Translate

יום ראשון, 29 ביולי 2012

DIY: פילינג גוף

Hi Y'all,

אני מאוד אוהבת להכין ולנסות כל מיני מוצרים קוסמטיים שניתן להכין בבית. את המתכון הבא קיבלתי ממישהו בעבודה לפני מספר שנים ומאז אני מכינה אותו פעם בשבועיים. אותו ממליץ אמר שאשתו כל כך מאוהבת במתכון שרכשה מכונת קפה רק בגלל זה:)..אז אם אתם חובבי ריח של קפה, מתכון זה בשבילכם..

שמן וקפה????





מדובר בפילינג גוף שניתן להכין בבית בקלות רבה.

המצרכים:

1. פולי קפה טחונים יבשים או כאלו שהשתמשו בהם להכנת קפה. אני אישית אוהבת את אלה שהוכן איתם קפה משתי סיבות,זה אחלה רעיון למיחזור :) והגרגירים יוצאים יותר רכים מאשר עם קפה טחון יבש. 
2. קקאו או שוקולד מריר המכיל 70% קקאו.
3. שמן - כל שמן עיסוי יתאים, אני מעדיפה את השמן זרעי ענבים של לבידו.

אופן הכנה:

ל4 כפות של פולי קפה טחונים מוסיפים שתי כפיות של קקאו  ו 2 כפות של שמן זרעי ענבים. מערבבים את החומרים יחד עד לקבלת מרקם אחיד.
משתמשים בזמן מקלחת. 

תוצאה סופית

אם אתם אוהבים ריח חזק של שוקולד, השתמשו ב 3 קוביות שוקולד במקום קקאו. יש לרכך את השוקולד במיקרוגל ולהוסיף לקפה הטחון. 

אגב, בסריקה זריזה באינטרנט ניתן למצוא יתרונות רבים לשימוש בפילינג זה.

יתרונות הקפה: 
הקפאין בקפה מעלה את חילוף החומרים של התא ומסייע בהקטנת הצלוליט. כמו כן, הוא מכווץ את נימי הדם וכך מסייע בהקטנת ורידים בולטים ברגליים ( מקור: Cancerlynx). אגב, זו אחת הסיבות שמשתמשים בקפאין בתכשירים השונים להפחתת נפיחות מתחת לעיניים.

יתרונות הקקאו:
מכיל נוגדי חימצון הנלחמים ברדיקלים חופשיים ( מי המציא את הקללה הזאת?:), מכיל ויטמינים A&E וממריץ את זרימת הדם.

יתרונות שמן זרעי ענבים:
טוענים שהוא מונע הזדקנות העור, עשיר מאוד בנוגדי חימצון וויטמין C ( מקור: DailyGlow), מרכך את העור ותורם לפעילות התא. 

כמו שאמרתי, לא חייבים להשתמש בשמן זרעי ענבים, זו רק העדפה אישית שלי, אפשר להשתמש גם בשמן זית טוב. אני מאוד אוהבת את הפילינג כי הוא עדין, מרכך את העור בצורה נפלאה ולא מגרה את העור, כמו שקורה לפעמים עם פילינגים המכילים מלחים שונים. ואין כמו ריח המתוק של קפה ושוקולד אחרי מקלחת:)..
תהנו!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...