Translate

יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

Bourjois 123 Makeup :מייקאפ מט (אבל באמת!!!) מאת בורז'ואה


Hi Y’all,
מהרגע שהמותג בורז'ואה עשה עלייה לארץ, אני מנסה למצוא מייקאפ נוזלי של החברה שיתאים לסוג העור שלי. ניסיתי את כווולללםם! :0)..את ה -Healthy Mix  (על גרסאותיו),  Flower Perfection וגם את ה - 10 Hour Sleep Effect. בכל סוג שניסיתי היה משהו אחר שלא המתאים לעור שלי; אחד היה שומני מדי, אחר היה לא מט מספיק וכו'...
 אז נכון, התאהבתי במייקאפ פודרה של החברה וחרשתי עליו כל הקיץ, אבל הקיץ נגמר (Wishful thinking?) יחד עם המייקאפ והגיע זמן לחפש מייקאפ פחות מייבש ונוזלי יותר. 
תשאלו למה אני כל כך מתעקשת למצוא מייקאפ של בורז'ואה שמתאים לעור שלי?
הסיבה היא נורא פשוטה – הגוון!! זו החברה העממית היחידה שהצליחה לייצר מייקאפ שתואם את גוון העור שלי באופן מושלם! לא וורוד מדי, לא צהוב מדי...אלא פשוט אני.
אז אחרי שכמעט התייאשתי, החלטתי לנסות מייקאפ נוסף, ואין לתאר כמה שמחתי לגלות שאחרי מספר ניסיונות לא קטן, גם אני הצלחתי למצוא את המייקאפ המושלם של בורז'ואה:0)..
מדובר במייקאפ 1-2-3 Perfect - מייקאפ לגוון עור אחיד.
               BOURJOIS 1-2-3  


החברה מספרת עליו שהוא:


" מייקאפ חדשני המכיל גווני תיקון להסתרה מלאה של פגמי העור, אדמומיות וכתמי פיגמנטציה. בגימוט מט. לגוון עור אחיד ולעור חלק ויפייפה למשך 16 שעות. מכיל מקדם הגנה נגד השמש SPF 10. לכל סוגי העור."


אריזה:
 המייקאפ מגיע בבקבוק של 30 מ"ל עם משאבה לחיצה ומאוד נוחה לשימוש. המשאבה מאפשרת לשלוט על כמות החומר ומונעת בזבוז של מייקאפ.

מרקם המייקאפ:
לטעמי, המייקאפ לא נוזלי מדי ולא סמיך מדי אבל כן צריך לנער אותו היטב (במיוחד לפני שימוש ראשון) על מנת לערבב היטב את הפורמולה, אחרת הוא יוצא טיפה נוזלי.
מבחינת המדע שבפורמולה, מדובר בטכנולוגיה בה משלבים פיגמנטים בגוונים שונים כאשר לכל פיגמנט יעוד ספציפי אחר.
אז מה זה ה 1-2-3?
1 – פיגמנט צהוב שמטרתו "לתקן" או להסתיר עיגולים שחורים
2 – פיגמנט סגול שמטרתו לטפל בגוון עור עייף ודהוי
3 – פיגמט ירוק שמטרתו להסתיר אדמומיות

דעתי על המייקאפ:
מבחינתי, הוא פשוט מושלם!
גימור –זהו מייקאפ שמבטיח להיות מט ואכן מקיים! בתור בעלת עור שומני, זאת הייתה הבעיה העיקרית שלי במייקאפים האחרים של בורז'ואה. בנוסף, הגימור שלו  יפה ולא קמחי והוא פשוט מתמזג עם העור למראה טבעי לחלוטין.


