Translate

יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

לחות, לחות ועוד קצת לחות...


כששואלים אותי מה זה קיץ ישראלי בעיני, אני תמיד עונה שזה מאה אחוזי לחות "המפנקים" אותנו בתחושת סאונה תמידית מבוקר עד הערב :0)
בקיץ שלנו אני צריכה קרם לחות קליל שישמור על עור פני מאט ויהיה בעל מקדם הגנה גבוה.
נכון, מדובר בהרבה דרישות מקרם לחות אבל זה לא שביקשתי ממנו להכין גם קפה קר..
שתי אסכולות חשיבה קיימות בעולם הקוסמטיקה, האחת גורסת שאם מצאתן קרם שעושה עבורכן את העבודה תדבקו בו ואל תחליפו, השנייה טוענת שיש להחליף מוצרי טיפוח מדי כמה חודשים כי העור "מתרגל" לתכשיר קוסמטי ומפסיק להגיב למרכיבים הפעילים שבו.לפי דעתי, כמו בכל דבר אחר בחיים, אין פה נכון או לא נכון ומדובר בהעדפה אישית. אם מישהי מרגישה שהתכשירים הקוסמטיים שלה עושים את העבודה אז אין סיבה להחליפם אך אם מישהי כמוני, מרגישה שאחרי תקופה של חודש/חודשיים העור פשוט מגיב אחרת לתכשיר קוסמטי, אין ברירה וצריך להחליפו ולחזור אליו אחר כך. ייתכן והצורך שלי בלהחליף קרמים נובע מהעור הבעייתי שיש לי שהוא גם שומני וגם רגיש.
הקיץ אני חורשת על שלושה קרמים שונים , כאשר לכל אחד מהם יש מטרה שונה מבחינתי אך אני אוהבת את שלושתם.
השלישייה המנצחת




קרם "יום -יומי" שלי : קרם שאני השתמשתי בו כמעט באופן קבוע מתחילת הקיץ (בערך ממאי) - Oil-control Mattifier SPF 15 by Murad



Oil-control Mattifier SPF 15 by Murad
לפי החברה:

" קרם לחות המקטין את הברק השומני של העור ושומר על עור מאט עד 8 שעות. קומפלקס המספק הגנה מפני תופעות העור השמן והגנה מפני השמש - UVA&UVB"

לפי דעתי זהו קרם בעל מרקם טיפה סמיך אשר נספג אחרי מספר דקות ולא משאיר אחריו שכבה לבנה או תחושה לא נעימה. עבורי, הוא אכן מצליח לשמור על עור ללא ברק במשך 6-5 שעות אך לא יותר מזה. הבעיה היחידה שהייתה לי עם הקרם - הוא "הפסיק לעבוד" אחרי שימוש של חודש, כלומר הוא הפסיק לשמור העור מאט והרגיש כמו מסיכה על הפנים. נאלצתי לחפש אלטרנטיבה אחרת ולחזור אליו אחרי הפסקה של חודש. חוץ מזה, זהו קרם ממש מצוין של חברה שיודעת לייצר תכשירים איכותיים בהתאמה לבעיות עור שונות. 

ניתן לרכוש:
רשת "אפריל", מחיר מלא של 255 ש"ח ( לרוב יש מבצעים).
אתרי חו"ל:
Feelunique.com  מחיר מלא 58.28$ , כדאי לעקוב אחרי מבצעים באתר כי חודש שעבר היה ניתן לרכוש אותו במחיר 1+1, משלוח חינם.
StrawberryNet מחיר מלא 176 ש"ח או 43$, משלוח חינם.

סוס עבודה הבא הוא קרם שאני משתמשת בו במהלך פעילות ממושכת בשמש- La Roche Posey -ANTHELIOS XL SPF 50+ EXTREME FLUID



La Roche Posey - EXTREME FLUID

לפי החברה:
" מתאים לעור רגיש במיוחד ולבעלי אלרגיה לשמש (כן יש דבר כזה). בעל הגנה מפני עוצמת קרינה אינטנסיבית.  מספק הגנת SPF +50  אופטימלית בשילוש הגנה מפני קרני UVA הודות למסננים מיוחדים ומועשר בתמצית של Senna Alata - רכיב טבעי המגן על התאים. פורמולה בעלת כמות מופחתת של מסננים כימיים, נטולת בושם, ללא פראבן ועמידה במים. נבדק דרמטולוגית. מקרם נוזלי לא שומני שאינו משאיר סימנים לבנים ומתאים לעור רגיל עד מעורב".

