Translate

יום רביעי, 28 בנובמבר 2012

SeboCalm Soothing Body Lotion: קרם גוף מבית סבוקלם

Hi Y’all,

בשבועיים האחרונים יצא לי להתנסות בקרם גוף מבית "סבוקלם" - חברה ישראלית עליה כתבתי בפוסטים על קרם עיניים וסרום פנים. לרוב, אני מוותרת על שימוש בקרמי גוף כי לעתים הם מרגישים לי דביקים מדי או ריחניים מדי. בחורף לעומת זאת, אין לי ממש ברירה כי עם הירידה בטמפרטורה ולחות :0), חוזר היובש והגירודים בעור :0(.






דבר החברה על הקרם:

סבוקלם קרם גוף מרגיע ומטפל בעור יבש, פגוע או אדמומי. קרם גוף המקל במהירות על עור מגורה ומגרד ומותיר את העור שלך רך, גמיש ורווי לחות לאורך זמן. בדרך כלל אחרי מקלחת (חמה) העור יבש ומגורה, שימוש בסבוקלם קרם גוף מרגיע, עם שמן האובליפיכה ותמצית הסויה, יותיר את העור שלך חלק, רך ובעל מגע קטיפתי.
  • מועשר בקומפלקס עשיר של שמן חוחובה, שמן אובליפיכה ותמצית צמח הליתוספרמום היפני, הידועים בסגולותיהם להרגעת העור, הפחתת הגירוי ומניעת יובש
  • מונע ומטפל בגירויים וביובש הנוצרים עקב מגע עם מים וסבון
  • מכיל תמצית סויה התורמת לגמישות העור ולבריאותו
  • מכיל ויטמין E להגנה מפני נזקי הסביבה ורדיקלים חופשיים
  • מונע סימני מתיחה במהלך הריון ולאחריו ולאחר ודיאטה
  • מרגיע ומטפל בעור מגורה אחרי חשיפה לשמש
היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית לעור רגיש
מקור: SeboCalm
דעתי על הקרם:
המוצר מגיע בשפופרת לחיצה בגודל של 250 מ"ל ובתוכה קרם לחות בגוון טיפה צהבהב. לפי דעתי,  הגוון הצהבהב מעיד על ריכוז מכובד של שמן אובליפיכה בתכשיר. השמן מכיל ריכוז גבוה מאוד של ויטמינים נוגדי חמצון, חומרים אנטי דלקתיים, מינרלים וקרטנואידים המקנים לו צבע כתום והוא נחשב לשמן בעל סגולות מיוחדות לטיפול בעור הגוף והפנים. 

דברים שאהבתי:

  • קלילות וכושר ספיגה : הקרם אומנם נראה טיפה סמיך אך במגע עם העור הוא הופך למימי וקליל ( ביג לייק!). הקרם אינו שומני, למרות מרכיבי השמנים בתוכו, ובעל כושר ספיגה מעולה שמותיר את העור רך, חלק ולא דביק!



  • טיפול בעור מגורה: מכיוון שאני סובלת מעור מאוד רגיש, אחרי כל הסרת שיער ברגליים מופיעות אצלי נקודות אדומות על העור שנשארות למשך מספר ימים ולעתים מאוד מגרדות ומעצבנות. עד היום, לא הצלחתי למצוא תכשיר שעזר לי לפתור את הבעיה אך בעקבות המלצה של נציגת החברה, התחלתי להשתמש בקרם גוף זה לאחר כל הסרה והנקודות האדומות פשוט הפסיקו להופיע :0)..
  • טיפול בעור יבש במיוחד: בשימוש יום יומי (במשך שבוע וחצי), הקרם "ריפא" לי את המרפקים היבשים - בעיה שמחריפה אצלי בעונות המעבר והחורף. 
בכללי, אני מאוד מרוצה מהקרם במיוחד מהביצועים הטיפוליים שלו. דבר אחד שקצת מפריע לי זה ניחוחו. אתן בוודאי זוכרות את שגעת השמן אובליפיכה שהייתה בארץ לפני כמה שנים, היה לנו הכל.. מקרם ידיים עד משחת שיניים. בזמנו, ניסיתי את כל המוצרים שהיו בשוק ופשוט לא התחברתי לריחו הדומיננטי של שמן זה. ניחוחו של הקרם הזכיר לי קצת את מוצרי האובליפיכה השונים, אך על טעם וריח, במיוחד שהריח הדומיננטי נעלם אחרי מספר דקות ומותיר אחריו ניחוח הרבה יותר נעים וכמעט לא מורגש ועור באמת רווי בלחות ורך למגע. 
בסיכומו של דבר אני ממליצה לכן לנסות את הקרם לאור העובדה שהוא באמת מטפל בבעיות השונות של עור יבש- מגורה וזה בניגוד להרבה קרמים אחרים שרק משאירים אחריהם ניחוח נעים ותו לא. מחיר מלא נע סביב 50 ש"ח.
חשוב! המוצרים של החברה לא נוסו על בעלי חיים:0)..


נסיים בשיר חורפי :0)



** גילוי נאות: המוצר התקבל מהחברה לצורך סקירה. 
Ciao Belle!

7 תגובות:

  1. אני באופן אישי גם מאוד מאוד אוהבת את המוצרים שלהם. אף פעם לא מגרים את העור, הריחות מאוד ניטרליים והם מאוד אפקטיביים לגוף, במיוחד בחורף.
    יופי של מוצרים יש לסבוקלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, יש להם באמת מוצרים טובים רק קצת חבל לי שאין להם קו לטיפול בעור שומני ולא של מתבגרים:)

      מחק
  2. תודה על הסקירה, יצא לי להתנסות בקרמים שלהם כיוון שאני סובלת מסבוריאה וזה התכשיר היחיד שאני מכירה שבאמת עוזר לי..!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על התגובה! אינני סובלת מסבוריאה אבל שמעתי ממספר נשים עם סבוריאה שהמוצרים של החברה אכן עוזרים בטיפול המחלה.

      מחק
  3. אהבתי את סקירתך הכנה,אני גם משתמשת במוצרי סבוקלם לפנים באופן יומיומי ולא סובלת מסבוריאה,יש לציין שהמוצרים מתאימים לאקלים הארץ ישראלי ומאוד נעימים בתחושתם,מה גם שהמחירים סבירים,אני לקוחה מרוצה. המשך חג אורים שמח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה וחג שמח גם לך!

      מחק
  4. אני משתמשת במוצרים שלהם כבר מהון שנים ומאוד מרוצה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...