Translate

יום שני, 23 ביולי 2012

גלוסיבוקס יולי 2012 - GlossyBox July 2012



היום קיבלתי את הגלוסיבוקס שלי...החודש עשיתי טעות ולפני יומיים התחלתי לחפש מידע לגבי הקופסה, פשוט לא יכולתי להתאפק : )... אתמול קראתי את כל התגובות המדהימות על הקופסה הבאמת טובה שקיבלו גלוסיות אחרות. בקיצור, ממש ישבתי וכססתי ציפורניים.. היום קיבלתי את הקופסה ודי התאכזבתי :( אומר שעד עכשיו קיבלתי רק 2 קופסאות מהחברה ובסך הכל הייתי מרוצה מהמוצרים. קיבלתי מוצרים שממש שאהבתי יחד עם מוצרים שאהבתי פחות, אבל זה צפוי כשנרשמים לקופסה של מוצרים לא ידועים והמטרה היא להתנסות... אז למה קופסת יולי השאירה אותי מאוכזבת?


בואו נראה  מה קיבלתי:

GlossyBox July -2012






קפאין רול לעיניים  2 ב 1 של Garnier בגודל מלא. מחיר מוצר בגודל מלא 15 מ"ל - 149.99 ש"ח.אני יודעת שהמון בנות ממש היללו את הקופסה רק בגלל המוצר הנ"ל ואובייקטיבית זה נכון. המוצר הגיע בגודל מלא וכנראה הרבה בנות רצו לנסות אותו מזמן וכו'...לי אישית אין מה לעשות עם המוצר מכמה סיבות: המוצר לא היפואלרגני, נכון שהוא נבדק דרמטולוגית אבל זה עדיין לא מנע מאחת החברות שלי לחטוף תגובה אלרגית נוראית למוצר. שוב, זה משהו אינדיבידואלי אבל אני לא רוצה להיות שפן ניסיונות:).שנית, המוצר מכיל אלכוהול! אלכוהול ידוע כמייבש והורס את התהליך הטבעי של ייצור קולוגן. גם אם שילוב של המרכיבים בתכשיר עוזר להפחתה או הסוואה של נפיחות מתחת לעיניים, אני לא רוצה שזה יבוא על חשבון העור שלי במיוחד כשקוביית קרח מתה ירוק תעשה בדיוק את אותה פעולה.אני יודעת שרוב הבנות ממש התלהבו מהמוצר והבעיה שלי עם הקופסה לא כרוכה במוצר ספציפי זה. ידעתי שכנראה אקבל את המוצר וידעתי שאני אפרסם אותו להחלפה:). ברור לי כי החברה משתדלת אבל באמת לא יכולה לנחש את כל הרצונות, הצרכים והעדפות שלנו. אני לא הוצאתי את המוצר מהקופסה כי כמו שציינתי, אנסה להחליף/למכור אותו. 

Garnier - 2in1
מייק-אפ של Lancome טינט אידול אולטרה, דוגמית, יש לציין יפה, של 5 מ"ל. מחיר מוצר בגודל מלא 30 מ"ל - 235 ש"ח.  מדובר ב "מייקאפ לעור אחיד וקטיפתי למגע, מעניק 24 שעות של כיסוי מופלא ללא צורך בתיקונים. 24 שעות של נוחות מופלאה, במרקם חדש ונוח במיוחד אשר מתמזג בעור ללא מאמץ ומעניק לו מראה מאט".  זה מוצר שדווקא שמחתי לקבל כי מזמן רציתי לנסות את המייקאפ של לנקום אך מחירו הגבוה מונע ממני להתקרב אליו.  קיבלתי את הגוון  03  ונראה שהוא יתאים לי בגלל שתפסתי קצת צבע הקיץ. אגב, המייקאפ בעל SPF 15. ראיתי שבנות אחרות קיבלו בקופסה תמצית אקטיבית של לנקום - ג'ניפיק. האם הייתי מעדיפה לקבל את התמצית? כן, אבל גם שמחתי לקבל את המייקאפ.
מקלון ארוך להוצאת המייקאפ




SeboCalm  טריפל- דוגמית בגודל 15 מ"ל. מחיר מוצר בגודל מלא 70 מ"ל - 95 ש"ח. מדובר ב "קרם פנים ייחודי המשלב 3 פעולות חיוניות בתכשיר אחד: קרם לחות קליל ועדין, דמי מייקאפ חצי שקוף ומקדם הגנה 29 המעניק הגנה מפני קרני השמש UVA & UVB". מתאים לכל סוגי העור (?). בעצם זהו BB קרם או Tinted moisturizer לא משנה איך תקראו לזה, זהו תכשיר אחד שעושה 3 פעולות. אני אוהבת את מוצרים של סבוקאלם באופן כללי אבל..האם מוצר שמתאים לעור יבש יכול להתאים לעור שומני??? הממ..לפי דעתי ממש לא. אני ניסיתי את המוצר בעבר ואיך אומר בעדינות ..יכולתי לעבוד בתור כדור דיסקו. המוצר רחוק מלהתאים לעור פנים שומני ומה שבטוח לא בחום שלנו. 


