Translate

יום שישי, 7 בדצמבר 2012

StrawberryNet Mini Haul: השלל מסטרוברי חלק א' (טיפוח)

Hi Y’all,
קריסטמס..
תקופה נהדרת להתחדשויות כי כל אתרי חו"ל יוצאים עם מגוון רחב של מבצעים וערכות מתנה מיוחדות, ולמרות שרובנו לא חוגגים את החג וישראל לא מתכסה בשלג לבן עדיין ניתן להנות ממגוון המבצעים ברשת. 
בחודש אחרון עשיתי מספר רכישות מאתר ה StrawberryNet, אתר המוכר מוצרי איפור וטיפוח של מגוון חברות מובילות.
בפוסט הנוכחי אספר לכן על החלק ה"טיפוחי" של הקניות ואיך התרשמתי מהמוצרים השונים.



 ערכת טיפוח של שייסדו Oil control  לעור שומני- מעורב.



  
הערכה מכילה 3 מוצרים : סבון פנים, מי פנים וקרם פנים. 

סבון פנים - Pureness Deep Cleaning Foam 
הסבון מגיע ארוז בשפופרת בגודל 75 מ"ל, צבעו לבן-תכלת בהיר עם גרגירים קטנטנים בצבע כחול.
מאוד אהבתי את הסבון, הוא מנקה את העור בצורה יסודית ביותר ומצליח להסיר את כל שאריות המייקאפ מבלי לייבש את העור. מאוד חסכוני ויעיל, נדרשת כמות ממש קטנה של החומר ליצירת קצף עשיר, נעים ומלטף.


Shiseido - pureness deep cleaning foam
מי פנים - Pureness Balancing Softner Alcohol-Free
מי פנים ארוזים בבקבוקון מפלסטיק בגודל 100 מ"ל, צבעם גם הוא תכלת בהיר וריחם פרשי נעים.
מי פנים מאוד נעימים, אינם מגרים ומלחחים את העור בצורה מושלמת. העור מרגיש נעים יותר ולח יותר. 

קרם פנים - Pureness Matifying Moisturizer Oil-Free
קרם פנים ארוז בבקבוקון זכוכית  חלבית בגדול 30 מ"ל, צבעו לבן-חלבי וריחו זהה לזה של מי פנים.
לצערי, ובניגוד למוצרים אחרים בערכה, קרם פנים זה ממש לא מצא חן בעיני. בתור קרם שאמור לספק oil control ולתת מראה מאט לעור, הוא ממש לא.... מצד אחד, הקרם מאוד קליל, אינו שומני  ונספג היטב בעור, מצד שני הוא ממש לא מותיר את העור שלי מאט. העור מרגיש סופר מלוחח ורך אך מתחיל להבריק אחרי כשעה. לפי דעתי, הקרם מתאים לבעלות עור מעורב יותר מאשר שמן כי הוא מאזן טוב מאוד את האזורים היבשים בעור. חבל..:0(. 
סיכום הערכה: בטוח ארכוש שוב את הסבון ומי פנים.

    ערכת התנסות של KorresNaturals  לעור שומני - Pomegranate Regiment Kit.



קצת על החברה:
החברה הוקמה ב-1995 באתונה על ידי רוקח גיורגוס קורס וכימאית לנה קורס. מעבדות החברה ממוקמות באתונה וחזון החברה הוא יצירת מוצרי קוסמטיקה ואיפור המבוססים על מרכיבים טבעיים בלבד. למעוניינות לקרוא עוד על החברה - כאן. מכיוון שהמוצרים מבוססים על חומרים טבעיים, ריחם פשוט משגע וכולם מריחים כמו פירות או פרחים המרכיבים אותם.

ערכת התנסות מכילה 5 מוצרים מוקטנים לטיפול בעור שומני-מעורב:

סבון פנים  White Tea Facial Cleanser 
הסבון ארוז בשפופרת קטנה של  20 מ"ל, צבעו ירקרק שקוף. 
לא הייתי קוראת לתכשיר זה סבון פנים כי הוא מזכיר יותר סבון ללא סבון. מדובר בג'ל עדין ביותר המבטיח לנקות את עור הפנים באופן יסודי. הג'ל מבוסס על "סבון" ממקור צמחי וחלבונים משיבולת שועל, אינו מכיל פראבנים, חומרים סינתטיים או מהונדסים. לסבון יש ריח מאוד נעים, כמו לכל המוצרים בערכה. אני אהבתי את הסבון ולפי דעתי הוא מנקה את העור בצורה טובה אך עדינה שאינה מייבשת את העור ומותירה אותו חלק ורך למגע. יחד עם זאת, מכיוון שמדובר בתכשיר שאינו מכיל כימיקלים, קשה מאוד להקציף את הג'ל ונדרשת כמות גדולה יותר של החומר (ביחס לסבונים נוזליים אחרים) על מנת להגיע לתוצאת רצויה.

פילינג רימונים  Pomegranate Scrub   - .
שפופרת של 20 מ"ל עם פילינג לבן-ורדרד וגרגירים בצבע רימון.
הדבר הראשון שמופעל בעת השימוש בפילינג זה הוא חוש הריח:0)..ניחוח הרימונים מאוד דומיננטי אך יחד עם זאת מאוד נעים ולא משתלט. בעיקרון, הפילינג עצמו מצוין והוא עושה את עבודת הקילוף והסרת התאים המתים בצורה נהדרת. הגרגירים בגודל בינוני וקצת גסים לטעמי אבל כבר ציינתי בעבר שאני לא אוהבת תכשירי פילינג למיניהם בדיוק בגלל סיבה זו. מי שאוהבת להשתמש בפילינג גרגירים תאהב את המוצר ובמיוחד את ניחוחו.

