה שצוין במייל אפשר להבין כי הקונספט של המיזם השתנה ואם בתחילת דרכו החברה קיבלה מוצרים חינם מחברות קוסמטיקה שונות (ניתן לצפות כאן), הרי שעכשיו החברה רוכשת את המוצרים שבקופסה בכמויות גדולות ומשווקת אותם לציבור לקוחותיה. 
עד היום, שילמתי 75 ש"ח למנוי עם משלוח עד הבית (עבודה במקרה שלי), מה שעבורי מייקר את הקופסה ב 24 ש"ח וכנראה שקופסה הבאה תהיה האחרונה שלי בסקירות הגלוסיבוקס. מבחינתי, אינני יכולה לאסוף באופן עצמאי את הקופסה ממשרדי החברה (מה לעשות..אנשים עובדים) ואני לא הולכת לעשות שמיניות באוויר בשביל למצוא בנות נוספות לקורפורט היות ואני אצטרך להגיע למקום ספציפי לאסוף את הקופסה, אין לי זמן לזה, שעות העבודה ולימודים אינם מאפשרים לי את הגמישות ולכן מלכתחילה בחרתי במנוי עם שליח עד הבית ולא באיסוף עצמי למרות שאני מתגוררת בת"א.
אבל אני עוד מקרה קל יחסית..
יש בנות שהיו מנויות למיזם מתחילתו ועלות המנוי עבורן קפצה מ 59 ש"ח לחודש ל 99 ש"ח. ממה שניתן היה להתרשם מדף הפייס של גלוסי, מספר לא מבוטל של בנות סיימו את התקשרותן עם המיזם ואומנם גלוסי סיפקו הסברים לעלייה במחירי מנוי, בעיני, קפיצה של כמט 100 אחוז במחיר צפויה לגרור ביטולים וזעם מקרב לקוחות ואני מניחה שהם לקחו זאת בחשבון. 
אני לא נכנסת כרגע לשיקולים של החברה וגם בתור לקוחה זה לא ממש אמור לעניין אותי, שורה תחתונה אני יודעת שכלכלית הקופסה פשוט לא משתלמת לי החל מחודש מרץ ( חודש הבא אני אמורה לקבל קופסת מתנה תמורת הגלוסידוטס). ב 1200 ש"ח (!!!!)  בשנה  או כ 25$ בחודש אני מעדיפה לרכוש מוצרים שאני מעוניינת בהם ולהיות בטוחה בקניות שלי. בעיני, כל הפואנטה של שירות גלוסיבוקס הייתה להתנסות במוצרים חדשים (רוב המוצרים בקופסה אינם כאלה) \, יוקרתיים (בלי לפגוע באף חברה אבל רוב המוצרים בקופסאות לא ענו גם על קריטריון זה) וכל זה במחיר שבאמת משתלם ללקוח. לא אשקר, התנסיתי בלא מעט מוצרים מקופסאות שלא הייתי רוכשת בעצמי מכל מיני סיבות ואף רכשתי לאותם אחר מכן באופן עצמאי אך היו גם לא מעט מוצרים שהועברו הלאה או הוחלפו בקבוצות החלפה שונות בהשקעה כספית נוספת מצידי. 
האם העלייה תצדיק את עצמה ותמהיל הקופסאות יהפוך ליותר "יוקרתי"? ייתכן, רק ימים יגידו ואם כן, תמיד אוכל לחדש את המנוי :)
השיקול שלי בסופו של דבר הוא קר וכלכלי, וכלכלית הרפתקה של 100 ש"ח בחודש פשוט לא משתלמת לי לצערי. 

Ciao Belle!






3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. ממש לא שווה 100 ש"ח לקופסאת דוגמיות (כמו הבושם שאני מקבלת חינם בסופר פארם), ומוצרים שנמכרים לפעמים במבצע של 10 (!!) ש"ח בגודל מלא.
    היה נחמד כל עוד זה היה חינם (להרבה בנות) וגם כשזה עלה 55 ש"ח לקוספה (70 עם משלוח), אולם לרוב המוצרים לא התאימו לפרופיל.
    וגם אין מה לדבר, שירות לקוחות זה פנים של חברה, ולפעמים זה מה שמשפיע על איפה נשקיע את כספנו, וכולנו יודעים ששירות הלקוחות שלהם פשוט מתחת לכל ביקורת...
    אז אני גם, כמו מלא בנות, החלטתי לוותר על התענוג =]

    השבמחק
  3. גם אני ,התבאסתי מעליית מחירי הקופסה.

    מבחינתי זה אחד ההוצאות היותר נחמדות בחודש. אני פשוט אוהבת לקבל את הקופסה וכל ההתעסקות סביבה. אני נהנית מהמיזם. להכיר מוצרים חדשים ולהתנסות במוצרים שונים.

    שווה לי את ה99 שקלים לחודש. מבחינתי עוד 40 ש"ח - זה לא מה שישבור אותי. למרות שזה ביאס לרגע וחצי.

    יעלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...