Translate

יום שני, 23 בספטמבר 2013

The NEW + to DDML by CLINIQUE


Hi Y'all, 


בחודש שעבר השיקה חברת "קליניק" גרסה חדשה למוצר אייקוני שלה - Dramatically Different Moisturizing Lotion או בשמו המקוצר DDML. הגרסה החדשה זכתה לתוספת של + ליד השם השגור כאשר מאחורי ה + מסתתרות 6.5 שנות פיתוח.
אני מכירה אין ספור נשים אשר סוגרות לשיטת שלושת השלבים של "קליניק" כאשר השלב השלישי הוא הנחת ה DDML להחזרה והחדרת לחות לעור.


DDML+ - CLINIQUE



הגרסה הראשונה של DDML הושקה ב 1968! ומאז תפס הקרם הצהבהב פופולריות רבה ורק בשנת 2012 נמכר DDML אחד כל 4.87 שניות ברחבי עולם. קשה להתחרות עם המשכיות הפופולריות של המוצר.

השאלה המתבקשת לאור הנתונים, אז למה לשנות?
מדוע לשנות מוצר שכה אהוב על מיליוני נשים בגילאים שונים וארצות שונות?
הסיבות לשינוי הן קדמה ושינוי סביבתי. על פי ג'נט פארדו, סגנית נשיא בכירה לפיתוח מוצרים ב"קליניק", החברה חוקרת באופן תמידי מרכיבים וטכנולוגיות חדשות בכדי לחדש את מוצריה ולהתאימם לצורכי העור העכשוויים. לא ניתן להתווכח עם העובדה כי הסביבה שלנו השתנתה ומשתנה כל יום -זיהום אוויר רב יותר, קרני שמש חזקות יותר, מזון מעובד יותר וכו', כל אלה משפיעים על טיב העור ולכן הוא זקוק להגנה חזקה יותר ומחודשת. 

אז מה מסתתר מאחורי ה + ושש וחצי שנות פיתוח?
הנוסחה החדשה מתמקדת ב 4 תועלות לעור הפנים: חיזוק מחסום הלחות בעור, הגנה מפני נזקי הסביבה, מראה עור זוהר ושמירה על עור רך וגמיש. על מנת לספק את ארבעת התועלות לעור הפנים, הנוסחה החדשה מכילה 4 מרכיבים:

Phytofix - תערובת של זרעי חמניה, תמצית שעורה ותמצית מלפפון. מטרת ה Phytofix לחזק את מחסום העור, להעניק לו גמישות ולהעניק לעור כוח להתנגד ללחצים סביבתיים על מנת לשמור על מראה עור רענן.

Hyaluronic Acid - חומצה מאוד נפוצה בתכשירי טיפוח שונים המשמשת ככוח משמר לחות בעור.

גליצרין - ידוע כמרכך את העור וכתורם להגברת כוח הלחות על ידי ספיגת מים מהאוויר.

Urea - מרכיב טבעי הנמצא במגוון רחב של תכשירים קוסמטיים החל מקרמי רגליים עד קרמי פנים. זהו מרכיב טבעי שהעור מייצר בתהליך ליחוח טבעי ומשמש בתכשירים לטיפול בעור יבש.

השילוב של ליחוח עמוק ושיפור מחסום העור הוא המאפיין העיקרי של הנוסחה החדשה. 

הנוסחה החדשה מותאמת לעור רגיל, מעורב (יבש) עד יבש מאוד.
מכיוון שאני בעלת עור שמן, הועברה דוגמית ההתנסות שהתקבלה לסקירה לנסיינית בעלת עור מתאים.

מאפייני הנסיינית, הידועה גם כ "אמא":) :
בת 53, בעלת עור יבש מעורב ומאובחנת כסובלת מרוזציאה ברמה בינונית.
בעברה השתמשה במוצרי החברה, במיוחד בשלושת השלבים אך בעקבות מחלת העור נאלצה להיפרד מהסבון ומי פנים ולעבור לתכשירים אחרים.

בכל מקרה, לאחר שימוש רציף של שבועיים  ב DDML+  החדש להלן מסקנותיה:
מרקמו נשאר עדין וקטיפתי ודומה לנוסחה הישנה עם כושר ספיגה מעולה ולא שומני. כבר בשימוש ראשון היא שמה לב להפחתה משמעותית בתחושת הגירוד הנפוצה בקרב סובלות מרוזציאה. אומנם הקרם לא הוגדר ולא יועד לטיפול במחלת עור זו, גילוי זה היה מאוד מפתיע ואולי יעזור לנשים אחרות הסובלות ממחלה.
מכיוון שהקרם מאוד מלחח את העור, הנסיינית לא הרגישה צורך להעמיס על העור תכשירי הזנה נוספים, והסתפקה ב +DDML כקרם לחות יומי עיקרי. במזג אוויר חורפי יעילותו של התכשיר יהיה תורם ומורגש אף יותר היות והעור נוטה להתייבש, להתגרד וזקוק לכל טיפת לחות נוספת.
בנוסף, הנסיינית שמה לב כי בסיום מריחת הקרם נוצרת מן שכבת הגנה על העור והוא מרגיש מאוד רך וחלק ומוכן להנחת מייק אפ. עורה המשיך להיות מלוחח במשך שעות היום למרות שהייה במקום ממוזג.
אחרי שבוע של שימוש, נראה לעין כי האדמומיות על העור פחתה באופן משמעותי ולטענה היא אף צמצמה את כמות המ.אפ לכיסוי האדמומיות, פלוס גדול - חיסכון בזמן וכסף :).

במשפט אחד - הקרם החדש מלחח בצורה יעילה עור יבש ושומר על ליחוחו למשך שעות רבות, מצליח להרגיע עור מגורה ואף לטפל באדמומיות יתרה וכל זה ללא טיפת שומן מיותרת.

המוצר, כמו כל מוצרי "קליניק", נבחן דרמטולוגית,  100% היפואלרגני ונטול בושם.

מחיר מלא ל 125 מ"ל - 332 ש"ח.
מחיר מלא ל 50 מ"ל - 168 ש"ח.
ניתן להשיג ברשתות פארם, אפריל והמשביר לצרכן.

האם גם אתן סוגדות לשיטת שלושת השלבים? האם ניסיתן את הפלוס החדש? אשמח לשמוע על התנסות אישית שלכן עם מוצר החדש :). 

חג סוכות שמח לכולן!

Be Good to Others & to Yourselves!

גילוי נאות - המוצר התקבל לצורכי סקירה מהחברה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...