מסכת רימונים  Pomegranate Mask 
שפופרת של 20 מ"ל עם מסיכה בצבע לבן.
את המסכה יש להניח אחרי שימוש בפילינג להשלמת הטיפול. מאוד אהבתי את את המסכה כי היא מרגיעה את העור ומותירה אותו מאוד רך ופחות מגורה. אשקול לרכוש אותה בנפרד. כמובן שהריח שלה הוא ריח רימונים אך פחות דומיננטי מזה של הפילינג.

קרם פנים רימונים  Pomegranate Cream-Gel  
שפופרת של 20 מ"ל.
קרם פנים שאמור להתאים לעור שומני אך לדעתי, בדומה לקרם של שייסדו, הוא ממש לא.  מדובר בקרם סופר מזין ולמרות שהוא נספג בעור, הספיגה שלו אינה מלאה והוא משאיר את העור מאוד מבריק ולא מאט כפי שהייתי מצפה מקרם פנים לעור שומני.

קרם עיניים נר הלילה Evening Primose Eye Cream 
שפופרת של 10 מ"ל.
קרם עיניים יחסית עשיר, בעל ניחוח מאוד נעים של פרחים. הקרם אינו שומני ומאוד מלחח. זמן ספיגה שלו טיפה ארוך יותר, אך בתום הספיגה אינו משאיר אחריו שאריות שומניות או דביקות. בסך הכל, זהו קרם מאוד נעים ואני משתמשת בו בעיקר בערב כי אין לי זמן מיותר בבקרים להמתין לספיגה מלאה. 

סיכום הערכה: הייתי רוכשת שוב רק את הסבון והמסכה.

      מנקה פנים  של Dermalogica -  Deramal Clay Cleanser  לעור שומני.



בקבוק סטנדרטי של החברה בגודל 250 מ"ל.
מדובר בתכשיר חימר ולא סבון, מטרתו לטהר עור בעל שומניות יתר על ידי הסרת שומן עודף מנקבוביות. מכיל ויטמינים E ו C ומנטול לקירור וצינון העור. הפורמולה של התכשיר מספקת ניקוי עמוק של נקבוביות ומסירה הצטברות של לכלוך ושומן מנקבוביות סתומות לרבות נקבוביות שחורות. 
אופן השימוש: לאחר ניקוי עם סבון פנים, מניחים מעט מהחומר על עור פנים לח ומעסים בתנועות סיבוביות איזורים עם שומן עודף, שוטפים ומשלימים עם קרם לחות. ניתן להשתמש בתכשיר גם כמסכה אותה מניחים על כל הפנים למשך כ 5 דקות.


Dermalogica - Dermal Clay Cleanser



Dermalogica - Dermal Clay Cleanser

בסך הכל, מדובר במוצר טוב שמקיים את הבטחותיו ואני בהחלט מרגישה שהאזורים השומניים הפכו לפחות שומניים והעור הפך לנקי יותר. יחד עם זאת, אינני יכולה להשתמש בתכשיר זה על בסיס יום יומי. מרכיב המנטה בתכשיר מאוד מורגש הן מבחינת הריח והן מבחינת תחושת הקרירות על העור ואני חושבת שהעור שלי קיבל תגובה אלרגית למנטה (כתמים אדומים) ואני נאלצת להשתמש בתכשיר פעם עד פעמיים בשבוע על מנת לא לגרות יותר מדי את העור. 

לסיכום: כנראה שלא ארכוש את המוצר שוב בגלל התגובה האלרגית, למרות שהוא עובד מצוין.


   שפתון לחות של Elizabeth Arden  Eight Hour Lip Protectant Stick SPF 15 #6 Melon

אריזה סטנדרטית של שפתון בגודל 3.7 גרם.
אומנם לא מדובר במוצר טיפוח קלאסי וניתן היה להכניס אותו לפוסט הבא שידון במוצרי האיפור, אבל מבחינתי השפתון משמש יותר מוצר טיפוח מאשר איפור. 
Elizabeth Arden - Eight hour cream Lip #6 Melon

Elizabeth Arden - Eight hour cream Lip #6 Melon

מדובר בשפתון סופר עשיר בלחות בריח וטעם של מלון (משגע!). השפתון מטפל בצורה מצוינת בשפתיים יבשות וצובע אותן בגוון כתמתם עדין-שקוף למחצה. אני חושבת שהשפתון יתאים למישהי שלא אוהבת להשתמש בשפתונים פיגמנטיים ומישהי שמעוניינת לטפל בשפתיים יבשות וחסרות לחות ובמקביל לתת להן קצת צבע.

לסיכום: מאוד אהבתי את השפתון, במיוחד את הצד הטיפולי שבו, בטוח ארכוש בטעמים/ריחות אחרים.

מחירון:

1. ערכת שייסדו - 146 ש"ח.
2. ערכת קורס - 88 ש"ח.
3. תכשיר דרמלוג'יקה - 146 ש"ח.
4. שפתון אליזבת ארדן - 42.50 ש"ח

כל המוצרים נרכשו מאתר StrawberryNet.com, משלוח חינם.

Ciao Belle!.


..



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...