Translate

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

Travalo : בקבוקון הבושם המטייל


Hi Y'all,
אני לא יודעת מה אתכם, אבל סביבי כולם טסים לחו"ל ומנצלים את החופשה השנתית שלהם. אני עשיתי את הטעות של לנפוש באוגוסט לפני שנתיים ועקב החום, המחירים והעומס  זאת הייתה הפעם הראשונה והאחרונה שלי בחו"ל בקיץ :) יחד עם זה, כנראה שעדיין רציתי להרגיש שאני מטיילת לי כמו כולם אז קניתי לי בקבוקון של בושם מטייל.
מדובר במוצר ממש חמוד ונוח שנקרא Travalo 

Travalo 
אז במה מדובר?
כמו שציינתי, מדובר במוצר ממש חמוד המאפשר לכם לקחת את הבושם האהוב שלכם לכל מקום מבלי לסחוב אתכם בקבוק כבד ומסורבל.
תמונה לצורך השוואת הגודל:
Travalo ביחס ללק של אופי בגודל מלא
אז איך זה עובד? אין פשוט מזה....:)
הוראות על הקופסה

בוחרים בבושם האהוב, מסירים את מכסה הספריי מהבקבוק על מנת לחשוף את צינורית ההתזה:


מלבישים את פיית הטרבלו על הצינורית וממלאים את הבקבוקון על ידי מספר לחיצות רצופות:



ניתן לעקוב אחר כמות הנוזל המתמלא בבקבוקון באמצעות חלונית קטנה של הטרבלו:


וזהו...סיימנו:) עכשיו הבושם שלכם יכול לטייל איתכם לכל מקום ולהיות זמין בכל עת שתרצו..

המוצר עשוי מחומרים איכותיים והחברה מבטיחה שהוא אידיאלי לטיסות ויכול לעמוד בשינויי לחצי האוויר. 
במילוי הטרבלו אין זליגות של הבושם ואתם לא מאבדים אפילו טיפה אחת ! 
על הקופסה מציינים שהוא מכיל כמות הבושם המספיקה ל 50 התזות..ת'אמת, לא ספרתי, אבל אני יודעת שהוא מספיק לי לשבוע פלוס בשימוש יום יומי ואני מתיזה את הבושם כל יום משהו כמו 5 לחיצות.

ניתן לרכוש ב Callperfume.co.il  תמורת 49 ש"ח. קיימים כרגע באתר 6 צבעים : ורוד, ורוד חם, שחור, כסף, זהב ואדום.

אז אומנם אני לא מטיילת כרגע בחו"ל..אבל הבושם שלי מטייל איתי לכל מקום :)


Bon voyage!!




2 תגובות:

  1. באיביי הוא עולה מספר דולרים בודדים....

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חתולה אופנתית ( או חתולת אופנה?:)), אני יודעת, אבל לא כולן מוכנות לרכוש או ליין. תודה על טיפ ואגב אם יש לך מוכר להמליץ אשמח אם הוסיפי בתגובה:).

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...