Translate

יום שני, 3 בדצמבר 2012

Murad Pomegranate Exfoliating Mask : מסיכת קילוף מבית מיורד


Hi Y’all,
החלטתי לספר לכן על אחד המוצרים האהובים אלי בחודשים האחרונים- מסיכת קילוף של מיורד : Pomegranate Exfoliating Mask by Murad.

Murad - Pomegranate Exfoliating Mask 

קצת על החברה:
החברה הוקמה על ידי רופא עור ודרמטולוג הווארד מיורד, חבר באיגוד הדרמטולוגים האמריקאי, בשנת 1989 והייתה החברה הראשונה לייצר תכשירים קוסמטיים קליניים. על פי תפיסתו של דר' מיורד, ניתן להשיג עור בריא בטיפול משולב - חיצוני ופנימי (תוספי תזונה). לחברה מספר סדרות של מוצרים כאשר לכל סדרה צבע אחר וכולן מבוססות על שיטת שלושת השלבים : ניקוי, טיפול והגנה.

תכשירים בסדרת הרימון : תרחיץ ניקוי לפנים, ג'ל עדין ומאזן לאיזור ה -T, מסיכת קילוף (עליה בהמשך), קרם לחות בעל מקדם הגנה SPF 15, קרם עיניים ושפתון מגן עם SPF 15.

מעוניינות לקרוא עוד על החברה? לחצו כאן.

התנסיתי במספר לא קטן של מוצרי החברה ואפילו כתבתי פוסט על קרם לחות שעליו חרשתי בקיץ האחרון.

את המסיכה רכשתי לפני מספר חודשים והתאהבתי בה מהשימוש הראשון. היות ואני לא אוהבת להשתמש בפילינג גרגירים כי העור שלי מאוד עדין אבל עדיין מרגישה צורך להסיר תאי עור מתים, אני תמיד מחפשת מסיכות קילוף או חימר שיעשו את העבודה ויחדשו את עורי.

אריזה:
המסיכה מגיעה בקופסה מרובעת קטנה ובתוכה 6 טיפולים - 6 שקיקים בגודל של 7.5 מ"ל
מניסיון אישי ובניגוד להמלצת החברה, שקיק אחד יכול להספיק ל 3-2 טיפולים כי כל שקיק מכיל די הרבה חומר.

שישה שקיקים בגודל ב 7.5 מ"ל


טיפ קטן: תעבירו את שאריות המסיכה (החומר שיישאר לכן בשקיק) לתוך צנצנת ריקה ונקייה של קרם ישן או קופסית קטנה המיועדת לדוגמיות ( ניתן לרכוש בחנויות ביוטיקר).

מרקם ומרכיבים:
מרקם המסיכה קליל מאוד וחלבי.
חומרים פעילים: אנזימים של פירות, תמציות של רימונים וג'ינקובילובה המסייעות בטשטוש כתמים ופיגמנטציה של העור וחומצה אלפא הידרוקסית (בריכוז לא גבוה מדי) המסייעת בהסרת תאים מתים וחידוש העור. בנוסף, מכילה המסיכה סודיום PCA - חומצה המסייעת בריכוך וליחוח העור. 

מרקם המסיכה

דבר יצרן:
"המסיכה "מקלפת" עור יבש ותאים מתים. מחייה ומחדשת את תאי העור וחושפת עור פנים זוהר, רענן וחלק יותר. מתאימה לכל סוגי העור ובמיוחד לעור מעורב".

שימוש:
פעם-פעמיים בשבוע. להניח שכבה נדיבה של מסיכה על עור פנים וצוואר נקי (להימנע מאיזור העיניים) למשך כ- 10-15 דקות. לשטוף עם מים פושרים, לייבש ולהניח קרם לחות.
אופן שימוש


דעתי על המסיכה:
מכיוון שככל שאנחנו מתבגרות כך תהליך הטבעי של חידוש תאי העור איטי יותר ועולה הצורך בהסרת תאים מתים ומכיוון שאני לא יכולה להשתמש בפילינג גרגירים רגיל, המסיכה הפכה לאחת המסיכות האהובות עלי. בהנחתה על עור הפנים מרגישים תחושת עקצוץ קלה הנמשכת כדקה ומקורה במרכיבי החומצה במסיכה. תחושה זו מתחלפת בתחושה קרירה ואני ממש מרגישה שמשהו "פועל" על העור שלי. למסיכה ריח רימוני קליל וממש נעים. לאחר שטיפתה, העור באמת מרגיש רך, נעים ונקי יותר. בנוסף, שמתי לב שהמסיכה מלבינה טיפה את גוון העור אחרי מספר שימושים. ההשפעה של המסיכה היא מצטברת, אל תצפו לקבל עור פנים חדש לחלוטין אחרי שימוש אחד, אומנם מדובר בריכוז לא קטן של חומצות אבל עדיין הריכוז בטוח לשימוש ביתי ולכן ההשפעה תורגש רק לאחר שימוש שני ומעלה.
בקיצור...אני אוהבת :0)))) וכבר רכשתי לי כמה קופסאות מרובעות למלאי..

חשוב ביותר!!!

היותר ומדובר בחומצות המקלפות תאים מתים וחושפות תאי עור חדשים, רצוי לעשות את המסיכה בערב ולמחרת בבוקר למרוח קרם לחות עם מקדם הגנה!
יש להימנע מלחשוף את התאים החדשים לקרני השמש, הדבר עלול לגרום לפיגמנטציה וכתמים חומים על העור.

לרכישה:

מחיר מלא 150 ש"ח, מחיר מבצע (מתקיים עכשיו) 105 ש"ח

אתר סטרוברי  (Pomegranate Exfoliating Mask)
מחיר מלא 23$  (~ 90 ש"ח, משלוח חינם)

Ciao Belle!






2 תגובות:

  1. Hello there! I just wish to give an enormous thumbs up for the
    excellent info you have here on this blog. I'll be coming back in your website for additional information in the near future.

    Look into my page - Dermatend Ingredients

    השבמחק
  2. It's like you read my mind! You appear to recognize lots about this, just like you wrote the e-book in it or something. This is a fantastic blog. I'll definitely be back.


    Feel free to visit my webpage ... tips to help you quit smoking

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...