דעתי על המוצר:
זהו קרם קליל מאוד, ממש מימי, נספג במהירות ואינו משאיר אחריו פילם לבן ולא נעים. הוא שומר על עור מאט אבל הרבה פחות מהקרם של Murad, אך ייתכן וזה בגלל שאני משתמשת בו  בעיקר תחת קרני המיקרוגל של השמש. מכיוון שהוא בעל מקדם הגנה מאוד גבוהה הוא אכן מנע ממני להישרף או להשתזף הקיץ, כך שהוא מתאים לכל מי שסובלת מפיגמנטציה ומנסה למנוע היווצרות של כתמים חדשים. לפי דעתי מדובר במוצר מעולה שעומד במלוא הבטחותיו. יעיל ולא יקר.
ניתן לרכוש:
Drugstore.co.il - מחיר מלא 140ש"ח ,לפי מעקב שלי הוא היה במחיר מבצע של  74.90ש"ח כל הקיץ + משלוח 9.9 ש"ח עם אפשרות איסוף עצמי בת"א.
Medi-Link.co.il - מחיר מלא 140 ש"ח , מחיר מבצע 84 ש"ח + משלוח 10 ש"ח.
באתרי חו"ל מצאתי אותו במחירים יקרים יותר ממחירי מבצע שיש בארץ.

הקרם שלישי - קרם פאנסי שמנסי של Yonka - Ultra Protection SPF 25.

Yonka - Ultra Protection

אני בטוחה שכמוני, גם אתן רכשתן לא פעם מוצר כזה או אחר רק בגלל שקוסמטיקאית שלכן המליצה עליו. מבחינתי זה מקרה קלאסי של מוצר שבחיים לא הייתי רוכשת אותו באופן עצמאי והוא נרכש רק בגלל המלצותיה הרותחות של הקוסמטיקאית.

לפי החברה:
"קרם הגנה מפני השמש והזדקנות העור בעל מקרם הגנה SPF 25 UVA-UVB-IR . נלחם בהזדקנות העור ומספק לחות, מכיל (Alpha -Hydroxy Acid(AHA המאפשר חידוש תאי העור. עמיד במים".

 דעתי על המוצר:
קודם כל , למרות שלא צוין שהוא מתאים במיוחד לבעלי עור שומני הוא שומר על עור מאט ורענן במשך שעות רבות. הוא כן משאיר שכבה לבנה אחריו וצריך לחכות משהו כמו 20 דקות לפסיגה מלאה של הקרם לפני שימוש במייקאפ.
למה לא הייתי רוכשת אותו שוב? בעיקר בגלל מחירו הגבוה יחסית לקרם לחות. אומנם מוצרי החברה נחשבים ליוקרתיים בעיקר בגלל שימוש ברכיבים טבעיים וטכנולוגיות מיוחדות ויש לי מספר תכשירים של החברה שלפי דעתי הם מעולים ולא הייתי מחליפה אותם, אך לא הרגשתי שלקרם ספציפי זה יתרונות בולטים על קרמים אחרים במחירים יותר סבירים באותה קטגוריה. צריך לא לשכוח שמדובר בסך הכל בקרם לחות בעל מקדם הגנה שהשימוש בו יום יומי. בקיצור, יש אלטרנטיבות מצוינות במחירים הרבה יותר סבירים. 
ניתן לרכוש:
בעיקר אצל קוסמטיקאיות
אתר Lindo.co.il - מחיר מלא 220 ש"ח.

מקווה שהמידע היה שימושי :0)...
תגנו על עורכם מפני השמש מגיל צעיר כי לתקן את הנזקים אחר-כך, הרבה יותר קשה !!

Ciao Belle!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...