Translate

יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

GLOSSYBOX OCTOBER: גלוסיבוקס אוקטובר 2012


Hi Y’all,

***בסוף הפוסט תמצאו לינק להגרלה ראשונה בבלוג ***

ביום חמישי קיבלתי את קופסת הגלוסיבוקס לחודש אוקטובר אותה אסקור כעת, אך מכיוון שלא יצא לי לעשות סקירה לקופסת ספטמבר מכל מיני סיבות לא כייפיות במיוחד, אבל כן יצא לי להתנסות במוצרים שקיבלתי, אוסיף בסוף הפוסט סקירה קצרצרה של מוצרים מחודש הקודם ודעתי עליהם..
5 מוצרים בקופסת אוקטובר: 3 בגודל מלא ו-2 בגודל מוקטן (אני מחשיבה רק אחד מהשניים כמוצר בגודל מיוחד ועל זה בהמשך...)

GlossyBox - October





מוצרים בגודל מלא

L’oreal Paris –צללית קולור אינפיילבל

"צללית מקצועית בגוון עוצמתי , בעלת מרקם חדשני, המשלב יחדיו קרם ואבקה ומעניק תחושה קטיפתית ועמידות של עד 24 שעות, גם במים".

מדובר ב 3.5 גרם מוצר, מחיר מלא 79.99 ₪.
אני קיבלתי את הגוון 034 Pepsy Coral – שהוא גוון קורלי עדין , למרות שהוא נראה עוצמתי מאוד באריזה.
 L’oreal Paris-Pepsy Coral

                   סווטצ' של צללית

כשהוצאתי את הצללית מהקופסה די התאכזבתי כי אני לא הכי נועזת באיפור שלי ולרוב מעדיפה צלליות "משעממות" יותר: חומות, ירוקות, סגולות וכו'. לאחר שלא הצלחתי להחליפה ב בקבוצת החלפות בפייסבוק, החלטתי לנסות את הצללית וליצור מראה עדין. באופן מפתיע, נהניתי מהתוצאה והחלטתי להשאירה אצלי. 
מדובר בצללית מאוד פיגמנטית, מתקבעת ולא זזה לשום מקום. הגוון הקוראלי מאוד עדין ולא מעמיס כלל. קורין סקרה את הצלליות בצורה מעמיקה, מי שמעוניינת לקרוא קצת יותר מוזמנת ללחץ כאן

Fresh Look   טריפל ליפט

"קרם  יום עם פעולה משולשת: ליחוח לעומק להחלקת קמטוטים, הגנה רחבת טווח למניעת נזקי השמש וגוון קליל למתן מראה זוהר".

30 מ"ל מחיר מלא 117 ₪.



Fresh Look   טריפל ליפט

או קיי, זו הפעם הראשונה שאני נחשפת למוצרים של החברה ואין לי משהו טוב לומר על המוצר. קודם כל, שם הקרם, "טריפל ליפט" מרמז כי הקרם מיועד לעור בוגר יותר ( אני אומנם בתחילת שנות השלושים שלי אבל עדיין רחוקה מליפטים שונים, שלא לדבר על טריפל). נכנסתי לאתר החברה כדי להבין לאיזה סוג עור מיועד הקרם אך גם ממה שכתוב באתר לא כל כך ברור האם המטרה שלו זה לספק ליחוח עמוק והגנה מירבית מפני קמטים עתידיים או להילחם בקמטים קיימים, כי אם מדובר באחרון אז מבחינתי, הפרופיל שלי בגלוסי לא נקרא אף פעם ושלחו לי משהו שבכלל לא מתאים לי.
ניסיתי את הקרם פעם אחת ובעיני הוא מאוד מאכזב: קודם כל יש לו ריח מאוד חזק ולא נעים לטעמי; שנית, עוצמת הכיסוי של הקרם שואפת לאפס ולא מתקבל שום מראה עור זוהר; שלישית, בתור בעלת עור שומני, הקרם הרגיש לי מאוד לא נעים וקצת כבד על העור שלי.
מבחינתי, המוצר לא תאם את פרופיל היופי שלי במילימטר.

LAKA  - לק ציפורניים מקולקצייה סתיו

15 מ"ל מחיר מלא 30 ₪

אומנם קיבלנו לק גם בקופסת ספטמבר ולא מעט בנות התאכזבו מלקבל לק נוסף החודש, לי אישית זה לא כל כך מפריע כי אני אהבתי את שניהם. גוון הלק החודש הוא 162- לילך מלוכלך עדין, מאוד דומה ללק ישן שיש לי מ BEAUTYUK  שהתייבש וחשבתי לעשות הזמנה חדשה, שמחתי שחסכו לי את הטרחה והכסף.

          LAKA 162 - בחוץ ביום מעונן

LAKA 162 - בתוך הבית

              סתם לצורך השוואה :)


מוצריםם בגודל מוקטן

Lancome ג'ניפי'ק לייט פרל – 5 מ"ל

מוצר שעשה את הקופסה מבחינתי!!

