Translate

יום שני, 10 בדצמבר 2012

StrawberryNet Mini Haul: השלל מסטרוברי חלק ב' (איפור)


,Hi Y’all
הפוסט הנוכחי הוא המשך לפוסט התחדשויות מאתר StrawberryNet והפעם על איפור :)..
אז נתחיל..
פריימר עיניים של אליזבת ארדן Eye Fix Primer

Elizabeth Arden - Eye Fix Primer




פריימר עיניים אמור לשמור על צלליות במשך שעות רבות ולמנוע התקפלותן על העפעף. פריימרים רבים קיימים בשוק האיפור, חלקם מצוינים חלקם פחות. אני אוהבת לנסות פריימרים שונים בתקווה לגלות פריימר איכותי חדש ולא יקר מדי.

הפריימר מגיע בשפופרת בגדול 7.5 מ"ל, צבעו לבן והוא מתייבש במהירות על העפעף.



לצערי, הפריימר של אליזבת ארדן היה אכזבה אחת גדולה. הוא אומנם מתייבש מהר אבל לא יוצר שכבה דביקה מספיק שתאפשר לצלליות להיצמד עליו והרגשתי שאני צריכה להניח צלליות בהעמסה גדולה יותר על מנת להגיע לגוון הרצוי. על עפעף שלי הפריימר לא שמר על צלליות בכלל ואפילו עשה יותר נזק מתועלת. העפעף שלי הפך לשומני אחרי שעתיים וכל הצלליות התקפלו לי בקפל של העין. ניסיתי להשתמש בו עם צלליות שונות, ואפילו צלליות של מאק הנשמרות עלי במשך יום שלם (גם ללא שימוש בפריימר) פשוט התקפלו אחרי שעתיים :(..
לפי דעתי, אם יש לכם עפעף שומני, תוותרו על המוצר.

ליפ גלוס של Too Faced -Mirror Mirror Lipgloss



גלוס מסדרת Mirror Shine, מגיע בטיוב בגודל 15.17 גרם.



רכשתי את הגוון   I Love myself - ורדרד קליל . הגלוס נותן בעיקר הרבה ברק ומעט מאוד צבע, לא דביק במיוחד ומחזיק מעמד לא רע -יחסית לגלוס. מכיל תמצית של גוג'י ברי  וטעמו טיפה מתקתק. אני מושחת אותו לבדו או על שפתון/ליפסטיין.

I love myself - Gloss Swatch

טבעי :)


Too Faced -I love myself
גלוס על ליפסטיין ורוד

סיכום: מאוד מרוצה, בטוח ארכוש לי גוונים דומיננטיים יותר.


Too Faced - Cocoa Comet  


צללית אפויה מקולקציית Galaxy Glam Chocolate Collection ארוזה בקופסה עגולה-מבריקה ומכילה 3 גרם של מוצר. 


כבר בניסיון ראשון התאהבתי בצללית , בעיני היא פיגמנטית ודחוסה בדיוק במידה הנכונה. יש לי לא מעט צלליות אפויות והן נוטות להיות טיפה אבקתיות, מה שלא קורה עם צללית זו.
אני מאוד אוהבת את הגוון שלה- חום עם תת גוון קליל של כחול.
הצללית מחזיקה עלי מעמד שעות ולא מתקפלת/מתחברת גם ללא שימוש בפריימר!

Too Faced - Cocoa Comet



סיכום: למרות שקו הצלליות ירד מפס ייצור, עדיין ניתן לרכוש אותן בשני גוונים ואני כבר זוממת על הגוון השני:).

צלליות Korres - Natural Collection 


עם פלאש

ללא פלאש

מארז של 4 צלליות , כל צללית בגודל 1.8 גרם.
בהתחלה, מאוד אהבתי את האריזה לכל צללית יש מכסה נפרד ואפשר לפתוח רק את הצללית בה מעוניינים להשתמש.  אחרי שבוע של שימוש הגעתי למסקרה שזה יותר מעצבן אותי מאשר נוח:)) אבל זה סתם משהו קטן וקטנוני מצידי.
יש לי רגשות מעורבים כלפי הצלליות מכיוון שהפיגמנט שלהן לא אחיד והמרקם שלהן נעים אבל לא קרמי מספיק בעיני. בנוסף, אני חייבת להשתמש בפריימר עם הצלליות על מנת שהן לא יתקפלו לי, ללא פריימר הן מתקפלות מאוד מהר על העפעף שלי.

סווצ'ים של הצלליות:

שורה עליונה עם פלאש , תחתונה ללא פלאש. 

Korres - Natural Collection 

בעור טבעי בבית עם פלאש

בשמש

סיכום: פרווה- לא טוב ולא רע. מצד אחד זה נוח שיש את ארבעתן במארז אחד ותואם גוונים, מצד שני הביצוע של חלקן די בינוני. צלליות שהייתי רוכשת שוב זה 36 ו 65 מכיוון שהן הכי פיגמנטיות ונותנות תמורה לא רעה בכלל. 


מחירון:
פריימר עיניים - 60 ש"ח.
ליפ גלוס ~43 ש"ח
צללית טו פייסד - ( Cocoa Comet) מחיר ~ 56ש"ח, ( Amber Asteroid)  מחיר ~ 36ש"ח, ( Moca Meteor)  מחיר ~ 36ש"ח
מארז צלליות של קורס - ~ 47 ש"ח.


כל המוצרים נרכשו מאתר StrawberryNet.comמשלוח חינם.

Ciao Belle!.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...