Translate

יום רביעי, 1 באוגוסט 2012

Maybelline Color Tatoo 24HR -צללית קרמית


Hi Y'all,

לשרוד את הלחות ולא להיראות כמו רקון...זו המטרה שלי בקיץ. כל קיץ אני מורידה את כמויות האיפור מכיוון שאם אני לא באוטו או במשרד או כל מקום ממוזג אחר, אני לא רוצה לקחת את הסיכון ולהפוך לרקון מהלך על שתיים.לכן, אני תמיד מחפשת איפור עמיד במיוחד לחודשי הקיץ ובעקבות ניסיון מוצלח עם הצללית של Laura Mercier , החלטתי לרכוש צללית קרמית נוספת המבטיחה להישאר במקומה 24 שעות No matter what 
אז רכשתי לי את החיה רעה הזאת:
צללית מייבלין




מדובר בעצם בצללית קרמית עמידה שאמורה להחזיק מעמד הרבה זמן, אומנם באתר של מייבלין לא רשום 24 שעות עמידות אך השם שלה מרמז על כך.
אני רכשתי את מס' 35 On and on Bronze 
35 On and on Bronze

האריזה: האריזה מזכירה את אריזת ה Paint Pot של Mac - צנצנת קטנה מזכוכית עם מכסה שחור, הקוטר של האריזה טיפה יותר רחב מזו של Mac.

Mac

Maybelline

תכולת מוצר: Paint Pot Mac מכילה 5 גרם, צללית מייבלין 4 גרם.
מרקם: ה Paint Pots של Mac קרמיות מאוד ואצלי לפחות נוטות להתקפל, הצללית של מייבלין הרבה יותר דביקה ומתייבשת מאוד מהר.
צללית מייבלין בצנצנת

הפיגמנט: ספציפית לגוון הזה הפיגמנט פשוט מעולה!  צבע עשיר מאוד עם גימור מבריק.קראתי קצת בנט וראיתי שלא כל הצלליות מוצלחות מבחינה זו.
מקווה שהגוון עובר בתמונות שלי
אני צריכה מצלמה נורמלית:(

שימוש: מאוד נוחה לשימוש, רצוי כמובן עם מברשת סינתטית, ניתנת לטשטוש בקלות אך שימו לב! ברגע שהיא מתייבשת היא לא תזוז לשום מקום!!
מבחר: בניגוד ל Mac שמחזיקים מבחר עצום, בסדרת המייבלין יש כרגע רק 9 גוונים,ניתן להתרשם פה: http://www.maybelline.com/Products/Eye-Makeup/Eye-Shadow/Eye-Studio-Color-Tattoo-24HR-Cream-Gel-Shadow.aspx


מבחן התוצאה:
אני לקחתי את הצללית ליום עינויים ארוך בחוץ שהסתיים בשעת כושר באיזה 70 אחוז לחות...הצללית לא זזה לשום מקום כאשר שאר המייקאפ דיי נעלם מהפנים!!! אני יצאתי מוי מרוצה!:)


מחיר: 
אני רכשתי את שלי ב Feelunique תמורת 35 ש"ח (8.73$), המשלוח חינם. 
"סופר פארם" ובתי מרקחת אחרים , מחיר מלא 69.99 ( כמובן שניתן למצוא במבצעים). 


ובלי שום קשר...
היום ראיתי את הסרט "זה הסיפור שלנו" עם מישל פייפר וברוס וויליס (הממממ...). אומנם אמריקאי וקצת קיטש, אבל לפי דעתי אחד הסרטים הטובים על זוגיות:)...


Ciao

2 תגובות:

  1. צללית מדהימה! גוון מעולה ליומיום וגם לערב, עמידה ופיגמנטית מאוד!
    דרך אגב, במגוון האירופאי יש 9 גוונים אבל באמריקאי יש 10 (קצת שונים), ובארה"ב יצאו עכשיו עם 8 גוונים חדשים במהדורה מוגבלת!

    השבמחק
  2. היי שירי, מסכימה איתך לגמרי! חורשת על הצללית מאז הרכישה ומחזיקה את עצמי לא להתפרע ולרכוש את שאר הגוונים:)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...