לפני
במהלך
אחרי
עמידות- מרגע שהמייקאפ מתייבש, הוא לא יזוז לשום מקום  וישמור על מראה מט למשך שעות; ללא פריימר כ- 8 שעות, עם פריימר כל היום!
כיסוי – בינוני. המייקאפ מצליח לכסות פגמים קטנים של העור ומצליח לטשטש לגמרי (עבורי לפחות) את האדמומיות והעור אכן נראה "בריא" יותר, אבל הוא לא נותן כיסוי מלא. מי שמעדיפה כיסוי מלא עלולה להתאכזב.
גוון – משום מה, אולי בגלל שתפסתי קצת צבע הקיץ או בגלל שילוב הפיגמנטים בפורמולה, 53 הוא הגוון שמתאים לי וזה למרות שאני גוון 52 בשאר המייקאפים של החברה. 52 התקבל טיפה ורדרד לטעמי ולכן, אם אתן מתכוונות לנסות את המייקאפ, ממליצה לכן לנסות את הגוונים השונים בחנות ולא לבחור אוטומטית במספר גוון הקבוע שלכן.

"Bourjois 123 - 53 'light beige

"Bourjois 123 - 53 'light beige

שימו !
המייקאפ מתייבש יחסית מהר ורצוי לעבוד איתו על כל איזור בנפרד ולא להניח נקודות על כל הפנים ואז לטשטש. בנוסף, מניסיון שלי, עדיף להניחו עם האצבעות ולא עם מברשת או ספוגית,  אבל זו כמובן העדפה אישית.
הסרה – מכיוון שהוא מאוד עמיד, תצטרכו להשתמש בתכשיר טיפה שומני להמיס את המייקאפ לפני שטיפת פנים עם סבון. אני משתמשת בחלב פנים או בPrecleanser שקיבלתי בגלוסי או במסיר איפור של ביודרמה שאינו שומני כלל אך מבחינתי זהו מסיר איפור אולטימטיבי.
מחיר:
מחיר מלא  166 ₪, אני רכשתי במבצע ב 99 ₪ .
לסיכום,
על סוג עור שלי, שומני-רגיש, המייקאפ פשוט מושלם :0) ובהחלט ארכוש אותו שוב.
קוריוז קטן לידע כללי -
הידעתן כי בורז'ואה ושאנל הן חברות בנות? יש הטוענים כי שאנל הם הבעלים של בורז'ואה ויש הטוענים את ההפך. 
בסופו של יום זה לא כל כך משנה מי האם ומי הבת, מה שחשוב זה שקיים דמיון רב בין מוצרים מסוימים (לא כולם!) של החברות.
לדוגמה צלליות הטריו: אריזה עגולה - בורז'ואה, מרובעת - שאנל. תבדקו... הן מאוד דומות בפיגמנט ובמרקם.

.
דוגמה נוספת של סמקים:




אז אם אתן לא רוצות/יכולות להוציא הון על מוצר של שאנל, תעברו בדוכן של בורז'ואה ואולי תמצאו מוצר כמעט זהה בחצי מחיר מזה של שאנל :0)...
Ciao Belle!


10 תגובות:

  1. תודה על הסקירה המפורטת ,שמה עין על המייקאפ הזה והוא נראה לי מצוין מהרבה ביקורות שראיתי :-) רק - מדהים שהוא עולה באתרי אונליין בערך 60 ש''ח לפני מבצעים - ואני תוהה - למה בכלל לקנות קוסמטיקה במחירים האלה בארץ ...

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, קודם כל תודה על התגובה :) ואני מסכימה איתך שהמחירים בארץ יותר מדי גבוהים ואפשר לקנות און ליין במחיר הרבה יותר אטרקטיבי. אני עושה את רוב הקניות און ליין אך את המייקאפ קניתי בפארם כי פשוט נורא רציתי לנסות אותו כבר ולא ידעתי איזה גוון להזמין והיה לי 50 ש"ח מתנה:) אחרת, רוב הסיכויים שגם אני הייתי קונה און ליין. ולגבי המייקאפ עצמו, הוא באמת מצוין במיוחד אם את מחפשת גימור מט שמחזיק מעמד שעות.

