Translate

יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

מוצר החודש (יולי): Bourjois Mineral Matte Mousse Foundation



Hi Y'all,

לאחר שצפיתי בים של סרטונים ביוטוב עם הכותרת "מוצר החודש" החלטתי לפתוח פינה דומה בבלוג :)) . אני לא בטוחה שיהיה לי "מוצר החודש" בכל חודש אבל המוצר הבא בהחלט שווה את הכותרת!
הכל התחיל בחודש שעבר ....
Pay Pal יצאו עם הטבה עבור אתר Strawberrynet.com והחזירו $15 על כל קנייה של $50. מיותר לציין כי ההטבה נוצלה עד תום..
חיפשתי דברים מעניינים וחדשים שטרם יצא לי לנסות ואחד מהם היה המייקאפ מוס של בורג'ואה. אני אומנם מאמצת אל ליבי את העור השומני שלי אך למצוא עבורו מייקאפ שלא יימס אחרי שעה בקיץ הלח שלנו לפעמים ממש משימה בלתי אפשרית. קיץ שעבר חרשתי על פודרה-מייקאפ של MAC אך הקיץ משום מה לא הצלחתי לשכנע את עצמי לרכוש אותו שוב...
בכל אופן,
בשיטוטי באתר מצאתי את החבר החדש שלי Bourjois - Mineral Matte Mousse Foundation ...


חייבת לציין שלקחתי צ'אנס והזמנתי את המייקאפ מבלי לבדוק את הגוון שלו לפני כן בחנות.
רכשתי את 82  Vanille Delicate והנחתי שהוא יהיה דומה ל 52 Vanille מסדרת ה- Healthy Mix Foundation.

דברי החברה על המייקאפ:

" קלילות של מוס עם יתרונות אבקת המינרלים.  נמס על העור למראה אחיד של העור ואינו מתיר אחריו תחושת המסיכה. מאפשר לעור לנשום ושומר על רמת לחות החיונית לעור. נבדק דרמטלוגית, אינו סותם נקבוביות".

אריזת המייקאפ מכילה שני מוצרים : מייקאפ (18 מ"ל) ומברשת, שזה ממש גאוני לדעתי כי הדבר מאפשר שימוש נכון במייקאפ גם לאלו שאין בבעלותן מברשת מיוחדת וגם חוסך קנייה נוספת של מברשת.



מרקם -  כשמו הוא - מוס אוורירי שהופך למן אבקה במגע עם העור. אין לתאר עד כמה שהוא אוורירי וקל ולא מורגש בכלל - עומד בהצלחה בהבטחת החברה :)..


הגוון - אפרסקי לעומת זה של Healthy Mix  אבל...ברגע שמניחים אותו על העור ומטשטשים..לא רואים כמעט הבדל (..מזל! אחרת הייתי נתקעת עם עוד מוצר להחלפה:)).


 שני המיקאפים לאחר טשטוש
 המברשת- אמנם לא נפלתי מאיכות המברשת, אך היא מספיק רכה ובהחלט עושה את העבודה. עדיין, אני מעדיפה להניח אותו עם המברשת של 82F Sigma .

רק להשוואה:


עמידות - מבחינתי, המייקאפ מצליח להחזיק מעמד גם בלחות המטורללת שלנו. בנוסף, הוא כל כך קל לשימוש שניתן לתקן בשנייה במהלך היום. 
כיסוי- כמו שניתן לצפות ממייקאפ מסוג זה, מדובר בכיסוי קל עד בינוני, בהחלט יש צורך לעבור אחריו עם קונסילר לכיסוי נקודות בעייתיות.

למי יתאים המייקאפ?
ראשית, מכיוון שהוא לגמרי לא מורגש, לכל אותן בנות שלא סובלות את תחושת המייקאפ על הפנים אך עדיין מעוניינות במראה אחיד של העור.
שנית, לאוהבות כיסוי קל-בינוני.
שלישית, וזו דעתי בלבד, לבעלות עור שמן או רגיל/שמן מעורב מסיבה אחת פשוטה: הנחת המייקאפ מתבצעת בתנועות סיבוביות של המברשת, בצורה זו בעלות עור יבש/מעורב יבש עלולת "להרים" את התאים היבשים העור ולהבליט את היובש.

לסיכום,
אני נותנת למוצר הזה 10 מתוך 10 בלי למצמץ, זאת בהחלט הייתה הפתעה נהדרת עבורי:)

איפה משיגים?
כמו שציינתי, אני רכשתי ב  Strawberrynet.com תמורת 77.50 ש"ח ( מחיר נוכחי).
ניסיתי למצוא את המייקאפ בדוכנים בפארמים השונים בארץ אך טרם נחלתי הצלחה, פניתי לחברה על מנת לבדוק האם המוצר קיים בארץ ואם לא מתי (אם בכלל) עתיד להגיע. 
נקודה בעייתית נוספת - גיוון.  כרגע המייקאפ מגיע רק ב 4 גוונים ( 81-85) בניגוד למייקאפים האחרים של החברה, מה שמגביל את ההתאמה ללקוחות. 

Ciao Belle!

2 תגובות:

  1. נשמע מוצר מעניין מאוד! לא ידעתי בכלל שבורז'ואה מייצרים מייקאפ מהסוג הזה :)...

    השבמחק
  2. היי, הוא באמת הפתיע אותי לטובה, פניתי למשרדי החברה בארץ לברר מתי ואם בכלל יביאו אותו לפה, טרם קיבלתי תשובה:(. הבעיה היחידה שלו אבל, כמו שציינתי, חוסר גיוון, בניגוד למייקאפים אחרים שלהם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...