"סרום הראשון מלנקום למראה עיניים מואר, בעל אפליקטור מסתובב ומעסה בצורת פנינה, המאפשר להגיע לאיזורים הפחות נגישים סביב העיניים".

20 מ"ל מוצר מלא יעלה 380 ₪.

               Lancome - GENIFIQUE YEUX
                    האפליקטור

מאוד שמחתי לקבל את המוצר כי הוא חדשני וגודלו מספיק להתנסות ראויה.
על המוצר מתוך מגזין של גלוסי:

                  מקור : מגזין גלוסיבוקס חודש אוקטובר
טרם השתמשתי מספיק  זמן במוצר על מנת לגבש דעה, אבל אני מצפה לתוצאות טובות:)

Catch Me- Cacharel – 1.5 מ"ל

" בושם חדש בניחוח מרענן וחושני לאישה המפתה, השובבה והנועזת. תווי הריח של פריחת התפוז, חלב שקדים ועצי ענבר המעניקים תחושת נשיות ורעננות".

50 מ"ל מחיר מלא 458 ₪.
80 מ"ל מחיר מלא 522 ₪.

נתחיל מחיובי, מאוד התרשמתי מהבושם ובהחלט ארכוש אותו בהשקה חודש הבא.
מה שמעצבן אותי מאוד! זה העובדה כי דוגמית של 1.5 מ"ל של בושם נחשבת למוצר ב"גודל מיוחד". איך בדיוק אני אמורה להתנסות במוצר זה במשך שבוע ימים לפחות על מנת לגבש  דעתי לגביו? הרי זה מה שהוצג בהשקה של גלוסיבוקס ( לסרטון השקה לחצו כאן), 1.5 מ"ל זה לא מיניאטורה ובהחלט לא מוצר בגודל מיוחד!

לסיכום, אני קצת אמביוולנטית כלפי קופסת החודש, מצד אחד אני מאוד, מאוד מרוצה מהמוצר של "לנקום" אך חצי דוגמית של בושם, המוצגת כמוצר בגודל מיוחד מאוד מאכזבת, במיוחד לאור העובדה שזה קורה חודשיים ברציפות. בנוסף, הייתי מעדיפה לקבל מוצר אחד איכותי בגודל מלא ו 4 מוצרים בגדלים מוקטנים של חברות איכותיות מאשר 3 מוצרים בגודל מלא כאשר אחד מהם אינו מזוהה, לא מתאים לעור שלי, לא חדשני (מדובר בסך הכל בBB  נוסף) והשני בגוון שצועק "אף אחד לא רכש אותי, לא ידעו איך להיפטר ממני ולכן אני אצלך בקופסה" (הצללית כמובן).
מבחינת שווי הקופסה, בהחלט עלה על מחיר הקופסה.

קישורים לבלוגריות נוספות שקיבלו קופסאות שונות במקצת משלי:


סקירה בקצרה של מוצרים מקופסת ספטמבר

הקופסה:
                Glossybox September 2012  

שמן לשיער של לוריאל
הפתעת הקופסה מבחינתי!
למרות שיש לי שיער דק ובדרך כלל מוצרי שמן מכבידים עליו, שמן זה פשוט עשה פלאים לשיער שלי! הוא לא מוריד מהנפח ועושה את השיער רק ונעים  ומללאאאא ברק! שמחה שגיליתי את המוצר הזה כי אין סיכוי שהייתי רוכשת אותו באופן עצמאי.

לק שלEssie  בגוון Stylenomics
לק בגוון שחור-ירוק כהה. אני מאוד אוהבת לקים שחורים עם תתי גוונים כי אני חושבת שהם יותר "מעניינים" מלק שחור רגיל. ביג לייק!

דרמלוג'יקה Precleanse
מוצר מוצלח נוסף של החברה , מעולה להסרת  מייקאפ עמיד במיוחד, אינו מגרה את העור ומותיר אותו רך ולא מיובש.

המים הכחולים של OFRA.
לא יכולה לחוות את דעתי כי פשוט לא ניסיתי אותם. יש לי בעיה עם מוצרים שמגיעים לא סגורים הרמטית ונראים כמו מים לניקוי חלונות. אני לא יודעת מה הסיפור של אריזות ב- OFRA אבל זו הפעם השנייה שאריזת מוצר מרתיעה אותי מלהשתמש בו.

להגרלה ראשונה בבלוג לחצו כאן!

! Ciao Belle




3 תגובות:

  1. האם שמן לשיער של לוריאל מתאים לשיער צבוע ו רק שמים אותו בקצוות?תודה מראש

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אורלי,
      לשמן זה קיימות שתי גרסאות, הגרסה הרגילה - בקבוק כמו שאני קיבלתי והוא מיועד לשיער רגיל, אותו בקבוק רק עם לוגו אדום - מיועד לשיער צבוע.
      את יכולה לשים אותו רק בקצוות, אני מצרפת לך פה לינק לסרטון עם הסבר מצוין איך משתמשים בשמן:)
      מקווה שעזרתי :)
      http://www.youtube.com/watch?v=NejHJZ9K-Qw

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...