      מחק
    2. זה בדיוק מה שאני מחפשת כי יש לי עור שמן ורוב המוצרים פשוט מבריקים עליי - אני ממש ממש אשמח לנסות אותו בקרוב :-)שוב תודה על ההמלצה !! לא הכרתי את בלוגך ואני אדפדף בו להנאתי .
      ו- לא התכוונתי להשמע תקיפה בתהייה שלי , זו היתה תהייה כללית שכוללת אותי בתוכה , אני רק יכולה לבכות על הסכומים שהוצאתי בארץ על איפור וטיפוח לפני שגיליתי איפה כל הכיף קורה ;-) מעכשיו הפארמים קיימים בשבילי רק בשביל טסטים לגוונים :-)

      מחק
    3. :) לא נשמעת תקיפה כלל וכלל, אני מסכימה איתך לחלוטין למרות שכבר יצא לי למצוא מוצרים בהנחות ממש שוות גם בארץ, נדיר... אבל קורה:) אני רק ממליצה לך לבדוק את הגוון בפארם לפני שאת מזמינה און ליין.
      ומקווה שתהני מהבלוג :)

      מחק
  2. דווקא עליו דילגתי. יתוקן בקרוב (כרגע אני בעוצר איפור) מה שאת מתארת קרה לי עם הפלאור פרפקשן, אף פעם איני קונה מ.אפ בספונטניות, תמיד דוגמת בפארם ונשארת איתו להחלטה. הפעם באתי, דגמתי וקניתי - הוא מעולה עבורי ורמת הכיסוי גבונהה אך לא מסכתית

    אאל"ט על הסמקים מאחור כתוב שיוצרו ע"י שאנלץ

    בלי קשר אני מוצאת שכמותג "עממי" הוא נותן תמורה יוקרתית, לא באריזה אלה במבחן התוצאה.

    אגבת למה אימות מילים?

    אולי באמת הגיע הזמן לעשות פוסט על המותג, אספתי לי לא מעט פריטים ממנו

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אפרת,
      לגבי המותג אני מסכימה איתך( למרות שלא בכל המוצרים), אני מאוד התרשמתי מהצלליות שלהם, אהבתי את הברונזר ואת המייקאפ הנוכחי. פחות התחברתי למייקאפים האחרים אבל בגלל שעל העור שלי הם לא החזיקו מעמד. מאוד התאכזבתי מהלקים כי הם לקים לשעתיים וזה כל כך חבל כי הצבעים משגעים!
      לגבי אימות מילים- אם את מתכוונת בתגובות לפוסט אז זה בגלל שלפני חודש בערך תוכנה רובוטים תקפה לי את הבלוג והפציצה אותו בSpam. אני עדיין חדשה בבלוגיאדה וכרגע מחפשת דרכים נוספות לנהל את התגובות.
      תודה רבה על התגובה!:)

      מחק
  3. את יודעת אם המייקאפ עדיין במבצע בפארם? נראה מעולה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, כרגע המייקאפ לא במבצע אבל את יכולה להצטרף לדף של בורז'ואה בפייס הם בדרך כלל מעדכנים במבצעים ואת יכולה לרכוש אותו ב ASOS במחיר יותר זול ממה שהיה פה במחיר מבצע:
      http://us.asos.com/Bourjois-123-Perfect-Foundation/yxvup/?iid=2608608&SearchQuery=bourjois&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Lightbeige&mporgp=L0JvdXJqb2lzL0JvdXJqb2lzLTEyMy1QZXJmZWN0LUZvdW5kYXRpb24vUHJvZC8.
      ואם תקני דרך EBATES ( יש לך לינק בראש הבלוג) תקבלי החזר של 3 אחוז מהקנייה.
      אבל גם אם תחליטי לקנות באינטרנט, אני מאוד ממליצה לך לפני זה לעבור בדוכן שלהם להתאמת גוון!!!

      מחק
  4. היי,
    האתר שבלינק עושה משלוחים לישראל?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, אכן שולח לארץ, המשלוח חינם אבל אני רואה שכרגע המ.אפ חסר במלאי :(

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...