Lancaster סאן ביוטי - דוגמית בגודל 15 מ"ל. מחיר מוצר בגודל מלא 175 מ"ל - 199 ש"ח. מדובר ב " קרם הגנה עם טכנולוגית אינפרה אדום ומסנני קרינה מסוג UVA &UVB  SPF 15. בעל מרקם קליל הנספג במהירות ואינו משאיר סימנים על על פני העור. לשיזוף בעל גוון אחיד ועמיד לאורך זמן". אוקיי, פה התחלתי להרגיש קצת מאוכזבת ואולי זה רק בגלל שמאוד רציתי לקבל את הברונזר לרגליים שקיבלו בנות אחרות, אבל מדובר בעוד קרם הגנה ויש לי אותם בשפע גם כך.


LaSaponaria - סבון שוקולד - דוגמית חצי שקופה של סבון, אני אפילו לא יודעת כמה היא שוקלת. העט שלי שוקל יותר מהדוגמית הזאת. מחיר מוצר בגודל מלא 60 גרם - 27 ש"ח. המוצר הזה ממש עצבן אותי :). מדוע? שוב, בגלל ההשוואה לקופסאות אחרות. אין לי מושג מה השיקולים של החברה אבל..בקופסאות אחרות במקום המוצר הנ"ל הבנות קיבלו מוצר מוקטן של קליניק - פודרה או מסקרה. אם אני משווה את חתיכת הסבון שלי מול מוצר של קליניק זה דיי מעצבן לקבל את הסבון ולא משנה מאיזו זווית אני מסתכלת על זה. 




















Cacharel בושם אמור אמור - הדוגמית הקבועה של 1.5 מ"ל של בושם שמשום מה תמיד נראית חצי ריקה והפעם זה ממש הרגיז אותי, כנראה התחושה הכללית מעצימה מה שבדרך כלל לא  מטריד אותי :). מחיר למוצר בגודל מלא 50 מ"ל - 458 ש"ח ו 100מ"ל - 605 ש"ח ( בחיים שלי לא ראיתי מחירים כאלה על הבושם הזה והוא באופן תמידי במבצע).





משהו נוסף, אומנם קטן אבל מאוד מעצבן.משום מה, בכל התגובות והפוסטים שקראתי עד עכשיו כולן קיבלו:
  1. מגזין של גלוסיבוקס ( אני אומנם לא צריכה את המגזין אבל מדובר פה על העיקרון)
  2. קופון הנחה של 50 ש"ח בקניית מוצרים של לנקום ב 250 (אם אני לא טועה).
שוב, אני אשרוד בלי המגזין ובלי הקופון, אבל אני חושבת שלפחות בניירת שהחברה מעבירה ללקוחותיה ניתן להשוות בין הקופסאות. בקיצור אני דיי בניתי על הקופסה כי הצצתי על מה אנשים אחרים קיבלו:).. אובייקטיבית הקופסה שלי לא רעה אבל מכל מה שקיבלתי אשתמש רק במייקאפ של לנקום ואת השאר אנסה להחליף או להעביר הלאה.


לקח לעתיד מבחינתי..לא להסתכל על קופסאות אחרות לפני שאני מקבלת את הקופסה שלי :)...

תגובה 1:

  1. עדכון קטן. פניתי לגלוסי עם שאלה לגבי הקופונים וכו'. להלן התשובה שקיבלתי: " המדיניות היא שאנחנו שמים קופונים של מוצרים בהקשר למוצרים שבקופסא, בגלל פניות בנושא, אנחנו בוחנים את העניין בימים אלו, אם קיבלת מוצר של לנקום היה צריך להיות שם גם שובר הנחה, תודה " כמובן שעניתי שלא קיבלתי שום קופון וכו', אבל אני מניחה שפנו אליהם מספיק אנשים אם הם בודקים את הנושא:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...