Translate

יום שלישי, 4 בספטמבר 2012

CHANEL Illusion D'ombre : צללית קרם/מוס של שאנל


Hi Y'all,

במסגרת הצלחות שחוויתי הקיץ עם צלליות קרמיות ( Laura Mercier, Maybelline) החלטתי לעלות מדרגה ולרוקן את הארנק לטובת צללית אחת של CHANEL Illusion D'ombre ( לפי גוגל – אשליית הצללית ) בגוון 81- FANTASME.

 הליין של צלליות מכיל סה"כ 7 גוונים קבועים ו-2 גוונים במהדורה מוגבלת ( מאתר CHANEL).



האריזה:
Chanel Illusion D'ombre


הצללית מגיעה באריזה השיקית של CHANEL – קופסה שחורה עם פס זהב וגופן בצבע לבן. כשפותחים את הקופסה מוצאים שתי הצעות להנחת הצללית: כצללית וכאיילנר.
שתי הצעות להנחת הצללית
בתוך הקופסה תמצאו מברשת להנחת צללית המורכבת משני חלקים שמתחברים יחד ליצירת מברשת שלמה.




הצללית מגיעה בצנצנת זכוכיות הדומה מאוד לצנצנות של צלליות קרמיות אחרות כמו Paint Pot של מאק או הצללית החדשה יחסית - Color Tattoo של מייבלין, על מכסה ההברגה מוטבע הלוגו של שאנל. מצטערת על חפירת יתר על האריזה - התלהבות יתר כנראה:0) 
השוואת האריזה

הצנצנת מכילה 4 גרם של מוצר במרקם שימרי המזכיר יותר ג'ל או מוס מאשר קרם. הצללית מאוד אוורירית ויש לה ריח קצת מתקתק.
Chanel – Illusion D'ombre



כמו שציינתי, רכשתי את הגוון 81 - לבן עם אזכור עדין של אפור בהיר.
קצת תמונות:
סווצ' - ללא פלאש
סווצ'- עם פלאש
צללית אחר טשטוש

דעתי על הצללית:
אחרי התלהבות ראשונית של האריזה, המרקם וכו' הגיע זמן להשתמש בצללית. בניסיון ראשון, ניסיתי להניח אותה עם המברשת המצורפת. לא יעזור כלום, גם בחברה יוקרתית כמו שאנל אני לא מצליחה להשתמש במברשות המצורפות למוצר וחייבת לעבור למברשות שלי.המברשת כן מצויין להנחת צללית כאיילנר מכיוון שקצה שטוח, דק ואלכסוני. בניסיון שני, השתמשתי באחת המברשות הסינתטיות מהאוסף הפרטי שלי – התוצאה הייתה מוצלחת יותר אך עדיין הנצנצים התפזרו לכל עבר ונדרש תיקון למייקאפ אחרי הנחתה.
בניסיון שלישי, מצאתי את טריק שעובד עבורי...
ראשית, אני מניחה Paint Pot של MAC  ומחכה טיפה שיתייבש, לאחר מכן אני ומניחה את  הצללים עם Good Old  אצבע:0)...כן כן, לא מברשת ולא נעליים. היא מחליקה על העפעף, קלה ביותר לטשטוש ובצורה זו אני לא מנצנצת מקילומטר מכיוון שהשימר לא מתפזר מסביב לעין.
עוד קצת תמונות עם Paint Pot:



With Paint Pot- No flash
With Paint Pot- with flash
ברגע שמצאתי את השיטה המתאימה לי , התאהבתי במוצר!!! הצללית הזו הפכה לצללית היום-יום שלי. אני מניחה איתה קצת צללית שחורה בתור עיפרון עיניים ומלא מסקרה. הצללית מחזיקה מעמד כל היום, לא מתקפלת ולא זזה לשום מקום. בקיצור אהבה ממבט שלישי...

מחיר הצללית:
כמו שניתן לצפות ממותג כמו שאנל, לא מדובר בפינוק זול.
אני רכשתי את שלי מ StrawberryNet במבצע שהיה דרך Paypal במהלכו על כל קנייה של 50$ קיבלנו החזר של $15.
מחירה ב StrawberryNet  כיום 179 ₪ , באתר החברה הצללית מתומכרת ב 36$, אז אם אתן בחול ומעוניינות בצללית, מומלץ לרכוש אותה שם.

לסיכום,
אני ממש מאוהבת :0) אם אתן יכולות להרשות לעצמכן פינוק קטן לכבוד החגים לכו על זה! או תבקשו מהקרובים לפנק אתכם במתנה לכבוד החג!
שווה!!

Ciao Belle!:)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...