Translate

יום שלישי, 10 ביולי 2012

Bourjois Oh-La-La


לפני חודש פינקתי את עצמי במוצרי  Bourjois שהיו במבצע בניו-פארם.

Bourjois
 אז מה אני חושבת על המוצרים?


נתחיל מאהבות חדשותJ

גלוס 3D Effet  בגוון 52 Corail Idyllic.

52 Corail Idyllic

מדובר ב 5.7 ml  מוצר ( לצרוך השוואה: הגלוס של מייבלין Colorsensational cream gloss מכיל 6.8ml).  דברי החברה: הגלוס אמור לספק 8 שעות לחות, נפח וברק. בנוגע לנפח, לא יכולה להעיד כי הוא "מנפח" את השפתיים אבל בגלל שהוא מכיל חלקיקי זהב קטנטנים המחזירים אור, הוא בהחלט יוצר מראה של שפתיים מלאות יותר. המרקם שלו פשוט מעולה! הוא לא דביק ונשאר לאורך זמן על השפתיים (יחסית לגלוסים אחרים). אני ממש אוהבת את המוצר ובטוח ארכוש גוונים נוספים.

גוון אלמוגי עדין עם פתיתי זהב
 ברונזר/פודרה Bronzing Powder


אוקיי, המוצר הזה הגניב אותי לחלוטין!

המוצר מגיע באריזה מגניבה שנראת כמו ספר קטן ומכילה 16.5 גרם מוצר. כשפותחים את הספרון, מגלים 4 קוביות של ברונזר שנראות בדיוק כמו קוביות שוקולד. לא רק שהברונזר נראה כמו קוביות שוקולד הוא גם מריח כמו שוקולד!!!  אני יודעת שזה אחלה גימיק וזה מה שהגניב אותי במוצר בהתחלה אבל גם בשימוש, מדובר במוצר ממש טוב.

ספרון שוקולד מישהו?

קודם כל, למרות החלקיקים הקטנים של זהב, כאשר מניחים אותו על העור הוא מקבל גימור מאט לחלוטין! אני אוהבת ברונזר מאט כי זה מאפשר לי לעצב את תווי הפנים כמו שאני רוצה מבלי לנצנץ אחרי זה כמו כדור דיסקו. 
שנית, ברונזר מאט באיכות טובה ובמחיר טוב (במבצע שילמתי על המוצר ~ 70 ₪) זו ממש מציאה.
מי שאוהבת סמקים בגימור מאט, אפשר להשתמש במוצר גם כסומק וצללית.
הגוון המתקבל דומה לשיזוף, חום מאוד עדין ולא כתום בכלל ( מה שקורה לפעמים עם ברונזרים זולים). בקיצור, מומלץ בחום!


לא בטוח שאפשר לראות את ההבדלים בצורה טובה בתמונה אבל אנסה בכל זאת....


נמשיך במוצרים שפחות אהבתי : (

עיפרון עיניים  Khol&Contour MINERAL

גוון: 05 Bleu ardoise, 1.14 גרם.
מדובר בעיפרון עיניים מינרלי (30% פיגמנט מגיע ממינרלים) מה שאומר שהוא מתאים לעיניים רגישות ולמשתמשות בעדשות מגע.  רשום על העיפרון שהוא עמיד ל 16 שעות.
      מה אהבתי:
  • גוון  אפור כחול מאוד יפה.
  • העובדה שהוא מתאים לעיניים רגישות

מה לא אהבתי:
  • חוסר עמידות. העיפרון ממש לא מחזיק מעמד 16 שעות והוא  נמרח במהלך היום.




אני לא זוכרת את המחיר מכיוון שזכיתי בו בהגרלה שהייתה בניו-פארם : ).

מייק אפ Healthy mix serum



אוקיי, באופן כללי אני מכורה למייקאפ של אסתי לאודר "Double Wear".הוא מחזיק מעמד כל היום, גימור המאט שלו לא מפריע לי בכלל ובקיץ זה בערך המייקאפ היחיד שאני יכולה להשתמש בו ולהיות בטוחה שהוא יחזיק מעמד באחוזי הלחות המטורפים שלנו.

חזרה למייקאפ של בורז'ואה...
דברי החברה: מייק אפ על בסיס תמצית פירות, עשיר בלחות, עמיד ל 16 שעות, מכיל נוגדי חימצון. רפלקטורים למראה זוהר וגימור טבעי.
טוב, נתחיל מזה שאני לא קראתי על המייק אפ לפני שקניתי אותו והסתמכתי על דיילת היופי שאומנם הייתה סופר דופר נחמדה אבל כנראה לא לגמרי הבינה מה אני מחפשת. היא שאלה אותי באיזה מייק אפ אני משתמש בד"כ וטענה כי המייק אפ הנ"ל דומה לזה של אסתי לאודר ויחזיק מעמד 16 שעות. 

מה אהבתי במייק אפ:
  • גוון. הגוון של המייקאפ מעולה! גוון אפרסקי חם ולא וורוד המספק גימור טבעי.

מה לא אהבתי:
  • כיסוי. המייק אפ לא מתאים למישהי שאוהבת כיסוי מלא, הכיסוי שלו מאוד עדין.
  • עמידות. המייק אפ רחוק מלהיות עמיד! הוא רחוק מלהחזיק מעמד 16 שעות. חייבים לחזק אותו בנדיבות בפודרה על מנת שלא יזוז לשום מקום מה שבקיץ שלנו עלול ליצור עיסה לא מחמיאה של מייק אפ על הפנים.

בקיצור מה שלא אהבתי במוצר, זה כל מה שחשוב מבחינתי במייק אפ. אולי אצליח לשתמש בו בחורף כשלא נדרשת עמידות גבוהה מול הלחות והחום. 

באופן כללי התרשמתי לטובה ממוצרי החברה, אך כמו עם כל חברת איפור צריך למצוא מה מתאים יותר ומה פחות.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...